0

Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor nr. 3, tel./fax: 0264-430240, (www.primariaclujnapoca.ro) organizează concurs pentru ocuparea, pe durată nedeterminată, a unei funcţii contractuale de execuţie vacanteDenumirea postului şi a compartimentului de muncă:

îngrijitor clădiri – 1 post

vacante la Serviciul Baze sportive, Direcţia Evenimente publice şi informare cetăţeni, Direcţia Generală Comunicare, dezvoltare locală şi management proiecte.

probă practică şi interviu

 sunt necesare studii generale (învățământ general obligatoriu, conform Legii nr. 1/2011) şi curs de igienă (atestat cu document);

 Vechime în specialitatea studiilor nu este necesară.

 Condiţii necesare ocupării postului/posturilor contractual(e) vacant(e) sunt prevăzute la art.3 din Hotărârea de Guvern nr.286 /2011 pentru aprobarea Regulamentul – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocuparea a unui post vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţie;

d) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor – doar pentru posturile pentru care este necesară vechime conform anunțului de concurs;

e) *cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

g) curriculum vitae;

h) document care să ateste nivelul cunoştinţelor medii de operare pe calculator (Atestat ECDL / foaia matricolă de la facultate /alte documente, atestate valabile) – doar pentru posturile pentru care sunt necesare cunoştinţe de operare pe calculator conform anunțului de concurs;

* Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. (Serviciul Resurse umane – camera 99, etajul 2).

Candidații declarați respinși se vor prezenta la camera 99, etajul 2, Calea Moților nr. 3 pentru ridicarea dosarelor de concurs (în termen de maximum 6 luni de la data depunerii dosarului).

Atribuţiile postului

1. Respectă legalitatea în îndeplinirea sarcinilor de serviciu

2. Răspunde de ducerea la îndeplinire a dispozițiilor date de primar, viceprimar, director general, director, director adjunct, șef serviciu

3. Furnizează corect informațiile conform mandatului încredințat pe cale ierarhică

4. Respectă disciplina şi foloseşte integral timpul de lucru

5. Contribuie la ducerea la îndeplinire a hotărârilor aprobate de Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca încredințate Serviciului Baze sportive

6. Asigură controlul accesului pe terenuri și în spațiile sportive

7. Întreține și asigură buna funcționare a echipamentelor de lucru

8. Oferă informații relevante utilizatorilor bazei sportive pentru buna desfășurare a activităților

9. Supraveghează în mod activ buna utilizare a echipamentelor sportive al bazei sportive, efectuând periodic (minim patru ori) un tur al Bazei sportive

10. Semnalează personalului de pază abaterile grave ale utilizatorilor de la regulamentul Bazei sportive

11.Este responsabil cu distribuirea și recuperarea cheilor/cardurilor de la vestiare înmânate utilizatorilor Bazei sportive

12. Efectuează pregătirea utilizatorilor pentru folosirea echipamentelor sportive și furnizează acestora informații cu privire la regulamentul intern

13. Se asigură de buna funcționare a bazei sportive și semnalează orice neregulă șefului ierarhic

14. Se asigură de respectarea regulamentului de utilizare a bazei sportive de către beneficiari

15. Verifică în mod activ starea de curățenie a zonelor interioare, a toaletelor și anexelor, semnalând personalului responsabil eventuale zone care necesită curățare

16.Verifică și se asigură ca la finalul programului ușile și ferestrele să fie inchise, iar consumatorii electrici opriți

17. Se ocupă de aprinderea nocturnelor existente pe terenurile sportive atunci când condițiile o impun

18. Controlează zilnic ușile, geamurile, mobilierul, robinetele, toaletele, zonele interioare și exterioare ale clădirilor și semnalează defecțiunile constatate directorului sau șefului direct.

19. Răspunde de îndeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine și conștiinciozitate a îndatoririlor de serviciu, abținându-se de la orice fapte care ar aduce prejudicii instituției

​20. Răspunde de realizarea la timp și întocmai a atribuțiilor ce îi revin conform legii, regulamentului, programelor aprobate sau dispuse de directorul general, director, director adjunct, șef serviciu și de raportarea asupra modului de realizare a acestora

21.Verifică zilnic ridicarea deșeurilor din punctele de colectare amenajate la fiecare clădire aflată în îngrijire, respectiv la nevoie solicită firmele contractante să intervină suplimentar.