ELABORARE DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU AUTORIZAREA EXECUTĂRII LUCRĂRILOR DE EXTINDERE RETEA CANALIZARE
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Calea Baciului, nr. 81-83
329574
0
329574, 329574 – C1, 329574 – C2, 329574 – C3
184378
02.04.2019
493/22.12.2014 si HCL nr. 118/01.04.2015

În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

SE CERTIFICĂ

1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural-urbanistice, aflat în proprietate privată.

SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICĂ AFLATE ÎN ZONĂ, ALTE RESTRICTII
Servituti care afecteaza terenul: Parcela este grevata de servitute pentru utilitate publica, profil tip I.C – 30 m.
Se vor aplica în mod obligatoriu servituţile generate de obiectivele de utilitate publică precum şi celelalte restricţii, aşa cum sunt ele evidenţiate în PUG - planşa 3.2. „Reglementări Urbanistice – Unităţi Teritoriale de Referinţă” şi în RLU – Cap. 2 – Terenuri şi Zone cu Regim Special şi Cap. 3 - Condiţii Generale Privitoare la Construcţii.
Servituţi de utilitate publică:
Pentru trama stradală până la nivel de colectoare se vor aplica servituţile aşa cum sunt ele marcate în PUG (a se vedea planşa 3.2. „Reglementări Urbanistice – Unităţi Teritoriale de Referinţă”).
În cazul elaborării PUZ, în cadrul acestuia se vor stabili locaţii concrete şi servituţile de utilitate publică aferente pentru trama stradală de interes local, infrastructura edilitară, spaţiile verzi etc, conform programului urbanistic stabilit prin Avizul de Oportunitate (Avizul Arhitectului Şef).
Emiterea Autorizatiei de construire pentru alte lucrări decât cele de utilitate publică pentru alte lucrări decât cele de utilitate publică, pe terenurile afectate de o servitute de utilitate publică, este interzisă.
Prin exceptie, pentru imobilele existente grevate de o servitute publică, până la aplicarea acesteia, pot fi autorizate lucrări care nu conduc la amplificarea volumului constructiilor cum ar fi: lucrări de întretinere curentă, modificări interioare sau schimbări de destinatie, lucrări cu caracter provizoriu: panouri de afisaj, firme si reclame,lucrări de consolidare.

Suprafetele de teren grevate de servituti de utilitate publică vor fi dezmembrate din parcelele initiale si înscrise în C.F. cu destinatia de teren rezervat pentru servitute de utilitate publică.

Alte restrictii: Nu este cazul.
Imobilul nu este inclus pe lista monumentelor istorice /sau ale naturii.
2. REGIM ECONOMIC
Folosinta actuala: Teren si constructii (industriale si edilitare), conform extrasului de carte funciara anexat documentatiei prezentate.
Destinatia zonei: Domeniu public/privat.

Încadrare în zona de impozitare ”C”, conform H.C.L. nr. 1064 din 19.12.2018.
3. REGIM TEHNIC
Zonă cu dotare edilitare completă şi imobile racordate la aceasta.

4. REGIM DE ACTUALIZARE /MODIFICARE A DOCUMENTATIILOR DE URBANISM SI A REGLEMENTARILOR LOCALE AFERENTE: In baza H.C.L. nr. 579/2018, se modifica partial si se completeaza Regulamentul Local de Urbanism aferent documentatiei “Actualizare Plan Urbanistic General al Municipiului Cluj – Napoca”, aprobat cu H.C.L. nr. 493/22.12.2014.

NOTA: S-a solicitat eliberarea unui certificat de urbanism in scopul ”extindere conducta de apa si canalizare, bransamente de apa si racorduri canal, str. M. Romanul nr. 13, loc. Cluj – Napoca”.

Executarea lucrărilor va începe numai după obţinerea autorizaţiei de construire şi autorizaţiei de spargere, iar, după terminarea lucrărilor, terenul se va aduce la starea iniţială.

La receptia lucrarilor, se va prezenta dovada efectuarii transporturilor de deseuri rezultate din demolare/construire.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:

AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.

În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.

În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.

În aceste condiţii:

După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.

În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
  1. certificatul de urbanism;
  2. dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
  3. documentaţia tehnică - D.T., după caz:
    • D.T.A.C.
    • D.T.A.D.
    • D.T.O.E.
  4. avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
    Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
    • alimentare cu apa:
      x
    • gaze naturale:
      x
    • canalizare:
    • telefonizare:
    • alimentare cu energie electrică:
      x
    • salubritate:
      x
    • alimentare cu energie termică:
    • transport urban:

    Avize şi acorduri privind:
    • securitatea la incendiu:
    • protecţia civilă:
    • sănătatea populaţiei:

    Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
    Alte avize/acorduri:
    - Acord Banca Comerciala Intesa Sanpaolo Romania S.A.
    - Aviz S.C. CFO Integrator S.R.L.
    - Aviz de principiu Compania de Apa Somes si proiect tehnic vizat de Compania de Apa Somes
    - Primarie - Directia tehnica - Serviciul retele edilitare si transport
    - Primarie - Directia Patrimoniul Municipiului si Evidenta Proprietatii - pentru terenurile afectate care apartin domeniului public
    - Reglementarea juridica si acordul notarial al proprietarilor terenurilor afectate - in cazul in care terenurile afectate apartin domeniul privat;
    - extrase C.F. in original si actualizate pentru toate terenurile afectate de lucrari
    - plan de situatie cu suprapunerea traseului pe plan de carte funciara cu identificarea tuturor numerelor topo afectate de lucrare

    Studii de specialitate:
    - proiect de refacere a zonelor afectate de lucrări - va fi întocmit de un proiectant de specialitate, ce va oferi solutia de refacere a infrastructurii străzii care să aibă si viza de verificator de proiect pentru drum (daca este cazul)
  5. actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
  6. dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
- pentru autorizatia de construire
- pentru organizare santier
- pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari.

Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.
EMIL BOC
Daniel Pop
Aurora Rosca
18.04.2019
18.04.2020
26,36 lei
3640706
02.04.2019