construire 2 imobile de locuinte colective; racorduri si bransamente la utilitati; amenajari exterioare; imprejmuire;
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca
242474
24.07.2013
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara zonelor de protecţie a valorilor urbanistice şi arhitecturale.
Imobil aflat in proprietate privata.
Imobil aflat in proprietate privata.
2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: teren
DESTINAŢIA ZONEI: subzona locuinţelor colective medii sau medii şi înalte cu P+2E+M niveluri, formând ansambluri preponderent rezidenţiale situate în afara zonei protejate -conform HCL 868/2004.
Art. 1 UTILIZĂRI ADMISE: locuinţe, amenajări aferente acestora, locuinţe sociale, conversia locuinţelor la parterul blocurilor, spaţii pentru administrarea apartamentului proprietate privată.
art. 2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: locuinţele sociale nu vor depăşi 20% - 30% din numărul total al locuinţelor dintr-o operaţiune urbanistică, nu vor fi dispuse în clădiri colective înalte şi nu vor distona în nici o privinţă în raport cu locuinţele în proprietate privată; - locuinţe în clădiri colective medii care pot fi de standard mediu sau ridicat, iar cele din locuinţe colective înalte pot fi numai de standard ridicat, dat fiind costurile mai ridicate de întreţinere; - se admit echipamente publice la parterul blocurilor de locuit cu următoarele condiţii: dispensare, creşe, grădiniţe, cu acces separat de cel al locatarilor; - creşele şi grădiniţele vor dispune de o suprafaţă minimă de 100 mp; - se admite conversia locuinţelor de la parter în spaţii comerciale exclusiv pentru pentru produse cerute de aprovizionarea zilnică, numai la intersecţii de străzi şi numai în limitele unei raze de 250 metri; - se admit spaţii pentru administrarea grupurilor de peste 50 - 70 apartamente proprietate privată, eventual cu locuinţa administratorului/portarului angajat permanent.
Art. 3 UTILIZĂRI INTERZISE: utilizarea spaţiilor locuinţelor pentru funcţiuni de natură să incomodeze locuinţele; activităţi productive, depozitări de materiale refolosibile, platforme deşeuri, spaţii de întreţinere auto.
Încadrat în zona de impozitare ' D ' conform H.C.L. 715/2000 şi H.C.L. 209/2003.
DESTINAŢIA ZONEI: subzona locuinţelor colective medii sau medii şi înalte cu P+2E+M niveluri, formând ansambluri preponderent rezidenţiale situate în afara zonei protejate -conform HCL 868/2004.
Art. 1 UTILIZĂRI ADMISE: locuinţe, amenajări aferente acestora, locuinţe sociale, conversia locuinţelor la parterul blocurilor, spaţii pentru administrarea apartamentului proprietate privată.
art. 2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: locuinţele sociale nu vor depăşi 20% - 30% din numărul total al locuinţelor dintr-o operaţiune urbanistică, nu vor fi dispuse în clădiri colective înalte şi nu vor distona în nici o privinţă în raport cu locuinţele în proprietate privată; - locuinţe în clădiri colective medii care pot fi de standard mediu sau ridicat, iar cele din locuinţe colective înalte pot fi numai de standard ridicat, dat fiind costurile mai ridicate de întreţinere; - se admit echipamente publice la parterul blocurilor de locuit cu următoarele condiţii: dispensare, creşe, grădiniţe, cu acces separat de cel al locatarilor; - creşele şi grădiniţele vor dispune de o suprafaţă minimă de 100 mp; - se admite conversia locuinţelor de la parter în spaţii comerciale exclusiv pentru pentru produse cerute de aprovizionarea zilnică, numai la intersecţii de străzi şi numai în limitele unei raze de 250 metri; - se admit spaţii pentru administrarea grupurilor de peste 50 - 70 apartamente proprietate privată, eventual cu locuinţa administratorului/portarului angajat permanent.
Art. 3 UTILIZĂRI INTERZISE: utilizarea spaţiilor locuinţelor pentru funcţiuni de natură să incomodeze locuinţele; activităţi productive, depozitări de materiale refolosibile, platforme deşeuri, spaţii de întreţinere auto.
Încadrat în zona de impozitare ' D ' conform H.C.L. 715/2000 şi H.C.L. 209/2003.
3. REGIM TEHNIC
UTR= L5a conf. H.C.L. 868/2004
POT =19,52% si CUT =0,70 pentru UTR 6
POT ansamblu= 18,37% si C.U.T. ansamblu =0,71
Stot =1000,0 mp
Art.4 - CARACTERISTICI ALE PARCELELOR (suprafeţe, forme, dimensiuni): conform PUZ - clădirile de locuit pot fi dispuse fiecare pe un lot propriu având acces direct dintr-o circulaţie publică sau pot fi grupate pe un teren utilizat în comun cu accesele asigurate din circulaţia publică prin intermediul unor circulaţii private.
ART.5 - AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: -conform PUZ, cu urmatoarele recomandari: - clădirile se vor dispune izolat şi se vor retrage de la aliniament cu minim 4,0 metri pe străzile de categoria III si 6.0 metri pe cele de categoria II sau I, dar nu cu mai puţin decât diferenţa dintre înălţimea construcţiilor şi distanţa dintre aliniamente.
Art.6 - AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARĂ ALE PARCELELOR: -conform PUZ, cu urmatoarele recomandari: - clădirile izolate vor avea faţade laterale şi se vor retrage de la limitele parcelei la o distanţă cel puţin egală cu jumătate din înălţimea la cornişă a clădirii măsurată în punctul cel mai înalt faţă de teren; cladirile se pot cupla pe una dintre laturile laterale a le parcelei pe o adancime de maxim 15,0 m si retrase fata de cealalta limita laterala cu jumatate din inaltimea la cornisa; -cladirile inscrise in in regim de construire continuu se alipesc pe o adancime de 15,0 m de calcanele situate pe limitele laterale ale parcelelor; - retragerea faţă de limita posterioară a parcelei va fi cel puţin egală cu jumătate din înălţimea la cornişă a clădirii măsurată în punctul cel mai înalt faţă de teren , dar nu mai puţin de 5,0 metri.
Art.7 - AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: conform PUZ cu urmatoarele conditionari:
- între faţadele spre care sunt orientate camere de locuit distanţa va fi egală cu înălţimea clădirii celei mai înalte; distanţa se poate reduce la jumătate în cazul în care pe faţadele opuse sunt numai ferestre ale dependinţelor si ale casei scării.
Art.8. - CIRCULAŢII ŞI ACCESE: - clădirile vor avea asigurat în mod obligatoriu accesul dintr-o circulaţie publică direct fie, în cazul utilizării terenului în comun de către mai multe clădiri, prin intermediul unei străzi private.
Art.9 - STAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: conform PUZ si normele in vigoare: - staţionarea autovehicolelor va fi asigurată în afara spaţiilor publice;
Art.10 - ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILĂ A CLĂDIRILOR: - conform PUZ: -Regimul de inaltime maxim admisibil este P+2E+M
Art.11 - ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: -conform PUZ, cu conditia integrarii in particularitatile zonei si armonizarii cu vecinatatile immediate.
Art.12 - CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ: -conform PUZ, cu urmatoarele conditionari - toate construcţiile vor fi racordate la reţelele edilitare publice; - se interzice dispunerea antenelor TV-satelit în locuri vizibile din circulaţiile publice şi dispunerea vizibilă a cablurilor CATV.
Art.13 - SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: - terenul liber rămas în afara circulaţiilor, parcajelor şi circulaţiilor va fi plantat cu un arbore la fiecare 100 mp; - terenul amenajat ca spaţii de joc, de odihnă şi grădini de faţadă decorative va reprezenta cel puţin 50% din suprafaţa totală a terenului rămas liber; - în orice operaţiune efectuată pe un teren mai mare de 5000 mp. se va prevedea ca din aceste spaţii minim 10% să fie destinate folosinţei în comun.
Art.14 - ÎMPREJMUIRI: - în cazul clădirilor izolate sau cuplate retrase de la stradă, gardurile spre stradă vor fi transparente, vor avea înălţimea de maxim 2,20 m şi minim 1,80 din care soclu opac de circa 0,30 m şi vor fi dublate de un gard viu; împrejmuirile de pe limitele laterale şi posterioare ale parcelelor vor avea maxim 2,20 metri şi vor fi opace sau transparente în funcţie de cerinţele de intimitate faţă de vecinătăţi.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
4. Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT, conform Legii 350/2001 modificata.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
6. In cazul in care proiectul nu respecta reglementarile stabilite prin P.U.Z./P.U.D. se vor elabora studii de specialitate conform Legii 350/2001 modificata si actualizata.
7. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare in interiorul parcelei conform Anexei 1 la avizul CTATU nr.6943/2006 aprobat cu H.C.L.nr.539/2006.
8. În conformitate cu H.CL. nr. 360/26.08.2008, în vederea emiterii autorizaţiei de construire pentru amplasamentele care impun regularizare sau trasare de circulaţii se va întocmi un proces verbal de lucrări în teren, însoţit de documentaţie foto, cu marcarea limitei terenului alocat pentru regularizarea sau trasarea circulaţiilor, faţă de terenul rămas pentru construire - în prezenţa reprezentanţiilor Primăriei, a beneficiarului, a proiectantului şi a specialistului topometrist care a întocmit documentaţia de dezmembrare a suprafeţelor susmenţionate. Totodată se va stabili cota + 0.00 ce va fi luată în considerare ca referinţă pentru cotele de nivel ale clădirii şi ale terenului amenajat, procesul verbal va fi anexat la avizele şi acordurile în baza cărora se emite Autorizaţia de construire.
9. In vederea autorizarii, va fi prezentata dezmembrarea topo pentru regularizarea str. Fadrusz Janos si inscrierea cu titlu de “drum” a suprafetei respective de teren, iar imprejmuirea se va realiza cu respectarea profilului drumului Faradusz Janos conform PUZ aprobat cu HCL 868/2004 profil 3-3 (ampriza 10,0m).
10. Inaintea depunerii documentatiei pentru obtinerea Autorizatiei de construire se va reglementa adresa administrativa pentru imobilul studiat in prezentul certificat.
11. Fundatiile imprejmuirii se vor realiza strict pe proprietatea beneficiarului.
POT =19,52% si CUT =0,70 pentru UTR 6
POT ansamblu= 18,37% si C.U.T. ansamblu =0,71
Stot =1000,0 mp
Art.4 - CARACTERISTICI ALE PARCELELOR (suprafeţe, forme, dimensiuni): conform PUZ - clădirile de locuit pot fi dispuse fiecare pe un lot propriu având acces direct dintr-o circulaţie publică sau pot fi grupate pe un teren utilizat în comun cu accesele asigurate din circulaţia publică prin intermediul unor circulaţii private.
ART.5 - AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: -conform PUZ, cu urmatoarele recomandari: - clădirile se vor dispune izolat şi se vor retrage de la aliniament cu minim 4,0 metri pe străzile de categoria III si 6.0 metri pe cele de categoria II sau I, dar nu cu mai puţin decât diferenţa dintre înălţimea construcţiilor şi distanţa dintre aliniamente.
Art.6 - AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARĂ ALE PARCELELOR: -conform PUZ, cu urmatoarele recomandari: - clădirile izolate vor avea faţade laterale şi se vor retrage de la limitele parcelei la o distanţă cel puţin egală cu jumătate din înălţimea la cornişă a clădirii măsurată în punctul cel mai înalt faţă de teren; cladirile se pot cupla pe una dintre laturile laterale a le parcelei pe o adancime de maxim 15,0 m si retrase fata de cealalta limita laterala cu jumatate din inaltimea la cornisa; -cladirile inscrise in in regim de construire continuu se alipesc pe o adancime de 15,0 m de calcanele situate pe limitele laterale ale parcelelor; - retragerea faţă de limita posterioară a parcelei va fi cel puţin egală cu jumătate din înălţimea la cornişă a clădirii măsurată în punctul cel mai înalt faţă de teren , dar nu mai puţin de 5,0 metri.
Art.7 - AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: conform PUZ cu urmatoarele conditionari:
- între faţadele spre care sunt orientate camere de locuit distanţa va fi egală cu înălţimea clădirii celei mai înalte; distanţa se poate reduce la jumătate în cazul în care pe faţadele opuse sunt numai ferestre ale dependinţelor si ale casei scării.
Art.8. - CIRCULAŢII ŞI ACCESE: - clădirile vor avea asigurat în mod obligatoriu accesul dintr-o circulaţie publică direct fie, în cazul utilizării terenului în comun de către mai multe clădiri, prin intermediul unei străzi private.
Art.9 - STAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: conform PUZ si normele in vigoare: - staţionarea autovehicolelor va fi asigurată în afara spaţiilor publice;
Art.10 - ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILĂ A CLĂDIRILOR: - conform PUZ: -Regimul de inaltime maxim admisibil este P+2E+M
Art.11 - ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: -conform PUZ, cu conditia integrarii in particularitatile zonei si armonizarii cu vecinatatile immediate.
Art.12 - CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ: -conform PUZ, cu urmatoarele conditionari - toate construcţiile vor fi racordate la reţelele edilitare publice; - se interzice dispunerea antenelor TV-satelit în locuri vizibile din circulaţiile publice şi dispunerea vizibilă a cablurilor CATV.
Art.13 - SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: - terenul liber rămas în afara circulaţiilor, parcajelor şi circulaţiilor va fi plantat cu un arbore la fiecare 100 mp; - terenul amenajat ca spaţii de joc, de odihnă şi grădini de faţadă decorative va reprezenta cel puţin 50% din suprafaţa totală a terenului rămas liber; - în orice operaţiune efectuată pe un teren mai mare de 5000 mp. se va prevedea ca din aceste spaţii minim 10% să fie destinate folosinţei în comun.
Art.14 - ÎMPREJMUIRI: - în cazul clădirilor izolate sau cuplate retrase de la stradă, gardurile spre stradă vor fi transparente, vor avea înălţimea de maxim 2,20 m şi minim 1,80 din care soclu opac de circa 0,30 m şi vor fi dublate de un gard viu; împrejmuirile de pe limitele laterale şi posterioare ale parcelelor vor avea maxim 2,20 metri şi vor fi opace sau transparente în funcţie de cerinţele de intimitate faţă de vecinătăţi.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
4. Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT, conform Legii 350/2001 modificata.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
6. In cazul in care proiectul nu respecta reglementarile stabilite prin P.U.Z./P.U.D. se vor elabora studii de specialitate conform Legii 350/2001 modificata si actualizata.
7. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare in interiorul parcelei conform Anexei 1 la avizul CTATU nr.6943/2006 aprobat cu H.C.L.nr.539/2006.
8. În conformitate cu H.CL. nr. 360/26.08.2008, în vederea emiterii autorizaţiei de construire pentru amplasamentele care impun regularizare sau trasare de circulaţii se va întocmi un proces verbal de lucrări în teren, însoţit de documentaţie foto, cu marcarea limitei terenului alocat pentru regularizarea sau trasarea circulaţiilor, faţă de terenul rămas pentru construire - în prezenţa reprezentanţiilor Primăriei, a beneficiarului, a proiectantului şi a specialistului topometrist care a întocmit documentaţia de dezmembrare a suprafeţelor susmenţionate. Totodată se va stabili cota + 0.00 ce va fi luată în considerare ca referinţă pentru cotele de nivel ale clădirii şi ale terenului amenajat, procesul verbal va fi anexat la avizele şi acordurile în baza cărora se emite Autorizaţia de construire.
9. In vederea autorizarii, va fi prezentata dezmembrarea topo pentru regularizarea str. Fadrusz Janos si inscrierea cu titlu de “drum” a suprafetei respective de teren, iar imprejmuirea se va realiza cu respectarea profilului drumului Faradusz Janos conform PUZ aprobat cu HCL 868/2004 profil 3-3 (ampriza 10,0m).
10. Inaintea depunerii documentatiei pentru obtinerea Autorizatiei de construire se va reglementa adresa administrativa pentru imobilul studiat in prezentul certificat.
11. Fundatiile imprejmuirii se vor realiza strict pe proprietatea beneficiarului.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:x
- gaze naturale:x
- canalizare:x
- telefonizare:x
- alimentare cu energie electrică:x
- salubritate:x
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:x
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
Alte avize/acorduri: H.C.L. nr. 868/2004 pentru P.U.D.
Primarie - Directia tehnica - Serviciul sigurantei circulatiei urbane si retele edilitare; Serviciul administrare cai publice
Fotografii cu situatia existenta a drumului si a pozitiei imprejmuirilor parcelelor invecinate
PENTRU RACORDURI SI BRANSAMENTE:
Avize: S.C. Electrica S.A., S.C. Compania de Apa Somes S.A., E.ON Gaz
Primarie - Directia Tehnica - Serviciul siguranta circulatiei urbane si retele edilitare; Serviciul administrare cai publice
Studii de specialitate:� documentatie topografica insotita de procesul verbal pentru scopul solicitat
� plan reglementari P.U.D. cu viza secretariat C.T.A.T.U.
� studiu geotehnic - alimentare cu apa:
- actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
� pentru autorizatia de construire
� pentru foraje geo
� pentru timbrul arhitecturii
� pentru organizare santier
� pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)
� pentru foraje geo
� pentru timbrul arhitecturii
� pentru organizare santier
� pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Tarmure
Dorin Bivolaru
Dorin Bivolaru
02.08.2013
12,0 lei
6993711
24.07.2013