informativ
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Rubinului, nr. 21
267728
20331/35/3
plan de încadrare în zonă
315093
27.09.2013
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara zonei protejate.
Imobil în proprietate privată.
Imobil în proprietate privată.
2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: teren liber
DESTINAŢIA ZONEI: locuinţe individuale, cu regim de construire izolat, situate pe versanţi slab construiţi cu înălţimea max. parter + mansardă.
Art. 1 UTILIZĂRI ADMISE: - locuinţe individuale, cu regim de construire izolat, cu înălţimea max. parter + mansardă
Art. 2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: locuinţe; nu se va construi pe pante mai mari de 5% cu stabilitatea generală neasigurată sau incertă , fără studiu geotehnic şi lucrări speciale de consolidare; se va asigura o greutate cât mai redusă a construcţiilor; regimul de construire va fi numai izolat; se va asigura o greutate cât mai redusă a construcţiilor; lungimea max. a laturilor nu va depăşi 15 m; raportul dintre dimensiunile în plan ale laturilor clădirilor va fi cât mai apropiat de 1,0-; se va asigura un POT max de 20 %, inclusiv suprafeţele impermeabilizate; plantarea se va face cu specii ale căror rădăcini contribuie la stabilzarea terenului
Se admite mansardarea clădirilor parter existent, cu luarea în calcul coeficientului de utilizare a terenului a unei suprafeţe desfăşurate pentru nivelul mansardei de max. 60 % din aria nivelului curent.
Se admit funcţiuni comerciale şi servicii profesionale cu suprafaţa max. 200 mp ADC care să nu genereze transporturi grele; aceste funcţiuni vor fi dispuse la intersecţii şi se va considera că au o arie de servire de 250 metri
Se admite plantarea de livezi de pomi fructiferi.
Art. 3 UTILIZĂRI INTERZISE: funcţiuni comerciale şi servicii profesionale cu suprafeţe mai mari de 200 mp ADC care generează trafic important de persoane şi mărfuri, au program prelungit după orele 22,00, produc poluare ;
activitati productive poluante, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat (peste 5 autovehicule mici/zi sau orice fel de transport greu), prin utilizarea incintei pentru depozitare si productie, prin deseurile produse ori prin programul de activitate; cresterea animalelor pentru productie si subzistenta; depozitare en-gros; depozitare de materiale refolosibile; platforme de precolectare deseuri urbane; depozitare pentru vanzare a unor cantitati mari de substante inflamabile sau toxice; autobaze si statii de intretinere auto; lucrari de terasament de natura sa afecteze amenajarile din spatiile publice si constructiile de pe parcelele adiacente; lucrări de terasament care pot să provoace scurgerea apelor pe parcelele vecine sau care împiedică evacuarea şi colectarea rapidă a apelor meteorice.
Incadrat în zona de impozitare ' D ' conform H.C.L. 715/2000, modificată cu H.C.L. nr. 209/2003.
DESTINAŢIA ZONEI: locuinţe individuale, cu regim de construire izolat, situate pe versanţi slab construiţi cu înălţimea max. parter + mansardă.
Art. 1 UTILIZĂRI ADMISE: - locuinţe individuale, cu regim de construire izolat, cu înălţimea max. parter + mansardă
Art. 2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: locuinţe; nu se va construi pe pante mai mari de 5% cu stabilitatea generală neasigurată sau incertă , fără studiu geotehnic şi lucrări speciale de consolidare; se va asigura o greutate cât mai redusă a construcţiilor; regimul de construire va fi numai izolat; se va asigura o greutate cât mai redusă a construcţiilor; lungimea max. a laturilor nu va depăşi 15 m; raportul dintre dimensiunile în plan ale laturilor clădirilor va fi cât mai apropiat de 1,0-; se va asigura un POT max de 20 %, inclusiv suprafeţele impermeabilizate; plantarea se va face cu specii ale căror rădăcini contribuie la stabilzarea terenului
Se admite mansardarea clădirilor parter existent, cu luarea în calcul coeficientului de utilizare a terenului a unei suprafeţe desfăşurate pentru nivelul mansardei de max. 60 % din aria nivelului curent.
Se admit funcţiuni comerciale şi servicii profesionale cu suprafaţa max. 200 mp ADC care să nu genereze transporturi grele; aceste funcţiuni vor fi dispuse la intersecţii şi se va considera că au o arie de servire de 250 metri
Se admite plantarea de livezi de pomi fructiferi.
Art. 3 UTILIZĂRI INTERZISE: funcţiuni comerciale şi servicii profesionale cu suprafeţe mai mari de 200 mp ADC care generează trafic important de persoane şi mărfuri, au program prelungit după orele 22,00, produc poluare ;
activitati productive poluante, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat (peste 5 autovehicule mici/zi sau orice fel de transport greu), prin utilizarea incintei pentru depozitare si productie, prin deseurile produse ori prin programul de activitate; cresterea animalelor pentru productie si subzistenta; depozitare en-gros; depozitare de materiale refolosibile; platforme de precolectare deseuri urbane; depozitare pentru vanzare a unor cantitati mari de substante inflamabile sau toxice; autobaze si statii de intretinere auto; lucrari de terasament de natura sa afecteze amenajarile din spatiile publice si constructiile de pe parcelele adiacente; lucrări de terasament care pot să provoace scurgerea apelor pe parcelele vecine sau care împiedică evacuarea şi colectarea rapidă a apelor meteorice.
Incadrat în zona de impozitare ' D ' conform H.C.L. 715/2000, modificată cu H.C.L. nr. 209/2003.
3. REGIM TEHNIC
UTR = L2a conform PUZ Viile Dambul Rotund S= 1080,0 mp.
POT max = 35 % inclusiv suprafeţele impermeabilizate; CUT max = 0,90
Nu se va construi pe pante mai mari de 5% fără lucrări speciale de consolidare.
Art. 4 CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: parcela se consideră construibilă dacă respectă cumulativ următoarele condiţii:
-dimensiunea max. a clădirii 15 x 15 m (225 mp) şi de limitarea mineralizării şi acoperirii cu construcţii a parcelei la maxim 20% (ceea ce adaugă la suprafaţa construită încă circa 80 mp. pentru: garaj, trotuare de gardă, accese, curte pavată);
- parcela are suprafaţa minimă de 800 mp şi un front la stradă de minim 15 m;
- adâncimea parcelei este mai mare sau egală cu lăţimea. Parcela este accesibilă dintr-un drum public direct sau prin servitute de trecere legal obţinută, printr-o trecere de minim 3,0 m.
Art. 5 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: clădirile se vor retrage de la aliniament cu o distanţă de
minim 5,0 ml.
Art. 6 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARĂ ALE PARCELELOR: clădirile vor fi dispuse numai izolat şi se vor retrage de limitele laterale cu minim jumătate din înălţimea la cornişă măsurată în punctul cel mai înal faţă de teren, dar nu mai puţin de 3 m. Se interzice dispunerea clădirilor cu calcan pe una dintre limitele laterale de proprietate. Faţă de limita posterioară, clădirile se vor retrage cu minim jumătate din înălţimea la cornişă măsurată în punctul cel mai înal faţă de teren, dar nu mai puţin de 5 m.
Art. 7 AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: distanţa minimă va fi egală cu jumătate din înălţimea la cornişă a clădirii celei mai înalte, măsurată în punctul cel mai înalt faţă de teren, dar nu mai puţin de 6,0 m.
Art. 8 CIRCULAŢII ŞI ACCESE: parcela va avea asigurat un acces carosabil din circulaţia publică de min. 3 m în mod direct sau prin drum de servitute.
Art. 9 STAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: se admite numai în interiorul parcelei, deci în afara circulaţiilor publice.
Art. 10 ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILĂ A CLĂDIRILOR: la cornişe (5,0 metri), cu regim P, P+M. Înălţimea acoperişului nu va depăşi gabaritul unui cerc cu raza de 7,0 m, cu centru pe linia cornişei. Anexele lipite de limita proprietăţii nu vor depăşi înălţimea gardului (2.20 m).
Art. 11 ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: clădirile noi sau modificările se vor integra în caracterul general al zonei şi se vor armoniza cu clădirile învecinate. Toate clădirile vor fi prevăzute cu acoperiş din materiale durabile. Se interzice folosirea azbocimentului şi a tablei strălucitoare.
Art. 12 CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ: toate clădirile vor fi racordate la reţelele tehnico-edilitare publice. Toate noile branşamente pentru electricitate şi telefonie vor fi realizate îngropat. Se interzice dispunerea antenelor TV-satelit şi a cablurilor CATV, în locuri vizibile din circulaţiile publice.
Art. 13 SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: spaţiile libere vizibile din circulaţiile publice vor fi tratate ca grădini de faţadă. Spatiile neconstruite si neocupate de trotuare vor fi inierbate si plantate cu arbusti, arbusti sau pomi fructiferi (un arbore la fiecare 100 mp). In zonele de versanti se reomanda plantarea cu specii de salcam fag, plop, frasin; se vor prefera speciile de pomi fructiferi care prin forma radaciniilor favorizeaza stabilitatea versantilor, conform unui aviz de specialitate.
Art. 14 ÎMPREJMUIRI: gardurile spre stradă vor avea înălţimea de 1,8-2,2 m, din care un soclu opac de 0,30 m şi parte transparentă din lemn sau metal dublată de gard viu.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. Se vor respecta prevederile HCL 683/2007 privind aprobarea PUZ Viile Dambul Rotund pentru locuinte.
3. În conformitate cu Legea nr.50/1991 actualizată art.6, alin (4) şi Ordinul M.D.R.L nr.839/2009 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii , cap.III, art.30, alin ( 5 ): „Certificatul de urbanism se mai emite, în conformitate cu prevederile art.6, alin (6) din Lege, pentru îndeplinirea procedurilor legale de concesionare de terenuri, în vederea adjudecării prin licitaţie a proiectării lucrărilor publice în faza de documentaţie tehnico economică studiu de fezabilitate , ori similară acesteia , precum şi pentru cereri în justiţie şi operaţiuni notariale privind circulaţia imobiliară, atunci când operaţiunile respective au ca obiect împărţeli ori comasări de parcele solicitate în scopul realizării de lucrări de construcţii precum şi constituirea unei servituţi de trecere cu privire la un imobil .” Certificatul de urbanism nu poate fi utilizat pentru scopul declarat in cerere pentru obtinere plan topografic vizat OCPI in vederea obtinerii autorizatiei de construire intrucat nu se incadreaza in prevederile Legii 50/1991 actualizata si Ord. 839/2009.
POT max = 35 % inclusiv suprafeţele impermeabilizate; CUT max = 0,90
Nu se va construi pe pante mai mari de 5% fără lucrări speciale de consolidare.
Art. 4 CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: parcela se consideră construibilă dacă respectă cumulativ următoarele condiţii:
-dimensiunea max. a clădirii 15 x 15 m (225 mp) şi de limitarea mineralizării şi acoperirii cu construcţii a parcelei la maxim 20% (ceea ce adaugă la suprafaţa construită încă circa 80 mp. pentru: garaj, trotuare de gardă, accese, curte pavată);
- parcela are suprafaţa minimă de 800 mp şi un front la stradă de minim 15 m;
- adâncimea parcelei este mai mare sau egală cu lăţimea. Parcela este accesibilă dintr-un drum public direct sau prin servitute de trecere legal obţinută, printr-o trecere de minim 3,0 m.
Art. 5 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: clădirile se vor retrage de la aliniament cu o distanţă de
minim 5,0 ml.
Art. 6 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARĂ ALE PARCELELOR: clădirile vor fi dispuse numai izolat şi se vor retrage de limitele laterale cu minim jumătate din înălţimea la cornişă măsurată în punctul cel mai înal faţă de teren, dar nu mai puţin de 3 m. Se interzice dispunerea clădirilor cu calcan pe una dintre limitele laterale de proprietate. Faţă de limita posterioară, clădirile se vor retrage cu minim jumătate din înălţimea la cornişă măsurată în punctul cel mai înal faţă de teren, dar nu mai puţin de 5 m.
Art. 7 AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: distanţa minimă va fi egală cu jumătate din înălţimea la cornişă a clădirii celei mai înalte, măsurată în punctul cel mai înalt faţă de teren, dar nu mai puţin de 6,0 m.
Art. 8 CIRCULAŢII ŞI ACCESE: parcela va avea asigurat un acces carosabil din circulaţia publică de min. 3 m în mod direct sau prin drum de servitute.
Art. 9 STAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: se admite numai în interiorul parcelei, deci în afara circulaţiilor publice.
Art. 10 ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILĂ A CLĂDIRILOR: la cornişe (5,0 metri), cu regim P, P+M. Înălţimea acoperişului nu va depăşi gabaritul unui cerc cu raza de 7,0 m, cu centru pe linia cornişei. Anexele lipite de limita proprietăţii nu vor depăşi înălţimea gardului (2.20 m).
Art. 11 ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: clădirile noi sau modificările se vor integra în caracterul general al zonei şi se vor armoniza cu clădirile învecinate. Toate clădirile vor fi prevăzute cu acoperiş din materiale durabile. Se interzice folosirea azbocimentului şi a tablei strălucitoare.
Art. 12 CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ: toate clădirile vor fi racordate la reţelele tehnico-edilitare publice. Toate noile branşamente pentru electricitate şi telefonie vor fi realizate îngropat. Se interzice dispunerea antenelor TV-satelit şi a cablurilor CATV, în locuri vizibile din circulaţiile publice.
Art. 13 SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: spaţiile libere vizibile din circulaţiile publice vor fi tratate ca grădini de faţadă. Spatiile neconstruite si neocupate de trotuare vor fi inierbate si plantate cu arbusti, arbusti sau pomi fructiferi (un arbore la fiecare 100 mp). In zonele de versanti se reomanda plantarea cu specii de salcam fag, plop, frasin; se vor prefera speciile de pomi fructiferi care prin forma radaciniilor favorizeaza stabilitatea versantilor, conform unui aviz de specialitate.
Art. 14 ÎMPREJMUIRI: gardurile spre stradă vor avea înălţimea de 1,8-2,2 m, din care un soclu opac de 0,30 m şi parte transparentă din lemn sau metal dublată de gard viu.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. Se vor respecta prevederile HCL 683/2007 privind aprobarea PUZ Viile Dambul Rotund pentru locuinte.
3. În conformitate cu Legea nr.50/1991 actualizată art.6, alin (4) şi Ordinul M.D.R.L nr.839/2009 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii , cap.III, art.30, alin ( 5 ): „Certificatul de urbanism se mai emite, în conformitate cu prevederile art.6, alin (6) din Lege, pentru îndeplinirea procedurilor legale de concesionare de terenuri, în vederea adjudecării prin licitaţie a proiectării lucrărilor publice în faza de documentaţie tehnico economică studiu de fezabilitate , ori similară acesteia , precum şi pentru cereri în justiţie şi operaţiuni notariale privind circulaţia imobiliară, atunci când operaţiunile respective au ca obiect împărţeli ori comasări de parcele solicitate în scopul realizării de lucrări de construcţii precum şi constituirea unei servituţi de trecere cu privire la un imobil .” Certificatul de urbanism nu poate fi utilizat pentru scopul declarat in cerere pentru obtinere plan topografic vizat OCPI in vederea obtinerii autorizatiei de construire intrucat nu se incadreaza in prevederile Legii 50/1991 actualizata si Ord. 839/2009.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:
- gaze naturale:
- canalizare:
- telefonizare:
- alimentare cu energie electrică:
- salubritate:
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
Studii de specialitate: - actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Tarmure
Kudor Maria/30.09.2013
Kudor Maria/30.09.2013
30.09.2013