modernizare strada Anatole France –Tronson I –nr. 1-50
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Anatole France -Tronson I -NR 1-50
365471
04.11.2013
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Teren situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în proprietate privata/domeniul public.
Teren situat în interiorul perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural urbanistice.
Teren situat în interiorul perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural urbanistice.
2. REGIM ECONOMIC
Folosinţa actuală: artere de circulaţie
Destinaţia zonei: strada Anatole France, cartier Andrei Muresanu
Încadrare în zona de impozitare “A” conform H.C.L nr.715/2000 si HCL nr.209/2003.
Destinaţia zonei: strada Anatole France, cartier Andrei Muresanu
Încadrare în zona de impozitare “A” conform H.C.L nr.715/2000 si HCL nr.209/2003.
3. REGIM TEHNIC
Zonă cu dotare edilitare completă şi imobile racordate la aceasta.
Se solicita lucrari de modernizare strada Anatole France –Tronson I –NR. 1-50
NOTĂ :
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 -republicată, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, Legea nr.350/2001 modificata precum şi toate legile, normativele si hotararile Consiliului local, care reglementeaza amenajarea teritoriului si construirea in zona.
2.DTAC se va întocmi, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3.DTAC se va prezenta in 2 ex cu semnaturi , stampile si tabelul cu indicatori , in original
4. Avizele si acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta in original si in copie.
5. Se vor menţine spaţiile verzi existente, iar acolo unde zona permite, se vor amenaja noi spaţii verzi pentru realizarea echilibrului ecologic.
6. Lucrarile propuse pentru modernizarea strazii Anatole France –Tronson I –NR. 1-50 constau in:
-Trasarea
-Frezarea/decaparea imbracamintii asfaltice existente degradate
-Desfacerea bordurilor existente (unde este cazul)
-Sapatura la cota pentru realizarea sistemului rutier nou
-Relizarea sistemului de canalizare pluviala cu parametri optimi de functionare in vederea
colectarii si evacuarii apelor pluviale
-Ridicarea la cota a caminelor carosabile si necarosabile existente
-Realizarea unui sistem rutier nou (carosabil si trotuar)
-Montaj indicatoare de circulatie rutiera si trasare marcaje rutiere strada
Se solicita lucrari de modernizare strada Anatole France –Tronson I –NR. 1-50
NOTĂ :
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 -republicată, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, Legea nr.350/2001 modificata precum şi toate legile, normativele si hotararile Consiliului local, care reglementeaza amenajarea teritoriului si construirea in zona.
2.DTAC se va întocmi, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3.DTAC se va prezenta in 2 ex cu semnaturi , stampile si tabelul cu indicatori , in original
4. Avizele si acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta in original si in copie.
5. Se vor menţine spaţiile verzi existente, iar acolo unde zona permite, se vor amenaja noi spaţii verzi pentru realizarea echilibrului ecologic.
6. Lucrarile propuse pentru modernizarea strazii Anatole France –Tronson I –NR. 1-50 constau in:
-Trasarea
-Frezarea/decaparea imbracamintii asfaltice existente degradate
-Desfacerea bordurilor existente (unde este cazul)
-Sapatura la cota pentru realizarea sistemului rutier nou
-Relizarea sistemului de canalizare pluviala cu parametri optimi de functionare in vederea
colectarii si evacuarii apelor pluviale
-Ridicarea la cota a caminelor carosabile si necarosabile existente
-Realizarea unui sistem rutier nou (carosabil si trotuar)
-Montaj indicatoare de circulatie rutiera si trasare marcaje rutiere strada
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:x
- gaze naturale:x
- canalizare:x
- telefonizare:x
- alimentare cu energie electrică:x
- salubritate:
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora: Inspectoratul de Stat in Constructii (in conformitate cu H.G. nr. 1072/2003, modificata cu H.G. nr. 723/2007) –daca este cazul
Directia Regionala in Constructii Nord-Vest
Ministerul Culturii. Directia Judeteana pentru Cultura si Patrimoniul Cultural Cluj
Alte avize/acorduri: Primarie - Directia tehnica
- Serviciul sigurantei circulatiei urbane si retele edilitare; serv. administrare cai publice
- Serviciul Tehnic – Reparaţii Imobile şi Monitorizare Servicii Comunitare de Utilităţi Publice
- Serviciul Spatii verzi si monumente istorice
Studii de specialitate:expertiza tehnica sau avizul proiectantului initial pentru refacerea structurii imbracamintii rutiere
• documentatie topografica insotita de procesul verbal pentru scopul solicitat - alimentare cu apa:
- actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
scutit de taxă
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Tarmure
Dorin Bivolaru
Dorin Bivolaru
18.11.2013