extindere platformă pentru stocarea temporară a deşeurilor municipale, str. Platanilor f. nr., Cluj-Napoca
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Platanilor f. nr.
Titlul de proprietate nr. 21961/14.03.2011, Cluj, emis de Comisia judeţeană pentru stabilirea dreptului de proprietate asupre terenurilor, Tarla 104, Parcela 523/1/4 (S=8260 mp) şi Promisiune bilaterală de vânzare-cumpărare autentificată cu nr. 4360/18.09.2015 la Societatea Profesională Notarială Popa Ionuţ-Florin şi Dorobanţu Simona-Iustina, încadrare în zonă şi plan de situaţie, însoţit de tabelul cu inventarul de coordonate.
344175
18.09.2015
Documentație urbanism
225
15.12.1998
493/22.12.2014 si HCL nr. 118/01.04.2015

În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

SE CERTIFICĂ

1. REGIM JURIDIC
Titlul de proprietate nr. 21961/14.03.2011, Cluj, emis de Comisia judeţeană pentru stabilirea dreptului de proprietate asupre terenurilor, Tarla 104, Parcela 523/1/4 (S=8260 mp) şi Promisiune bilaterală de vânzare-cumpărare autentificată cu nr. 4360/18.09.2015 la Societatea Profesională Notarială Popa Ionuţ-Florin şi Dorobanţu Simona-Iustina, sau identificat prin plan de încadrare în zonă şi plan de situaţie, însoţit de tabelul cu inventarul de coordonate.

Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural-urbanistice.

SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICĂ AFLATE ÎN ZONĂ, ALTE RESTRICTII
Se vor aplica în mod obligatoriu servituţile generate de obiectivele de utilitate publică precum şi celelalte restricţii, aşa cum sunt ele evidenţiate în PUG - planşa 3.2. „Reglementări Urbanistice – Unităţi Teritoriale de Referinţă” şi în RLU – Cap. 2 – Terenuri şi Zone cu Regim Special şi Cap. 3 - Condiţii Generale Privitoare la Construcţii.
Servituţi de utilitate publică:
Pentru trama stradală până la nivel de colectoare se vor aplica servituţile aşa cum sunt ele marcate în PUG (a se vedea planşa 3.2. „Reglementări Urbanistice – Unităţi Teritoriale de Referinţă”)
Conform PUG, planşa 3.2., parcela este situată într-o zonă cu risc mediu-mare de alunecări de teren şi în zona de protecţie sanitară a surselor de apă, cimitire, unităţilor cu risc tehnologic.
2. REGIM ECONOMIC
Folosinţa actuală - teren liber.

Destinaţia zonei: gospodărire comunală - rampă de depozitare a deşeurilor

CARACTERUL ZONEI
Zonă dedicată depozitării deşeurilor urbane, depăşită din punctul de vedere al normelor de mediu actuale, cu un grad ridicat de poluare a solului, aerului şi apelor sub / supraterane.
Activitatea de depozitare a deşeurilor urmează să înceteze odată cu realizarea pe alt amplasament a unui sistem adecvat de prelucrare şi stocare a acestora.

CONDIŢIONĂRI PRIMARE
Activitatea de depozitare a deşeurilor va fi sistată în cel mai scurt timp posibil. Procedurile de închidere a activităţii vor include în mod obligatoriu un proces complex de reconstrucţie ecologică a teritoriului afectat, în conformitate cu normele în vigoare privind protecţia mediului.
Zona de protecţie sanitară de 1000 m în jurul incintei rampei de depozitare poate fi restrânsă / eliminată numai după finalizarea lucrărilor de reconstrucţie ecologică şi reducerea în limitele normate a emisiilor poluante, pe baza unui studiu de impact asupra mediului elaborat în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare.

UTILIZARE FUNCŢIONALĂ

Art. 1. UTILIZĂRI ADMISE
Plantaţii, rezultat al implementării unui program de reconstrucţie ecologică a zonei.

Art. 2. UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI
Actuala utilizare se va conserva pe o perioadă limitată de timp, până la realizarea Centrului de Management Integrat al Deşeurilor.
Elemente aferente infrastructurii tehnico-edilitare, cu condiţia amplasării acestora în afara spaţiului public.

Art. 3. UTILIZĂRI INTERZISE
Orice utilizări, altele decât cele admise la punctul 1 şi punctul 2.

Încadrat în zona de impozitare 'D' conform H.C.L. 715/2000, modificată cu H.C.L. 209/2003.
3. REGIM TEHNIC
UTR=G_d, S = 8260 mp

POSIBILITĂŢI MAXIME DE OCUPARE ŞI UTILIZARE A TERENULUI

PROCENT MAXIM DE OCUPARE A TERENULUI (POT)
POT Maxim = 0%

COEFICIENT MAXIM DE UTILIZARE A TERENULUI (CUT)
CUT Maxim = 0

REGLEMENTĂRI PENTRU SPATIUL PUBLIC
Nu e cazul

CONDIŢII DE AMPLASARE, ECHIPARE ŞI CONFIGURARE A CLĂDIRILOR
Nu e cazul

Art. 4. CARACTERISTICILE PARCELELOR: SUPRAFEŢE, FORME, DIMENSIUNI
Nu e cazul

Art. 5. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT
Nu e cazul

Art. 6. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARE ALE PARCELELOR
Nu e cazul

Art. 7. AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ
Nu e cazul

Art. 8. CIRCULAŢII ŞI ACCESE
Se vor stabili prin documentaţii de urbanism ce vor fundamenta programul de închidere a depozitului şi de reconstrucţie ecologică a zonei.
Orice acces la drumurile publice se va realiza conform avizului eliberat de administratorul acestora.

Art. 9. STAŢIONAREA AUTOVEHICULELOR
Nu e cazul
Art. 10. ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISĂ A CLĂDIRILOR
Nu e cazul

Art. 11. ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR
Nu e cazul

Art. 12. CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ ŞI EVACUAREA DEŞEURILOR
Echiparea edilitară va fi reglementată prin documentaţiile de urbanism ce vor fundamenta programul de închidere a depozitului şi de reconstrucţie ecologică a zonei.

Art. 13. SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE
Spaţiile verzi vor fi reglementate prin documentaţiile de urbanism ce vor fundamenta programul de închidere a depozitului şi de reconstrucţie ecologică a zonei.

Art. 14. ÎMPREJMUIRI
Imprejmuirile vor fi reglementate prin documentaţiile de urbanism ce vor fundamenta programul de închidere a depozitului şi de reconstrucţie ecologică a zonei.

4. REGIMUL DE ACTUALIZARE / MODIFICARE A DOCUMENTATIILOR DE URBANISM SI A REGLEMENTARILOR LOCALE AFERENTE:

- În cazul în care proiectul nu va respecta reglementările de urbanism aprobate, se vor elabora studii de specialitate conform Legii 350/2001 modificată şi actualizată.

NOTĂ:
1. Se vor respecta H.G. nr. 525/1996 republicată, Legea nr. 50/1991 republicată, Legea nr. 350/2001 modificată, Ordinul 839/2009 actualizat, OUG nr. 114/2007, Codul civil şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. Prezentul regulament de urbanism, împreună cu anexele şi planşele aferente, se pot vizualiza pe site-ul www.primăriaclujnapoca.ro, la secţiunea “Informaţii publice” – “Urbanism” – “Proiect PUG”.
3. D.T.A.C., se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
4. D.T.A.C., se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:

AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.

În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.

În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.

În aceste condiţii:

După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.

În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
  1. certificatul de urbanism;
  2. dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
  3. documentaţia tehnică - D.T., după caz:
    • D.T.A.C.
    • D.T.A.D.
    • D.T.O.E.
  4. avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
    Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
    • alimentare cu apa:
    • gaze naturale:
    • canalizare:
    • telefonizare:
    • alimentare cu energie electrică:
    • salubritate:
      x
    • alimentare cu energie termică:
    • transport urban:

    Avize şi acorduri privind:
    • securitatea la incendiu:
    • protecţia civilă:
    • sănătatea populaţiei:
      x

    Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
    Alte avize/acorduri:
    - cererea pentru A.C., semnată de proprietar imobil

    Studii de specialitate:
  5. actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
  6. dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
scutit de taxă.

Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.
EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Paula Giurgiu
Paula Giurgiu
22.09.2015
22.09.2016
0 lei
scutit de taxa.