ELABORARE DOCUMENTAȚIE TEHNICĂ PENTRU MODIFICARE DE SOLUȚIE PROIECT AUTORIZAT CU A.C. nr. 1937/ 20.12.2018
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Onisifor ghibu, nr. 20A
329800
0
329800, 329800-C1
538552
21.10.2019
493/22.12.2014 si HCL nr. 118/01.04.2015

În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

SE CERTIFICĂ

1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj - Napoca, în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural-urbanistice.
Imobil in proprietate privata, situat in UTR=RiM 1.

SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICĂ AFLATE ÎN ZONĂ, ALTE RESTRICTII
Servituti de utilitate publica: Nu este cazul.
Alte restrictii: Nu este cazul.
Imobilul nu este situat pe lista monumentelor istorice sau ale naturii sau in zona de protectie a acestora.
2. REGIM ECONOMIC
Folosinta actuala : teren (curți construcții), C1 – cladire depozite materii prime auxiliare și A.C. nr. 1809 din 23.11.2018 pentru “CONSTRUIRE IMOBIL DE BIROURI SI SERVICII CU GRĂDINITĂ "C4” 3S+P+6E, ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICĂ, AMENAJĂRI EXTERIOARE SI ÎMPREJMUIRE- conf. P.U.Z. aprobat prin H.C.L. nr. 439 din 18.04.2018”
Imobil in proprietate privata, situat in UTR=RiM 1, subzona UTR RiM 1_C6 – zona ocupata de patrimoniu industrial, conform P.U.Z. aprobat cu H.C.L. nr. 439/18.04.2018


UTR = RiM 1
DESTINAŢIA ZONEI: zonă construită protejată; zona verde cu rol de complex sportiv

CARACTERUL ZONEI:
SECŢIUNEA 1. CARACTERUL ZONEI
Zonă urbană pericentrală, cu profil functional si morfologic mixt, rezultat al restructurării unei
platforme industriale.
Subzone: UTR RiM 1_C6 - zona ocupată de patrimoniu industrial
Dat fiind caracterul detaliat al reglementărilor prezentului plan urbanistic zonal, odată cu aprobarea
acestuia, se vor putea autoriza lucrări în zonă, cu respectarea reglementărilor sale si fără elaborarea
în prealabil a unui PUD.
A. CONDIŢIONĂRI PRIMARE
Clădirilea cu valoare de patrimoniu industrial (corpul C6) va fi în mod obligatoriu păstrată
integral sau partial şi integrată în noua structură urbană.

SECŢIUNEA 2. UTILIZARE FUNCŢIONALĂ
Se va aplica lista utilizărilor / activităţilor corespunzătoare fiecărei categorii de funcţiuni,
conform Anexei 1 la prezentul Regulament.

Art. 1. UTILIZĂRI ADMISE
Structură funcţională mixtă incluzând locuire colectivă, activităţi administrative, de
administrarea afacerilor, financiar-bancare, comerciale (terţiare), culturale, de învăţământ, de
sănătate cu caracter ambulatoriu, de turism, alimentatie publică etc. Locuirea va ocupa între 30 şi
70% din suprafaţa construită desfăşurată totală (raportul optim între locuire şi celelalte activităţi ar fi de 1:1). Parterele spre principalele spaţii publice vor avea funcţiuni de interes pentru public.
Spatii verzi:
- Grădini;
- Scuaruri;
- Fîsii plantate;
- Spatii verzi aferente dotărilor publice: crese, grădinite.
UTR RiM 1_C6 - zona ocupată de patrimoniu industrial
Centru/ pol de cercetare, de inovare, tehnologic, de industrii creative.
Alimentatie publică.

Art. 2. UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI
Se admit utilizări monofuncţionale pentru funcţiuni ample de publice sau de interes public
major - complex expoziţional, centru de congrese şi conferinţe, campus universitar / de cercetare,
sală polivalentă, centru medical de mari dimensiuni, parc sportiv sau tematic etc.
Se admite conversia şi restructurarea clădirilor industriale sau de alt fel existente pentru
tipurile de activităţi admise, cu condiţia integrării acestora în noua structură urbană.
Garaje publice sau private sub şi supraterane în clădiri dedicate cu următoarele condiţii:
(a) să nu ocupe frontul spre spaţiul public (să fie amplasate în interiorul parcelei, în spatele unui
tract dedicat altor funcţiuni)
(b) accesul autovehiculelor să se realizeze acolo unde este posibil din străzi cu circulaţie redusă
/ secundare şi să fie organizat astfel încât să nu perturbe traficul

UTR RiM 1_C6 - zona ocupată de patrimoniu industrial
Se admit spatii verzi (cf. definitiei acestora din Legea 24/2007, actualizată, art. 3):
- Grădini;
- Scuaruri;
- Fîsii plantate;
- Spatii verzi aferente dotărilor publice: crese, grădinite:
- Sere.

Art. 3. UTILIZĂRI INTERZISE
Activităţi / servicii de tip industrial sau cvasiindustrial, poluante de orice natură, cu risc
tehnologic sau incomode prin traficul generat.
Depozitare en gros.
Depozitare de materiale refolosibile.
Comerţ en gros.
Comerţ en detail în clădiri independente de tip supermarket, hypermarket (big box), mall etc.
Comerţ şi alimentaţie publică practicate prin vitrine / ferestre.
Garaje în clădiri provizorii sau permanente independente amplasate în interiorul parcelelor.
Elemente supraterane independente ale infrastructurii tehnico-edilitare dispuse pe spaţiul
public.
Ansambluri monofuncţionale rezidenţiale.
Locuire de tip individual.
Constructii provizorii de orice natură.
Instalaţii / utilaje exterioare, montate pe faţada dinspre spaţiul public a imobilelor.
Publicitate comercială realizată prin amplasarea de materiale publicitare de orice natură pe
imobile - faţade, calcane, acoperişuri, terase - sau pe împrejmuiri.
Sunt interzise lucrări de terasament şi sistematizare verticală de natură să afecteze
amenajările din spaţiile publice sau de pe parcelele adiacente.
UTR RiM 1_C6 - zona ocupată de patrimoniu industrial
Se interzic orice alte functiuni decît cele admise la Sectiunea 2, punctele 1 si 2.

Încadrat în zona de impozitare ”A” conform H.C.L. 1064/2018.
Alte prevederi rezultate din HCL cu privire la zona in care se afla imobilul :
La emiterea autorizatiei de construire se vor respecta urmatoarele elemente referitoare la organizarea de santier: imprejmuirea corespunzatoare a organizarilor de santier, amenajarea rampei de spalare, amenajarea unui drum pietruit de la rampa de spalare la iesirea din santier, amenajarea unui drum pietruit de acces de la drumul modernizat spre organizarea de santier, amenajarea unui sistem de colectare a apelor pluviale, asigurarea curateniei in incinta si in apropierea acesteia, protejarea cu plasa de protectie a imobilelor la care se executa lucrari.
La receptia lucrarilor se va prezenta dovada efectuarii transporturilor de deseuri rezultate din construire.
3. REGIM TEHNIC
S= 11780 mp

UTR = RiM 1
REGLEMENTĂRI PENTRU SPATIUL PUBLIC
Amenajarea şi utilizarea spaţiului public se va face cu respectarea reglementărilor cuprinse
în Anexa 4 a Regulamentului local de urbanism a municipiului Cluj-Napoca şi a reglementărilor de
mai jos.
Restructurarea acestor unităţi industriale are ca scop transformarea lor în teritorii urbane cu
caracter mixt, relevând o structură funcţională complexă şi echilibrată, o structură spaţială bazată de
preferinţă pe principiul cvartalului şi spaţii publice - străzi, pieţe, spaţii verzi etc - net determinate.
Procesul de reabilitare şi modernizare a spaţiului public se va desfăşura numai pe bază de
proiecte complexe de specialitate ce vor viza ameliorarea imaginii urbane în concordanţă cu
caracterul acestuia, dezvoltarea cu prioritate a deplasărilor pietonale şi a spaţiilor destinate acestora,
a modalităţilor de deplasare velo, reglementarea circulaţiei autovehiculelor şi a parcării, organizarea
mobilierului urban şi a vegetaţiei. Acestea vor fi avizate de CTATU.

Art. 4. CARACTERISTICILE PARCELELOR: SUPRAFEŢE, FORME, DIMENSIUNI
Structura parcelarului se va realiza conform planselor PUZ.

Art. 5. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT
Amplasarea clădirilor fată de aliniament va respecta retragerile trasate în plansa de
reglementări a prezentului PUZ.
Fată de strada Onisifor Ghibu: minim 3 m;
Fată de Canalul Morii: minim 5 m, conform PUG, (respectiv dispunerea pe noul aliniament creat prin
stabilirea servitutii de utilitate pubică);
În sensul prezentului regulament si al reglementării tehnice G.M - 007 - 2000, se consideră
aliniament limita între proprietatea privată si domeniul public sau privat al municipalitătii sau ale
statului.

Art. 6. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARE ALE
PARCELELOR
Amplasarea clădirilor fată de limitele laterale va respecta retragerile trasate în plansa de
reglementări a prezentului PUZ.
Retragerea minimă fată de limitele laterale va fi de 4,5 m.
Retragerea limita fată de UTR Vs si UTR Vs 1 va fi de 0 m.
Parcela nu are limite posterioare, fiind cuprinsă între strada Onisifor Ghibu si Canalul Morii
(aliniament, cf. reglementării tehnice G.M - 007 - 2000).

Art. 7. AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ
Conform plansei de reglementări urbanistice.
Distanta minimă între două clădiri va fi de 8 m. Sînt permise alipiri locale la corpul C6 (clădire de
patrimoniu industrial).

Art. 8. CIRCULAŢII ŞI ACCESE
Organizarea acceselor carosabile se va face din strada Onisifor Ghibu, respectiv din strada
Scortarilor, pentru baza Record.
Accesul carosabil în incintă este rezervat vehiculelor de interventie, aprovizionare si parcării de scurtă
durată a clientilor. Spatiile publice din incintă au caracter predominant pietonal.

Art. 9. STAŢIONAREA AUTOVEHICULELOR
Necesarul de parcaje va fi dimensionat conform Anexei 2 la regulamentul local de urbanism
a municipiului Cluj-Napoca, aferent PUG. Atunci când se prevăd funcţiuni diferite în interiorul parcelei,
necesarul de parcaje va fi determinat prin însumarea numărului de parcaje necesar fiecărei funcţiuni
în parte.
Alternativ, se poate asigura staţionarea autovehiculelor în clădiri dedicate, situate la o
distanţă de maximum 150 m de imobil, dacă pentru locurile necesare există un drept real de folosinţă,
garantat prin deţinerea în proprietate sau prin concesiune.

Art. 10. ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISĂ A CLĂDIRILOR
Regimul de înăltime nu va depăsi 3S+P+7E.
Înălţimea totală (maximă) nu va depăşi 28 m.
Face exceptie nivelul tehnic (case de scări, lifturi etc) si elemente ale sistemelor de instalatii, care pot
depăsi înăltimea maximă de 28 m.

Art. 11. ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR
Autorizarea executării construcţiilor este permisă numai dacă aspectul lor exterior nu
contravine funcţiunii acestora, caracterului zonei (HG 525/1996, Art. 32) aşa cum a fost el descris în
preambul şi peisajului urban.
Autorizarea executării construcţiilor care, prin conformare, volumetrie şi aspect exterior, intră
în contradicţie cu aspectul general al zonei şi depreciază valorile general acceptate ale urbanismului
şi arhitecturii, este interzisă. (HG 525/1996, Art. 32).
Clădiri noi
Arhitectura clădirilor va fi de factură modernă şi va exprima caracterul programului. Se
interzice realizarea de pastişe arhitecturale sau imitarea stilurilor istorice.
Volumetria se va conforma tipologiilor specifice construcţiei urbane cu cvartale. Se admite
realizarea de balcoane, bow-window-uri etc, începând de la înălţimea de 4,00 m de la cota trotuarului,
cu condiţia ca acestea să nu fie dispuse la ultimul nivel de sub cornişă şi să ocupe, cumulat, maximum
o treime din lungimea frontului clădirii.
Acoperirea clădirilor va fi plată, (acoperişuri terasă sau cu pante mai mici de 10%).
Raportul plin-gol, ca şi materialele de finisaj admise vor fi reglementate prin PUZ de
restructurare în concordanţă cu caracterul arhitectural impus de profilul funcţional, de o manieră
limitativă pentru a determina un imagine urbană unitară.
Culorile vor fi pastelate, deschise, apropiate de cele naturale. Se interzice folosirea culorilor
saturate, stridente, închise la toate elementele construcţiei.
Clădiri industriale supuse conversiei funcţionale
Se vor conserva expresia arhitecturală, modenatura şi materialele de finisaj ale faţadelor
clădirilor cu valoare de patrimoniu industrial. Reabilitarea termică nu poate constitui un pretext pentru
eludarea acestei reglementări, în unele cazuri aceasta putând implica tehnologii şi materiale speciale.
Se vor evidenţia / diferenţia în structura spaţială şi expresia arhitecturală propusă elementele
existente conservate şi cele noi.
Firmele comerciale / necomerciale şi vitrinele vor respecta reglementările cuprinse în Anexa
3 la Regulamentul local de urbanism al mnicipiului Cluj-Napoca.

Art. 12. CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ ŞI EVACUAREA DEŞEURILOR
Zona va fi echipată edilitar complet ca precondiţie a autorizării construcţiilor de orice fel.
Toate clădirile se vor racorda pentru asigurarea utilităţilor necesare la reţelele edilitare
publice.
Se interzice conducerea apelor meteorice spre domeniul public sau parcelele vecine, cu
exceptia Canalului Morii, care poate prelua partial apele meteorice din spatiile publice imediat
adiacente.
Firidele de branşament şi contorizare vor fi integrate în clădiri.
Se interzice dispunerea aeriană a cablurilor de orice fel (electrice, telefonice, CATV etc).
Fiecare parcelă va dispune de un spaţiu interior parcelei (eventual integrat în clădire) destinat
colectării deşeurilor menajere, accesibil din spaţiul public.

Art. 13. SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE
Pe ansamblul unei parcele, spaţiile verzi vor ocupa: minim 30% din suprafaţa totală, vor fi
organizate pe sol natural şi vor cuprinde exclusiv vegetaţie (joasă, medie şi înaltă). Suprafeţele având
o îmbrăcăminte de orice tip sunt cuprinse în categoria spaţiilor libere.
Spre stradă / spaţiul public, în zonele de retragere faţă de aliniamente (grădina de faţadă),
minim 60% din suprafeţe vor fi organizate ca spaţii verzi, cu exceptia situatiilor în care la parter sînt
amplasate functiuni cu acces public direct.
Eliminarea arborilor maturi este interzisă, cu excepţia situaţiilor în care aceştia reprezintă un
pericol iminent pentru siguranţa persoanelor sau a bunurilor sau ar împiedică realizarea construcţiilor.
Se recomandă ca, în interiorul cvartalelor, mai ales în cazul în care locuirea e prezentă,
spaţiul neconstruit să fie utilizat pe principiul contractului de curte comună (spaţiul neconstruit să fie
folosit în comun, mai ales în scop rezidenţial).

Art. 14. ÎMPREJMUIRI
Ca regulă generală, având în vedere structura spaţială reglementată, spre spaţiul public nu
se vor realiza împrejmuiri.
In cazuri particulare, când se impune realizarea de împrejmuiri spre spaţiul public, acestea
vor avea un soclu opac cu înălţimea maximă de 80 cm şi o parte transparentă, realizată din grilaj
metalic sau într-un sistem similar care pemite vizibilitatea în ambele direcţii şi pătrunderea vegetaţiei.
Înălţimea maximă a împrejmuirilor va fi de 2,2 m. Împrejmuirile vor putea fi dublate de garduri vii.
In cazul în care împrejmuirile sunt necesare (se separă funcţiuni ce necesită delimitarea
propriului teren), împrejmuirile spre parcelele vecine vor avea maximum 2,20 m înălţime şi vor fi de
tip transparent sau opac.
Porţile împrejmuirilor situate în aliniament se vor deschide fără a afecta spaţiul public.
Tratamentul arhitectural al împrejmuirilor va fi corelat cu cel al clădirilor aflate pe parcelă.

Art. 15. PROCENT MAXIM DE OCUPARE A TERENULUI (POT)
POT maxim = 50%

Art. 16. COEFICIENT MAXIM DE UTILIZARE A TERENULUI (CUT)
CUT maxim = 3

4. REGIM DE ACTUALIZARE /MODIFICARE A DOCUMENTATIILOR DE URBANISM SI A REGLEMENTARILOR LOCALE AFERENTE :
În baza HCL nr. 579/2018 se modifica partial si se completeaza Regulamentului Local de Urbanism aferent documentatiei “Actualizare Plan Urbanistic General al municipiului Cluj-Napoca” aprobat cu HCL nr. 493/22.12.2014.

NOTĂ: S-a solicitat ”modificarea solutiei constructive pe parcursul executiei pentru cladirea C4, autorizate cu AC nr. 1809/23.11.2018 emise pentru " CONSTRUIRE IMOBIL DE BIROURI SI SERVICII CU GRĂDINITĂ "C4” 3S+P+6E, ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICĂ, AMENAJĂRI EXTERIOARE SI ÎMPREJMUIRE" - conf. P.U.Z. aprobat prin H.C.L. nr. 439 din 18.04.2018

Modificari propuse: modificare fatada, amplassare acces cladire pe fatada nordica, modificari compartimentare, amplasare lift exterior, modificari amenajri exterioare.

Pentru acest amplasament s-a emis A.C. nr. 1809 din 23.11.2018 pentru “ CONSTRUIRE IMOBIL DE BIROURI SI SERVICII CU GRĂDINITĂ "C4” 3S+P+6E, ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICĂ, AMENAJĂRI EXTERIOARE SI ÎMPREJMUIRE" - conf. P.U.Z. aprobat prin H.C.L. nr. 439 din 18.04.2018"

Modificările la soluția autorizată prin A.C. nr. 1809 din 23.11.2018, conform documentatiei anexate constau în modificare fatada, modificare compartimentare interioara, amplasare lift exterior, modificari amenajari exterioare.

Amplasamentul a fost studiat in PUZ “restructurare urbana str. Onisifor Ghibu (zona Argos)” aprobat cu HCL 439/18.04.2018.
Conform art. 3 din H.C.L. nr. 439 din 18.04.2018, valabilitatea documentatiei aferente P.U.Z. este de 5 ani.
Toate interventiile propuse prin documentatia de urbanism vor fi suportate de beneficiarii acesteia. Va fi realizat un sens giratoriu la intersectia str. Scortarilor cu str. Onisifor Ghibu si str. Gheorghe Lazar, anterior autorizarii lucrarilor de construire pe parcela. Suprafetele de teren, grevate de servitutea de utilitate publica instituita prin PUG la str. Scortarilor si de-a lungul Canalului Morii, vor fi dezmembrate din parcelele initiale si inscrise in CF cu destinatia de “teren rezervat pentru servitute de utilitate publica conform art.25 revizuit din Regulamentul Local de Urbanism – Dispozitii generale (HCL nr. 737/2017).
Conform Legii nr.50/1991 actualizată și republicată modificările solicitate se încadrează în prevederile art.7, alin. (15^1), lit. (b) – ”reluarea procedurii de autorizare în condițiile prezentei legi, dacă lucrările corespunzătoare modificărilor de temă depășesc limitele actului administrativ al autorității competente pentru protecția mediului, precum și ale avizelor și acordurilor obținute pentru autorizația de construire inițială”.
Modificările propusese încadrează în prevederilor PUZ aprobat cu HCL nr. 439/ 18.04.2018, avizele de amplasament nefiind necesare.
În conformitate cu prevederile Art. 56, alin. (5) al Legii 350/ 2001 actualizată, cu modificările și completările ulterioare, “Valabilitatea prevederilor documentațiilor de amenajarea teritoriului și urbanism se extinde de drept pentru acele investiții care au început în timpul perioadei de valabilitate, până la finalizarea acestora.”
Documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire se va prezenta conform cadrului continut din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de constructii, republicată, cu modificările si completările ulterioare; de asemenea, imprejmuirile, respectiv organizarea de santier se vor face strict pe terenul proprietate, fără a afecta vecinătătile.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:

AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.

În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.

În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.

În aceste condiţii:

După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.

În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
  1. certificatul de urbanism;
  2. dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
  3. documentaţia tehnică - D.T., după caz:
    • D.T.A.C.
    • D.T.A.D.
    • D.T.O.E.
  4. avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
    Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
    • alimentare cu apa:
    • gaze naturale:
    • canalizare:
    • telefonizare:
    • alimentare cu energie electrică:
    • salubritate:
      x
    • alimentare cu energie termică:
    • transport urban:

    Avize şi acorduri privind:
    • securitatea la incendiu:
      x
    • protecţia civilă:
    • sănătatea populaţiei:
      x

    Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
    Alte avize/acorduri:
    - Autorizația de construire A.C. nr. 1937/ 20.12.2018 cu avizele și documentația aferentă, vizate spre neschimbare
    - H.C.L. nr. 439/18.04.2018 si pentru P.U.Z. şi avizul CTATU aferent

    Studii de specialitate:
    - plan reglementari P.U.Z. aprobat cu H.C.L nr. 439/18.04.2018
  5. actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
  6. dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
- pentru autorizatia de construire
- pentru timbrul arhitecturii
- pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari

Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.
EMIL BOC
Daniel Pop
Aurora Rosca
Claudia Lolos
Claudia Lolos
24.10.2019
14.11.2020
121,8 lei
3541997
21.10.2019