6,5 milioane de lei câştigate pe un proiect european privind creşterea transparenţei instituţionale

Primăria municipiului Cluj-Napoca a câştigat o finanţare de circa 6,5 milioane de lei într-un proiect european (Programul Operaţional Sectorial, Axa Prioritară 3 – Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public, domeniul major de intervenţie „Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice”) al cărui scop este facilitarea accesului cetăţenilor la serviciilor publice oferite de către Primărie prin intermediul unui portal pus la dispoziţia acestora.

Valoarea totală a proiectului este de 6.678.570,36 (aprox. 1,6 milioane euro), din care contribuţia Primăriei este 1.178.571,24 de lei, iar partea nerambursabilă este de 5.499.999,12 de lei.

În cadrul acestui proiect se va realiza un sistem informatic integrat de tip e-administraţie care să asigure o legătură directă între diverse departamente din cadrul Primăriei, implicate în rezolvarea cererilor şi cetăţenii care solicită diverse lucruri.

În acest fel, se va realiza o infrastructură modernă care să poată face faţă cerinţelor actuale şi viitoare ale Primăriei unui oraş în continuă dezvoltare şi expansiune.

De asemenea, această platformă va oferi posibilitatea constituirii arhivei electronice a Primăriei.

In plus, se vor putea face cu uşurinţă rapoarte asupra tipului de reclamaţii depuse şi asupra zonelor cu probleme.

Calendarul proiectului

A fost depus spre finanţare în 29.10.2009.
Semnarea contractului: luna august 2010.

De la semnarea contractului, în două săptămâni va începe procedura de achiziţie publică pentru execuţie. După atribuirea unui câştigător, termenul de implementare este de un an.