Turism

obiective turistice, informații

Adresa: Centrul de Informare turistică: b-dul. Eroilor nr. 6-8, ap. 20.

Șef Serviciu: Manuela Cîmpean

Acest Serviciu este subordonat directorului general al Direcţiei Generale Comunicare, dezvoltare locală şi management proiecte.

Misiunea şi scopul Serviciului este:

    • promovarea turistică a Municipiului Cluj-Napoca, creşterea calităţii serviciilor turistice şi diversificarea ofertei turistice cu noi posibilităţi de agrement şi refacere pentru locuitorii Municipiului Cluj-Napoca şi pentru turişti, în scopul creşterii numărului de turişti şi a veniturilor directe şi indirecte din turism.
    • Informarea directă a turiştilor la Centrul de Informare turistică, cu privire la obiectivele şi traseele turistice, baza turistică şi posibilităţile de agrement; acces gratuit la internet pentru informaţii de interes turistic.
    • Monitorizarea numărului de vizitatori şi a altor indicatori turistici; monitorizarea cererii de materiale informative; primirea şi prelucrarea informaţiilor statistice cu privire la activitatea turistică.
    • Editarea de materiale informative şi de promovare turistică (pliante, broşuri, afişe, flyere, hărţi, ghiduri turistice etc.).
    • Distribuirea gratuită a materialelor informative la Centrul de Informare turistică şi în alte locaţii de interes turistic sau cu ocazia unor evenimente care atrag vizitatori autohtoni şi străini.
    • Promovarea în reviste şi publicaţii de specialitate/alte canale de promovare – internet, massmedia (presa scrisă/on-line, radio/TV).
    • Promovarea prin Autoritatea Națională pentru Turism, birourile şi reprezentanţele de turism din ţară şi din străinătate, oraşele înfrăţite etc.
    • Participarea la târguri de turism şi alte manifestări expoziţionale, seminarii, workshopuri şi diferite evenimente de interes turistic şi cultural.
    • Organizarea de evenimente cu specific cultural-turistic.
    • Organizarea unor circuite turistice şi oferirea unor servicii de ghid.
    • Realizarea şi amplasarea unor indicatoare şi panouri turistice, plăcuţe etc.
    • Activităţi de marketing turistic, studii de piaţă.
      • Elaborarea şi implementarea unor strategii şi programe operaţionale, protocoale de colaboare, parteneriate, proiecte de promovare şi dezvoltare a turismului în Municipiul Cluj-Napoca, cu finanţare din fonduri locale/guvernamentale/europene.
Ați găsit informațiile căutate?

Ce anume nu ați găsit?

Cum luăm legătura cu dvs. ?






Cum am putea îmbunătăți pagina sau site-ul?