Ref: Formularele tipizate pentru actualizarea bazei de date pot fi depuse de asociatiile de locatari/proprietari pana in 31 martie 2011
 
Primaria Cluj-Napoca a prelungit pana la data de 31 martie 2011 termenul de depunere al formularelor tipizate de catre presedintii si administratorii asociatiilor din municipiu, care cuprind informatii despre acestea.
 
Formularul tipizat cuprinde date despre denumirea asociatiei, adresa de corespondenta si de e-mail a acesteia, precum si a reprezentantilor legali (presedinte, administrator, cenzori) si poate fi ridicat de la Centrul de Informare pentru Cetateni, de pe strada Motilor nr. 7 sau de pe site-ul institutiei www.primariaclujnapoca.ro, sectiunea Informatii utile. Acestea se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetateni sau la sediile primariilor de cartier.
 
Primaria Cluj-Napoca realizeaza aceasta actualizare a bazei de date cu asociatiile de locatari/proprietari in scopul unei colaborari mai eficiente cu acestea, astfel incat presedintii si administratorii din municipiu sa fie informati cu privire la prevederile legislative din acest domeniu.
 
La nivelul municipiului Cluj-Napoca sunt aproximativ 2000 de asociatii de locatari/proprietari.
 
Biroul Mass-media
Primaria Cluj-Napoca