„Investitii pentru viitorul dumneavoastra!”

 

ANUNȚ PRIVIND STADIUL PROIECTULUI
 
„SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU SERVICII ONLINE OFERITE IN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA”
 
 
 
In perioada 03.01.2012-28.03.2012 in cadrul proiectului „Sistem informatic integrat pentru servicii online oferite in Municipiul Cluj-Napoca”, sistem informatic ce se implementeaza in cadrul Primariei Municipiului Cluj-Napoca, s-a continuat si finalizat etapa de analiza a cerintelor pentru sistemul informatic integrat.
 
La finalul lunii februarie 2012 s-a incheiat faza de proiectare a sistemului informatic si s-au pus bazele pentru strategiile din cadrul proiectului, si anume: planificarea migrarii datelor, planificarea instruirii utilizatorilor si planificarea testarii solutiei.
 
In perioada 20.02.2012-12.03.2012 s-a desfasurat etapa de dezvoltare. In aceasta faza se finalizeaza dezvoltarea sistemului informatic si se pregateste pentru testul de acceptanta si instalare.
 
In prezent echipa de proiect din partea Primariei Municipiului Cluj-Napoca colaboreaza impreuna cu furnizorul in vederea instalarii aplicatiei, a migrarii datelor si a testarii sistemului informatic, precum si pentru demararea etapei de instruire a administratorilor si a utilizatorilor sistemului informatic integrat.
 
In cadrul activitatii de management de proiect, in cursul lunii martie 2012, echipa de consultanti din partea furnizorului au pregatit impreuna cu echipa de proiect din partea Primariei Municipiului Cluj-Napoca dosarul cererii de rambursare nr. 2. In data de 23 martie 2012 s-a depus la Organismul Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale dosarul cererii de rambursare nr. 2.
 
In data de 08.03.2012 s-a finalizat activitatea de achizitie a serviciilor de audit din cadrul proiectului prin semnarea contractului de servicii. Astfel, urmeaza a se realiza auditarea partiala si, ulterior, auditarea finala a proiectului inclusiv auditarea din punctul de vedere al securitatii aplicatiei.
 
Detalii privind stadiul proiectului gasiti aici