„SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU SERVICII ONLINE OFERITE IN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA”
 
 
 
Cluj-Napoca, 30 aprilie 2012
 
 
Activitati desfasurate in perioada 29.03.2012-30.04.2012 in cadrul proiectului „Sistem informatic integrat pentru servicii online oferite in Municipiul Cluj-Napoca”, SMIS 14184, sistem informatic ce se implementeaza in cadrul Primariei Municipiului Cluj-Napoca.
 
In perioada mai sus mentionata s-a finalizat etapa de implementare a aplicatiei informatice din cadrul proiectului si s-a lansat activitatea de testare a sistemului informatic integrat de catre echipele de proiect, activitate care se va continua si pe parcursul lunii mai 2012.
 
Activitatea de instruire a utilizatorilor si a personalului care va asigura mentenanta aplicatiei informatice s-a inceput in luna aprilie 2012 si se va continua pana la sfarsitul lunii mai 2012. In cadrul activitatii de instruire s-a planificat si se efectueaza instruirea a 140 utilizatori ai sistemului informatic si a 5 administratori care vor asigura mentenanta sistemului informatic.