ANUNŢ
privind demararea procedurii de ocupare prin transfer la cerere a funcției publice vacante –
consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Serviciului de Evidență a persoanelor
În temeiul art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin (1) lit. b), alin. (2) -(5), alin. (8) și alin. (81)-(9) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă demararea procedurii de transfer la cerere, pentru ocuparea postului vacant de consilier, clasa I, grad profesional superior (ID Post 340367), din cadrul Serviciului de Evidență a persoanelor.
Condiţiile pentru ocuparea prin transfer la cerere a postului vacant sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Perioada de depunere a dosarelor: 23.07.2025-05.08.2025
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor: 07.08.2025
Interviul: 08.08.2025
Documente necesare și data limită de depunere a acestora:
În vederea ocupării prin transfer la cerere a funcției publice de execuţie vacantă mai sus menționată, functionarii publici interesati vor depune, în termen de 14 zile calendaristice de la data afişării anunţului următoarele documente:
a) adeverință din care să rezulte calitatea de funcționar public;
b) copia actului de identitate;
c) copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări, raportat la cerințele din fișa postului vacant;
d) copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcției publice;
e) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
Cererile de transfer împreună cu documentele solicitate, se depun la sediul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, Calea Moților nr. 3, cam. 99, în termen de 14 zile calendaristice de la data publicării anuntului, de luni până miercuri între orele 08:00 – 16:00, joi între orele 08:00-17:30, respectiv vineri între orele 08:00 – 14:30.
Copiile actelor de mai sus se prezintă în format legalizat, sau însoțite de documentele originale, urmând a se certifica pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.
Dosarul de transfer se poate depune personal de catre candidat sau de un reprezentant al acestuia, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail registratura@primariaclujnapoca.ro.
Documentele care constituie dosarul se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de evaluare originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică.
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde urmatoarele etape succesive:
1. Selecția persoanelor care îndeplinesc conditiile în vederea ocuparii posturilor vacante prin transfer la cerere, pe baza documentelor depuse;
2. Interviul – va putea fi susținut doar de candidatii declarati admiși la etapa selectiei;
Ulterior verificării dosarelor de înscriere la procedura de transfer la cerere și afișării rezultatului selecției, va fi organizată proba interviu.
Rezultatul selecției va fi afișat prin publicare pe pagina de internet https://primariaclujnapoca.ro/ în termen de 48 ore de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, la secțiunea Informații publice.
Data, ora și locul susținetii interviului se publică pe pagina de internet a instituției, odată cu publicarea rezultatului selecției.
Bibliografia și tematica precum și principalele atribuții sunt prezentate în anexele la prezentul anunt.
Relații suplimentare se pot obtine la Serviciul resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, +40 264 596 030; interior 1022, persoana de contact Sorin Vasile Hus
Cerere transfer (.doc)
ANUNŢ
privind demararea procedurii de ocupare prin transfer la cerere a unor funcții publice vacante – auditor, clasa I, grad profesional superior; auditor, clasa I, grad profesional asistent, din cadrul Compartimentului Audit public intern
În temeiul art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin (1) lit. b), alin. (2) -(5), alin. (8) și alin. (81)-(9) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă demararea procedurii de transfer la cerere, pentru ocuparea posturilor vacante de auditor, clasa I, grad profesional superior; auditor, clasa I, grad profesional asistent, din cadrul Compartimentului Audit public intern.
Condiţiile pentru ocuparea prin transfer la cerere a postului vacant sunt:
auditor, clasa I, grad profesional superior
Domeniul fundamental: Științe sociale
Ramura de știință: Științe economice
Domeniul de licență: – ; Specializarea: –
– minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
auditor, clasa I, grad profesional asistent
Domeniul fundamental: Științe sociale
Ramura de știință: Științe economice
Domeniul de licență: – ; Specializarea: – .
– minim 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Competențele specifice necesare exercitării acestor funcții sunt:
– Competențe digitale – utilizarea programelor informatice de tip operare – office (Utilizarea computerului / Instrumente online / Editare de text / Calcul tabelar) – nivel utilizator începător
Cerinţe specifice:
– avizul conform art. 20 alin.(2) din Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată.
Perioada de depunere a dosarelor: 21.07.2025-03.08.2025
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor: 05.08.2025
Interviu avizare Compartiment Audit public intern: 12.08.2025
Interviu Final: 14.08.2025
Documente necesare:
În vederea ocupării prin transfer la cerere a funcției publice de execuţie vacantă mai sus menționată, functionarii publici interesati vor depune, în termen de 14 zile calendaristice de la data afişării anunţului următoarele documente:
a) adeverință din care să rezulte calitatea de funcționar public;
b) copia actului de identitate;
c) copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări, raportat la cerințele din fișa postului vacant;
d) copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcției publice;
e) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
Documente necesare pentru avizarea Compartimentului Audit public intern:
a) curriculum vitae;
b) o declaraţie privind respectarea prevederilor art. 22 din Legea nr. 672/2002, referitoare la incompatibilităţile auditorilor interni;
c) o lucrare în domeniul auditului public intern;
d) două scrisori de recomandare de la persoane cu experienţă în domeniul auditului intern.
Cererile de transfer împreună cu documentele solicitate, se depun la sediul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, Calea Moților nr. 3, cam. 99, în termen de 14 zile calendaristice de la data publicării anuntului, de luni până miercuri între orele 08:00 – 16:00, joi între orele 08:00-17:30, respectiv vineri între orele 08:00 – 14:30.
Copiile actelor de mai sus se prezintă în format legalizat, sau însoțite de documentele originale, urmând a se certifica pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.
Dosarul de transfer se poate depune personal de catre candidat sau de un reprezentant al acestuia, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail registratura@primariaclujnapoca.ro.
Documentele care constituie dosarul se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de evaluare originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică.
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde urmatoarele etape succesive:
1. Selecția persoanelor care îndeplinesc conditiile în vederea ocuparii posturilor vacante prin transfer la cerere, pe baza documentelor depuse;
2. Interviul – va putea fi susținut doar de candidatii declarati admiși la etapa selectiei.
Ulterior verificării dosarelor de înscriere la procedura de transfer la cerere și afișării rezultatului selecției, va fi organizată proba interviu.
Rezultatul selecției va fi afișat prin publicare pe pagina de internet https://primariaclujnapoca.ro/ în termen de 48 ore de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, la secțiunea Informații publice.
Data, ora și locul susținetii interviului se publică pe pagina de internet a instituției, odată cu publicarea rezultatului selecției.
Bibliografia și tematica precum și principalele atribuții sunt prezentate în anexele la prezentul anunt.
Relații suplimentare se pot obtine la Serviciul resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, +40 264 596 030; interior 1022, persoana de contact Sorin Vasile Hus.
Atribuții – auditor, grad profesional superior
Atribuții – auditor, grad profesional asistent
Cerere transfer (.doc)
ANUNŢ
privind demararea procedurii de ocupare prin transfer la cerere a unei funcții publice vacantă – consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Insolvență, contestații, informații, baze de date, Direcția Impozite și taxe locale
În temeiul art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin (1) lit. b), alin. (2) -(5), alin. (8) și alin. (81)-(9) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă demararea procedurii de transfer la cerere, pentru ocuparea postului vacant de consilier, clasa I, grad profesional superior (ID post 340218), din cadrul Serviciului Insolvență, contestații, informații, baze de date, Direcția Impozite și taxe locale.
Condiţiile pentru ocuparea prin transfer la cerere a postului vacant, consilier, clasa I, grad profesional superior (ID post 340218) sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă:
Domeniul fundamental: Matematică și științe ale naturii
Ramura de știință: Informatică
Domeniul de licență: Informatică
Specializarea: Informatică
– minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Perioada de depunere a dosarelor: 17.07.2025-30.07.2025
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor: 01.08.2025
Interviul: 04.08.2025
Documente necesare și data limită de depunere a acestora:
În vederea ocupării prin transfer la cerere a funcției publice de execuţie vacantă mai sus menționată, functionarii publici interesati vor depune, în termen de 14 zile calendaristice de la data afişării anunţului următoarele documente:
a) adeverință din care să rezulte calitatea de funcționar public;
b) copia actului de identitate;
c) copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări, raportat la cerințele din fișa postului vacant;
d) copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcției publice;
e) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului
psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
Cererile de transfer împreună cu documentele solicitate, se depun la sediul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, Calea Moților nr. 3, cam. 99, în termen de 14 zile calendaristice de la data publicării anuntului, de luni până miercuri între orele 08:00 – 16:00, joi între orele 08:00-17:30, respectiv vineri între orele 08:00 – 14:30.
Copiile actelor de mai sus se prezintă în format legalizat, sau însoțite de documentele originale, urmând a se certifica pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.
Dosarul de transfer se poate depune personal de catre candidat sau de un reprezentant al acestuia, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail registratura@primariaclujnapoca.ro.
Documentele care constituie dosarul se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de evaluare originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică.
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde urmatoarele etape succesive:
1. Selecția persoanelor care îndeplinesc conditiile în vederea ocuparii posturilor vacante prin transfer la cerere, pe baza documentelor depuse;
2. Interviul – va putea fi susținut doar de candidatii declarati admiși la etapa selectiei;
Ulterior verificării dosarelor de înscriere la procedura de transfer la cerere și afișării rezultatului selecției, va fi organizată proba interviu.
Rezultatul selecției va fi afișat prin publicare pe pagina de internet https://primariaclujnapoca.ro/ în termen de 48 ore de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, la secțiunea Informații publice.
Data, ora și locul susținetii interviului se publică pe pagina de internet a instituției, odată cu publicarea rezultatului selecției.
Bibliografia și tematica precum și principalele atribuții sunt prezentate în anexele la prezentul anunt.
Relații suplimentare se pot obtine la Serviciul resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, +40 264 596 030; interior 1022, persoana de contact Sorin Vasile Hus.
Cerere transfer (.doc)
ANUNŢ
privind demararea procedurii de ocupare prin transfer la cerere a două funcții publice
vacante – consilier, clasa I, grad profesional superior și Referent, clasa III, grad profesional
superior (Compartimentul vânzări bunuri imobile), din cadrul Serviciului Administrare
Spații, terenuri, Direcția Patrimoniul municipiului și evidența proprietății
În temeiul art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin (1) lit. b), alin. (2) -(5), alin. (8) și alin. (81)-(9) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă demararea procedurii de transfer la cerere, pentru ocuparea posturilor vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior (ID post 340116) și Referent, Clasa III, grad profesional superior (Compartimentul
vânzări bunuri imobile, ID post 441015), din cadrul Serviciului Administrare Spații, terenuri, Direcția Patrimoniul municipiului și evidența proprietății.
Condiţiile pentru ocuparea prin transfer la cerere a posturilor vacante, sunt:
consilier, clasa I, grad profesional superior (ID post 340116):
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
referent, clasa III, grad profesional superior (Compartimentul vânzări bunuri imobile, ID post 441015)
– studii liceale, respectiv medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
– minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Perioada de depunere a dosarelor: 16.07.2025-29.07.2025
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor: 31.07.2025
Interviul: 01.08.2025
Documente necesare și data limită de depunere a acestora:
În vederea ocupării prin transfer la cerere a funcțiilor publice de execuţie vacante mai sus menționate, functionarii publici interesati vor depune, în termen de 14 zile calendaristice de la data afişării anunţului următoarele documente:
a) adeverință din care să rezulte calitatea de funcționar public;
b) copia actului de identitate;
c) copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări, raportat la cerințele din fișa postului vacant;
d) copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcției publice;
e) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
Cererile de transfer împreună cu documentele solicitate, se depun la sediul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, Calea Moților nr. 3, cam. 99, în termen de 14 zile calendaristice de la data publicării anuntului, de luni până miercuri între orele 08:00 – 16:00, joi între orele 08:00- 17:30, respectiv vineri între orele 08:00 – 14:30.
Copiile actelor de mai sus se prezintă în format legalizat, sau însoțite de documentele originale, urmând a se certifica pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.
Dosarul de transfer se poate depune personal de catre candidat sau de un reprezentant al acestuia, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail registratura@primariaclujnapoca.ro.
Documentele care constituie dosarul se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de evaluare originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică.
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde urmatoarele etape succesive:
1. Selecția persoanelor care îndeplinesc conditiile în vederea ocuparii posturilor vacante prin transfer la cerere, pe baza documentelor depuse;
2. Interviul – va putea fi susținut doar de candidatii declarati admiși la etapa selectiei;
Ulterior verificării dosarelor de înscriere la procedura de transfer la cerere și afișării rezultatului selecției, va fi organizată proba interviu.
Rezultatul selecției va fi afișat prin publicare pe pagina de internet https://primariaclujnapoca.ro/ în termen de 48 ore de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, la secțiunea Informații publice.
Data, ora și locul susținetii interviului se publică pe pagina de internet a instituției, odată cu publicarea rezultatului selecției.
Bibliografia și tematica precum și principalele atribuții sunt prezentate în anexele la prezentul anunt.
Relații suplimentare se pot obtine la Serviciul resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, +40 264 596 030; interior 1022, persoana de contact Sorin Vasile Hus.
Atribuții Consilier (ID post 340116)
Atribuții Referent (ID post 441015)
Cerere transfer (.doc)
ANUNŢ
privind demararea procedurii de ocupare prin transfer la cerere a funcției publice vacante –
inspector, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Resurse umane
În temeiul art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin (1) lit. b), alin. (2) -(5), alin. (8) și alin. (81)-(9) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă demararea procedurii de transfer la cerere, pentru ocuparea postului vacant de inspector, clasa I, grad profesional superior (ID Post 339842), din cadrul Serviciului Resurse umane.
Condiţiile pentru ocuparea prin transfer la cerere a postului vacant sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
- Perioada de depunere a dosarelor: 03.07.2025-16.07.2025
- Afișarea rezultatelor selecției dosarelor: 18.07.2025
- Interviul: 21.07.2025
Documente necesare și data limită de depunere a acestora:
În vederea ocupării prin transfer la cerere a funcției publice de execuţie vacantă mai sus menționată, functionarii publici interesati vor depune, în termen de 14 zile calendaristice de la data afişării anunţului următoarele documente:
a) adeverință din care să rezulte calitatea de funcționar public;
b) copia actului de identitate;
c) copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări, raportat la cerințele din fișa postului vacant;
d) copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcției publice;
e) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
Cererile de transfer împreună cu documentele solicitate, se depun la sediul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, Calea Moților nr. 3, cam. 99, în termen de 14 zile calendaristice de la data publicării anuntului, de luni până miercuri între orele 08:00 – 16:00, joi între orele 08:00-17:30, respectiv vineri între orele 08:00 – 14:30.
Copiile actelor de mai sus se prezintă în format legalizat, sau însoțite de documentele originale, urmând a se certifica pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.
Dosarul de transfer se poate depune personal de catre candidat sau de un reprezentant al acestuia, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail registratura@primariaclujnapoca.ro.
Documentele care constituie dosarul se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de evaluare originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică.
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde urmatoarele etape succesive:
1. Selecția persoanelor care îndeplinesc conditiile în vederea ocuparii posturilor vacante prin transfer la cerere, pe baza documentelor depuse;
2. Interviul – va putea fi susținut doar de candidații declarati admiși la etapa selectiei;
Ulterior verificării dosarelor de înscriere la procedura de transfer la cerere și afișării rezultatului selecției, va fi organizată proba interviu.
Rezultatul selecției va fi afișat prin publicare pe pagina de internet https://primariaclujnapoca.ro/ în termen de 48 ore de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, la secțiunea Informații publice.
Data, ora și locul susținetii interviului se publică pe pagina de internet a instituției, odată cu publicarea rezultatului selecției.
Bibliografia și tematica precum și principalele atribuții sunt prezentate în anexele la prezentul anunt.
Relații suplimentare se pot obtine la Serviciul resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, +40 264 596 030; interior 1022, persoana de contact Sorin Vasile Hus.
Cerere de transfer (.doc)
ANUNŢ
privind demararea procedurii de ocupare prin transfer la cerere a funcției publice vacante – consilier, cls. I, grad profesional superior,
din cadrul Serviciului Resurse umane
În temeiul art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin (1) lit. b), alin. (2) -(5), alin. (8) și alin. (81)-(9) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă demararea procedurii de transfer la cerere, pentru ocuparea postului vacant de consilier, cls. I, grad profesional superior (ID Post 33940), din cadrul Serviciului Resurse umane.
Condiţiile pentru ocuparea prin transfer la cerere a postului vacant sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
- Perioada de depunere a dosarelor: 02.06.2025-15.06.2025
- Afișarea rezultatelor selecției dosarelor: 17.06.2025
- Interviul: 18.06.2025
Documente necesare și data limită de depunere a acestora:
În vederea ocupării prin transfer la cerere a funcției publice de execuţie vacantă mai sus menționată, functionarii publici interesati vor depune, în termen de 14 zile calendaristice de la data afişării anunţului următoarele documente:
a) adeverință din care să rezulte calitatea de funcționar public;
b) copia actului de identitate;
c) copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări, raportat la cerințele din fișa postului vacant;
d) copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcției publice;
e) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
Cererile de transfer împreună cu documentele solicitate, se depun la sediul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, Calea Moților nr. 3, cam. 99, în termen de 14 zile calendaristice de la data publicării anuntului, de luni până miercuri între orele 08:00 – 16:00, joi între orele 08:00-17:30, respectiv vineri între orele 08:00 – 14:30.
Copiile actelor de mai sus se prezintă în format legalizat, sau însoțite de documentele originale, urmând a se certifica pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.
Dosarul de transfer se poate depune personal de catre candidat sau de un reprezentant al acestuia, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail registratura@primariaclujnapoca.ro.
Documentele care constituie dosarul se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de evaluare originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică.
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde urmatoarele etape succesive:
1. Selecția persoanelor care îndeplinesc conditiile în vederea ocuparii posturilor vacante prin transfer la cerere, pe baza documentelor depuse;
2. Interviul – va putea fi susținut doar de candidatii declarati admiși la etapa selectiei;
Ulterior verificării dosarelor de înscriere la procedura de transfer la cerere și afișării rezultatului selecției, va fi organizată proba interviu.
Rezultatul selecției va fi afișat prin publicare pe pagina de internet https://primariaclujnapoca.ro/ în termen de 48 ore de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, la secțiunea Informații publice.
Data, ora și locul susținetii interviului se publică pe pagina de internet a instituției, odată cu publicarea rezultatului selecției.
Bibliografia și tematica precum și principalele atribuții sunt prezentate în anexele la prezentul anunt.
Relații suplimentare se pot obtine la Serviciul resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, +40 264 596 030; interior 1022, persoana de contact Sorin Vasile Hus.
ANUNŢ
privind demararea procedurii de ocupare prin transfer la cerere a unor funcții publice vacante – consilier, cls. I, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Urmărire Creanțe Buget Local -2 posturi
În temeiul art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin (1) lit. b), alin. (2) -(5), alin. (8) și alin. (81)-(9) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă demararea procedurii de transfer la cerere, pentru ocuparea posturilor vacante de consilier, cls. I, grad profesional superior (ID Post 340188 și 340190), din cadrul Serviciului Urmărire Creanțe Buget Local.
Condiţiile pentru ocuparea prin transfer la cerere a postului vacant sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Perioada de depunere a dosarelor: 05.06.2025-18.06.2025
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor: 20.06.2025
Interviul: 23.06.2025
Documente necesare și data limită de depunere a acestora:
În vederea ocupării prin transfer la cerere a funcției publice de execuţie vacantă mai sus menționată, functionarii publici interesati vor depune, în termen de 14 zile calendaristice de la data afişării anunţului următoarele documente:
a) adeverință din care să rezulte calitatea de funcționar public;
b) copia actului de identitate;
c) copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări, raportat la cerințele din fișa postului vacant;
d) copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcției publice;
e) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
Cererile de transfer împreună cu documentele solicitate, se depun la sediul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, Calea Moților nr. 3, cam. 99, în termen de 14 zile calendaristice de la data publicării anuntului, de luni până miercuri între orele 08:00 – 16:00, joi între orele 08:00-17:30, respectiv vineri între orele 08:00 – 14:30.
Copiile actelor de mai sus se prezintă în format legalizat, sau însoțite de documentele originale, urmând a se certifica pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.
Dosarul de transfer se poate depune personal de catre candidat sau de un reprezentant al acestuia, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail registratura@primariaclujnapoca.ro.
Documentele care constituie dosarul se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de evaluare originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică.
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde urmatoarele etape succesive:
1. Selecția persoanelor care îndeplinesc conditiile în vederea ocuparii posturilor vacante prin transfer la cerere, pe baza documentelor depuse;
2. Interviul – va putea fi susținut doar de candidatii declarati admiși la etapa selectiei;
Ulterior verificării dosarelor de înscriere la procedura de transfer la cerere și afișării rezultatului selecției, va fi organizată proba interviu.
Rezultatul selecției va fi afișat prin publicare pe pagina de internet https://primariaclujnapoca.ro/ în termen de 48 ore de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, la secțiunea Informații publice.
Data, ora și locul susținetii interviului se publică pe pagina de internet a instituției, odată cu publicarea rezultatului selecției.
Bibliografia și tematica precum și principalele atribuții sunt prezentate în anexele la prezentul anunt.
Relații suplimentare se pot obtine la Serviciul resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, +40 264 596 030; interior 1022, persoana de contact Sorin Vasile Hus