Nr. anunț – [MC1026969]

Data publicare – 09.11.2023

Data limita transmitere propuneri – 20.11.2023

Data limita consultare – 08.12.2023

Ca urmare a derulării proiectului „Sprijin pentru Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) pentru înființarea Unităților de Achiziții publice Centralizate (UCA) la nivel local AA 010455-001, al cărui beneficiar este și Municipiul Cluj-Napoca, în cadrul Consiliului Local Cluj-Napoca s-a înființat Unitatea de Achiziții Publice Centralizate (UCA), prin Hotărârea Consiliului Local nr. 581/2023.

Obiectivul principal al UCA este reprezentat de optimizarea condițiilor și a procesului de achiziții publice pe bază de criterii economice, de calitate și de mediu și în condițiile asigurării securității juridice, prin agregarea necesităților utilizatorilor principali ai UCA. Utilizatorii UCA Municipiul Cluj-Napoca sunt toate instituțiile aflate sub autoritatea Consiliului Local Cluj-Napoca si anume:

1. Cantina de Ajutor Social și Pensiune Cluj-Napoca

2. Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca

3. Creșa pentru Educație Timpurie

4. Direcția de Asistență Socială și Medicală

5. Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor

6. Serviciul Public pentru Administrarea Obiectivelor Culturale

7. Municipiul Cluj-Napoca

Conform art. 448.10, lit. C al anexei 3 la HCL Cluj-Napoca nr. 581/2023, printre atribuțiile principale ale UCA se numără: 13) Organizează procedurile de atribuire centralizate, în conformitate cu dispozițiile legale. În acest context UCA a planificat inițierea unei proceduri de atribuire centralizată având ca obiect achiziția de produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților. Pentru demararea achiziției centralizate mai sus identificate, UCA urmărește obținerea de informații de actualitate direct de la operatorii economici care tranzacționează pe piață produse din gama celor incluse în scopul achiziției. Aceste informații sunt necesare în vederea confirmării/ extinderii/ ajustării informațiilor colectate prin cercetarea secundară efectuată ca parte a procesului de pregătire a achiziției centralizate Informațiile solicitate operatorilor economici includ aspecte tehnice, financiare, contractuale, pentru planificarea achiziției centralizate având ca obiect produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților.

Operatorii economici interesați să participe la discuții sunt invitați sa transmită până la DATA LIMITA TRANSMITERE PROPUNERI, la adresa de e-mail: achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro intenția de a participa la întâlnirile individuale cu reprezentanții UCA.

Discuțiile cu operatorii economici sunt planificate pentru perioada 04-08.12.2023 si se vor desfășura în mediul online.

UCA va transmite invitații de participare la sesiunile individuale cu operatorii economici care și-au manifestat interesul și disponibilitatea de a participa la acestea pana la data de 29.11.2023, fiind comunicate ziua şi ora la care va avea loc întâlnirea individuală. Discuțiile cu operatorii economici care și-au manifestat interesul și disponibilitatea de a participa la acestea se desfășoară până la DATA LIMITA CONSULTARE. UCA Municipiul Cluj-Napoca nu solicită date și informații confidențiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală.

https://e-licitatie.ro:8881/ca/notices/mc-notice/view/100151639

Municipiul Cluj-Napoca

Cod de identitate fiscala4305857

Adresa:Strada: Moţilor, nr. 1-3, Sector: -, Judet: Cluj,
Localitate:Cluj-Napoca
Cod NUTSRO113 Cluj,
Cod Postal:400001
Tara:Romania
E-mail:achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro
Telefon:+40 264592588-4402
Fax:+40 264431575