ANUNȚ
Privind selecția membrilor Consiliul de Administrație
REGIA AUTONOMĂ A DOMENIULUI PUBLIC CLUJ-NAPOCA (un post)
conform OUG 109/2011 cu modificările și completările ulterioare

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca, în calitate de autoritate tutelară pentru Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca organizează concurs pentru selecția unui post de membru în Consiliul de Administrație pentru o perioada de maxim 4 ani.

Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive: Etapa I – selecţia dosarelor candidaților, interviu preliminar, Etapa a II-a – analiză declarație de intenție și interviul final pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I.
Condiţii obligatorii de participare:

Administrator – profil general (un post)
• Studii superioare finalizate.
• Experiență generală în muncă de minim 5 ani.
• Experienţă în conducerea/administrarea unei/unor societăți comerciale, regiilor autonome sau a altor entități din sectorul public sau privat de minim 1 an.
• Experiență profesională de conducere în societăți comerciale, regiilor autonome sau a altor entități din sectorul public sau privat cu cifră de afaceri de minim 30 milioane lei
• Fără înscrisuri în cazierele judiciar și fiscal.
• Stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverintei medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitătile sanitare abilitate.

Dosarul de participare va conține în mod obligatoriu:
1. Curriculum Vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
2. Copie act de identitate;
3. Copie documente de studii care atestă pregătirea profesională;
4. Copie documente care să ateste experiența profesională generală de minim 5 ani;
5. Copie documente care să ateste experiența profesională anterioară în posturi de conducere/coordonare/administrarea/ societăților comerciale/regiilor autonome, al altor entități din sectorul public sau privat, de minim 1an (Carnet de muncă, Adeverință, sau extras ONRC, după caz);
6. Copie documente care să ateste experiența profesională anterioară în posturi de conducere în societăți comerciale, regiilor autonome sau alte entități din sectorul public sau privat cu cifră de afaceri de minim 30 milioane lei;
7. Cazier judiciar și fiscal;
8. Adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
9. Declaraţii pe proprie răspundere conf. cu prev. Art. 326 Cod Penal, din care să rezulte îndeplinirea condițiilor legale pentru dobândirea calității de administrator într-o societate, conf. Prev. L 31/1990 republicată privind societățile și a prev. OUG 109/2011 cu completările și modificările ulterioare, neîncadrarea în situaţia de conflict de interese, pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru participare la selecție. (Declarațiile se solicită anterior trimiterii dosarului de candidatură, la adresa: office@arc-consulting.ro).

Criterii de evaluare/selecție (conform art. 33 din H.G. 722/2016):
1. Competențe specifice sectorului de activitate;
2. Competențe profesionale de importanță strategică;
3. Cunoștințe de Guvernanță corporativă;
4. Competențe sociale și personale;
5. Reputație personală și profesională;
6. Integritate și independență;
7. Gradul de aliniere cu Scrisoarea de așteptări a acționarilor.

Dosarele de candidatură vor avea specificat postul pentru care se candidează și se vor depune electronic la adresa de e-mail office@arc-consulting.ro. Informații suplimentare puteți obține la numărul de telefon: 0733661233, persoană de contact Elena Căprar.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 23 mai 2022