În fiecare an, municipalitatea oferă sprijin financiar spitalelor din Cluj-Napoca. Pe ordinea de zi a ședinței Consiliului local din 7 septembrie au fost incluse proiecte de hotărâre privind alocarea nerambursabilă de la bugetul local a unei sume totale 10 milioane lei pentru spitalele din municipiu care nu se află în subordinea primăriei.
Alocările vizează achiziția de echipamente și aparatură medicală, precum și efectuarea de lucrări de întreținere și reparații curente necesare pentru bunul mers al procesului medical.
Dotarea cu echipamente de specialitate a spitalelor, instituțiilor publice de sănătate și a cabinetelor de familie, astfel încât acestea să dispună de o infrastructură medicală modernă pentru nevoile medicale actuale reprezintă una dintre prioritățile municipalității clujene.
Alocările financiare cuprinse în sesiunea actuală pentru spitalele care nu se află în subordinea Primăriei Cluj-Napoca:
– Institutul Clinic de Urologie și Transplant Renal – 450.000 lei
– Spitalul Clinic de Recuperare Cluj-Napoca – 331.000 lei
– Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii Cluj – 650.000 lei
– Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie „Leon Daniello” – 300.000 lei
– Spitalul Militar de Urgenţă „Dr. Constantin Papilian” Cluj-Napoca – 204.000 lei
– Institutul Oncologic „Prof. dr. I. Chiricuță” Cluj-Napoca – 580.000 lei
– Spitalul Clinic Căi Ferate Cluj-Napoca – 275.000 lei
– Institutul Inimii de Urgență pentru Boli Cardiovasculare „Niculae Stăncioiu” – 760.000 lei
– Spitalul Clinic de Boli Infecțioase – 600.000 lei
– Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie „Prof. Dr. Octavian Fodor” Cluj-Napoca – 650.000 lei
– Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj – 5.200.000 lei cuprinzând alocări pentru secțiile:
– Clinică Medicală I Gastroenterologie
– Clinică Chirurgie II Bloc operator
– Clinică Neurologie I
– Clinică Psihiatrie I
– Clinică Neurologie II
– Clinică Chirurgie I
– Clinică Ginecologie I
– Clinică Oftalmologie
– Clinică Ginecologie II „Dominic Stanca”
– Ortopedie
– UPU
– SMURD
– Neonatologie I
– clădire corp administrativ SCJU