Ref: Primaria vine mai aproape de clujenii din cartierul Gheorgheni

Primaria va inaungura un nou sediu, in cartierul Gheorgheni , vineri, 17 februarie 2012. In cea de-a saptea Primarie de cartier, de pe str.Baisoara nr.4A, functioneaza atat un Centru de Informare pentru Cetateni, cat si un birou al Politiei Locale.
 
CIC
 
In Centrul de Informare pentru Cetateni isi vor desfasura activitatea doua persoane, una va raspunde intrebarilor clujenilor de la Biroul de Relatii Publice, iar cealalta persoana va deservi caseria Primariei de Cartier. In Gheorgheni se vor putea incasa toate taxele si impozitele care se incaseaza in prezent la Primaria de pe str. Motilor, respectiv impozite pentru terenuri sau autoturisme, chirii, rate (pentru contracte de vanzare cumparare apartamente), amenzi, taxa pentru buletin si alte taxe care fac venit la bugetul local.
 
Programul de lucru pentru biroul de relatii cu publicul va fi de luni pana miercuri de la 8 – 16, joi 8 – 17:30 iar vineri de la 8 – 14:30. Taxele si impozitele se vor putea incasa luni, marti, miercuri si vineri intre orele 8:30 – 16:30 iar joia intre orele 8:30 – 18:30. Asemeni Primariilor de cartier din Zorilor, Manastur, Marasti si Grigorescu, in primele trei luni ale anului, din ianuarie pana in luna martie va functiona si un birou de parcari, unde cetatenii iti vor putea plati abonamentele de parcare, reinoi sau solicita noi abonamente pentru locurile de parcare din cartier.
 
Sectia 3 – Politia Locala
 
Politia Locala din Gheorgheni va avea 10 politisti, din care un sef de birou, 6 politisti locali de la Ordine publica si cate un inspector de specialitate de la serviciile Control urbanism, Protectia mediului si Inspectie comerciala. Pana cand postul de Sef birou va fi scos la concurs, acesta va fi ocupat de catre Loredana Rus de la Serviciul de Protectia mediului. 
Cetatenii isi vor putea depune sesizarile la politia locala din Gheorgheni de luni pana vineri de la 8:00 – 16:00. Permanenta va fi asigurata 24 de ore din 24, cand cetatenii vor avea la dispozitie un numar de telefon la care vor putea face sesizari.
 
Investitie
 
Imobilul aflat initial in proprietatea Statului Roman a fost trecut in administrarea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca in baza HCL nr.224 din 14 iunie 2011. Sediul Primariei de Cartier din Gheorgheni are o suprafata totala de 101 mp, din care 39 mp revin Centrului de informare pentru cetateni, iar restul de 62 mp Sectiei 3 din cadrul Politiei Locale. CIC-ul va cuprinde o sala cu trei ghisee, un hol de asteptare pentru cetatenii care solicita serviciile primariei si un grup sanitar, iar sediul Sectiei 3 va cuprinde o incapere pentru birouri si un grup sanitar.

Avand in vedere ca acest imobil nu a fost utilizat o perioada lunga de timp  si starea  lui avansata de degradare  din punct de vedere tehnic, au fost necesare  lucrari de subzidire a fundatiei pe latura de sud,  de reparatii curente precum: tencuieli, zugraveli, pardoseli, schimbarea tamplariei, reparatii la sarpanta si invelitoare, reparatii la instalatia de apa si canalizare, instalatiile electrice si de incalzire.
Valoarea lucrarilor de reparatii s-au ridicat la suma de 291.550 lei, fara TVA.