“SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU SERVICII ONLINE OFERITE IN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA“

 
Cluj-Napoca, 28.06.2012
 
Municipiul Cluj-Napoca, cu sediul in str. Motilor nr. 3, judetul Cluj a derulat, incepand cu data de 28.03.2011, proiectul “Sistem informatic integrat pentru servicii online oferite in Municipiul Cluj-Napoca“, cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala din Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice”, Axa Prioritara 3 – “Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public”, Operatiunea 1 – "Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar", in baza contractului de finantare nr. 295/321/25.03.2011 incheiat cu Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale – Organismul Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale.
 
Valoarea totala a proiectului este de 6.896.012,00 lei, din care asistenta financiara nerambursabila reprezinta 5.450.074,00 lei. Din valoarea asistentei financiare nerambursabile, 4.448.350,40 lei sunt din FEDR (Fondul European de Dezvoltare Regionala), iar 1.001.723,60 lei sunt finantare de la bugetul national. Cofinantarea din partea Primariei Municipiului Cluj-Napoca a fost de 2% din valoarea totala eligibila a proiectului.
 
Proiectul s-a implementat in Municipiul Cluj-Napoca, in cadrul Primariei Municipiului Cluj-Napoca, pe o durata de 15 luni, respectiv in perioada 28.03.2012 – 28.06.2012.
 
Obiectivul proiectului il constituie  cresterea eficientei serviciilor administrative electronice oferite de Primaria Cluj-Napoca catre cetațenii Municipiului Cluj-Napoca.
 
In cadrul proiectului “Sistem informatic integrat pentru servicii online oferite in Municipiul Cluj-Napoca“ s-au implementat urmatoarele 7 servicii electronice:
1.    Autorizatie amplasare panouri publicitare si bannere
2.    Autorizatie organizare manifestatii/evenimente publice
3.    Serviciul parcari – depunere online
4.    Sesizare caini comunitari
5.    Sesizare cersetori
6.    Masini abandonate
7.    Sesizare rampa clandestina.
 
Sistemul de Servicii Online este pus la dispozitia cetateanului pe site-ul Primariei Municipiului Cluj-Napoca (https://www.primariaclujnapoca.ro; la sectiunea: Servicii Online) si poate fi folosit de orice persoana. Aceasta trebuie sa fie inregistrata ca utilizator in sistem pe baza unei cereri depuse la Centrul de Informare pentru Cetateni.
 
Detalii suplimentare puteti obtine de la:
Nume persoana contact : Szabó Tamás
Functie: Asistent manager proiect
Tel. 0264-596030/4637, Fax: 0264-334400, e-mail: dezvoltare@primariaclujnapoca.ro