PRIMAR,
EMIL BOC
COMISIA TEHNICA DE AMENAJARE A TERITORIULUI SI URBANISM
Ordine de zi: 12.07.2012
ora: 15:00
STUDII DE URBANISM
1. 169045/30.05.2012 – SC MEDISPROF SRL– PUD – Extindere clinica, str. P.ta 1 Mai nr. 3
2. 198069/26.06.2012 – SC GAMONI SRL – PUD – Imobil rezidential SP+4E+R, str. Bistritei nr. 57-59-61
3. 175411/06.06.2012 – PUSCAS ANA – PUD – Amenajare cimitir, str. Frunzisului fn
AVIZE
4. 156069/18.05.2012 – PETROM AVIATION – Construire depozit aviatie, str. T. Vuia nr. 149
5. 157668/21.05.2012 – S.C. ANDRA COM SERVICE S.R.L. – Amplasare panou semnalizare si directionare obiectiv, Turzii nr. 269
6. 157671/21.05.2012 – S.C. ANDRA COM SERVICE S.R.L. – Amplasare panou semnalizare si directionare, str.Turzii
7. 161150/23.05.2012 – BOCHIS SIMONA – Studiu oportunitate pentru intocmire PUZ, str. Primaverii nr. 106
8. 162771/24.05.2012 -FLORIAN VASILE – Amplasare terasa sezoniera, str. Emil Isac nr. 25
9. 164103/25.05.2012- NEAMT FLORIN si BADIU AUREL – Extindere imobil cu functiuni mixte prin concesionare teren, str.Sesului nr.2
10. 170624/31.05.2012 – SC BLISS SRL – Terasa sezoniera, P.ta Unirii nr. 23
11. 172945/05.06.2012 – SC SER SOLUTION SRL – Amplasare casete luminoase pe stalpi electrica, cart. Manastur, cart. Marasti
12. 173932/05.06.2012 – LUDUSAN VIOREL – Extindere locuinta cu 1 corp P+E+M, str. Fabricii nr. 72
13. 175095/2012 – TANASE MONICA – Extindere locuinta existenta, str. Iasilor nr. 22
14. 177282/07.06.2012 – BACIU LUCIAN – Amplasare casa unifamiliala SPM, str. Colonia Breaza nr.18C
15. 178570/08.06.2012 – VIRVARA VASILE – Modificare solutie constructiva, str.Negoiu nr. 8A
16. 184466/14.06.2012 – SOARE CLAUDIU – Amenajare terasa sezoniera, str. Virgil Fulicea
17. 194054/22.06.2012 – BAROUL CLUJ – Etajare cladire si schimbare destinatie locuinta, str. Pavel Rosca nr. 8
18. 196060/25.06.2012 – ALBERT VIOREL – VAMOS TRAIAN- Inchidere balcoane la apartamentele nr. 1, 2, 10, 11, str. Gh. Lazar nr. 1
19. 196119/25.06.2012 – POP VASILE – Construire casa familiala, str. Ioan Goia nr. 14
20. 198946/27.06.2012 – PRIDA CRINA-GABRIELA – Amplasare firma pe bloc, Aleea Slanic nr. 3
21. 208572/04.07.2012 – SC ISOPOR SRL – Amplasare 3 steaguri cu catarg, str. Str. Baciului nr. 1-3
22. 209781/05.07.2012 – MICLAUS GHEORGHE – Reamplasare firma luminoasa, str. Fantanele nr.
ARHITECT SEF, DIRECTOR URBANISM
Arh. LIGIA SUBTIRICA Ing. CORINA CIUBAN
SECRETARIAT,
Ing. DOINA TRIPON
MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA
DIRECTIA URBANISM
COMPARTIMENT STRATEGII URBANE
INFORMARE
privind informarea si consultarea publicului in elaborarea sau revizuirea
planurilor de urbanism sau de amenajare a teritoriului ,
Informarea si consultarea publicului in cadrul proceselor de elaborare sau revizuire a planurilor de urbanism si de amenajare a teritoriului are la baza urmatorul cadru legal:
· Legea nr. 350 / 2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
· Ordinul nr. 2701 / 2010 al ministrului dezvoltarii regionale si al turismului pentru aprobarea Metodologiei de informare si consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului si de urbanism;
· H.C.L. nr. 153 / 2012 – Regulamentul local referitor la implicarea publicului in elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism sau de amenajare a teritoriului;
· Legea nr. 52 / 2003, privind transparenta decizionala in administratia publica, cu modificarile si completarile ulterioare;
· Legea nr. 544 / 2001, privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare.
Informarea si consultarea publicului se efectueaza in toate fazele proceselor de elaborare sau actualizare a planurilor de urbanism si de amenajare a teritoriului si este parte integrata a procedurii de initiere, elaborare, avizare si aprobarea documentatiilor de urbanism si amenajare a teritoriului.
Etape in cadrul procesului de elaborare sau revizuire a planurilor de urbanism sau amenajare a teritoriului:
a). etapa pregatitoare – anuntarea intentiei de elaborare;
b). etapa de documentare si elaborare a studiilor de fundamentare;
c).etapa elaborarii propunerilor ce vor fi supuse procesului de avizare;
d).elaborarea propunerii finale, care include toate observatiile avizatorilor si care se supune procedurii de transparenta decizionala.
Procesul de informare si consultare a publicului se finalizeaza cu raportul informarii si consultarii publicului, raport ce fundamenteaza decizia autoritatilor administratiei publice responsabile cu aprobarea sau respingerea planului propus.
In baza raportului informarii si consultarii publicului, consiliul local poate solicita modificarea si completarea documentatiei de urbanism supuse aprobarii.
In situatia solicitarii elaborarii unui P.U.D. (Plan Urbanistic de Detaliu) se procedeaza astfel:
· dupa inregistrarea documentatiei P.U.D. in vederea obtinerii avizului C.T.A.T.U. se verifica ca planul de situatie sa fie completat cu proprietarii parcelelor vecine pe toate laturile celei care a generat P.U.D. ;
· se afiseaza pe site-ul primariei si pe panoul special amenajat (spatiu permanent dedicat schimbului de informatii cu privire la activitatea de urbanism si amenajare a teritoriului) lista cu documentatiile depuse (P.U.D. – Plan Urbanistic de Detaliu) prin care informam publicul de intentia si propunerea documentatiei de urbanism;
· se completeaza documentul de planificare a procesului de informare si consultare a publicului in baza caruia se desfasoara procesul de participare in elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism sau de amenajare a teritoriului ( identificare parti interesate, care pot fi afectate de prevederile propuse, se stabileste modalitatea prin care vor fi anuntasi cei interesati si cei potentiali afectati si de schimbarile propuse, intalnire intre initiator si proiectant cu cei interesati si direct afectati pentru prezentarea propunerii daca este cazul);
· primaria prin structura de specialitate notifica proprietarii parcelelor vecine privind intentia si propunerile documentatiei de urbanism, cu acordarea unui termen de primire a observatiilor de 15 zile;
· de la primirea tuturor observatiilor, se notifica initiatorul P.U.D in termen de 5 zile, dupa care se acorda initiatorului un termen de transmitere a raspunsului motivat de 7 zile;
· de la raspunsul argumentat al initiatorului P.U.D., primaria informeaza in scris proprietarii de la care am primit observatii in termen de 7 zile ;
· dupa indeplinirea acestora documentatia poate fi promovata spre avizare Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului si Urbanism;
· se afiseaza pe panou si se publica pe site-ul institutiei ordinea de zi cu documentatiile ce vor fi avizate sau respinse in cadrul comisiei C.T.A.T.U.;
· odata cu emiterea avizului C.T.A.T.U. se afiseaza pe site-ul institutiei si se considera incheiata procedura de informare si consultare;
· se intocmeste Raportul informarii si consultarii publicului insotit de punctul de vedere al structurii de specialitate din cadrul autoritatii publice locale, se prezinta consiliului local spre insusire sau respingere.
In situatia solicitarii elaborarii unui P.U.Z. (Plan Urbanistic Zonal) se procedeaza astfel:
· dupa inregistrarea documentatiei P.U.Z in vederea obtinerii avizului C.T.A.T.U., se verifica planul de situatie in vederea identificarii proprietarilor ale caror proprietati vor fi direct afectate de propunerile P.U.Z ;
· primaria prin structura de specialitate publica pe propria pagina de internet si pe panourile special amenajate, anuntul cu privire la intentia si propunerea documentatiei P.U.Z.;
· se completeaza documentul de planificare a procesului de informare si consultare a publicului in baza caruia se desfasoara procesul de participare in elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism sau de amenajare a teritoriului
· notifica proprietarii ale caror proprietati vor fi direct afectate de propunerile P.U.Z cu acordarea unui termen de primire al observatiilor de 7 zile;
· afiseaza pe panourile special amenajate la sediile primariilor (centrale si de cartier dupa caz) si pune la dispozitia publicului, spre consultare, documentele aferente propunerilor P.U.Z. : plan de situatie existent, plan de situatie reglementari, plan de incadrare in zona, memoriu nontehnic, certificat de urbanism, aviz prealabil de oportunitate;
· investitorul privat initiator al P.U.Z. afiseaza anuntul pe panouri rezistente la intemperii, in cel putin 3 locuri vizibile pe teritoriul zonei studiate si in acelasi timp inregistreaza cerere pentru afisare a documentelor aferente propunerilor P.U.Z.;
· primaria prin structura de specialitate informeaza in scris proprietarii ale caror imobile sunt direct afectate de propunerile P.U.Z. si care au trimis opinii, cu privire la observatiile primite si raspunsul argumentat la acestea;
· la finalizarea acestor etape documentatia poate fi promovata spre avizare Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului si Urbanism;
· se afiseaza pe panou si se publica pe site-ul institutiei ordinea de zi cu documentatiile ce vor fi avizate sau respinse in cadrul comisiei C.T.A.T.U.;
· odata cu emiterea avizului C.T.A.T.U. se afiseaza pe site-ul institutiei si se considera incheiata procedura de informare si consultare;
· se intocmeste Raportul informarii si consultarii publicului insotit de punctul de vedere al structurii de specialitate din cadrul autoritatii publice locale, se prezinta consiliului local spre insusire sau respingere.
· in termen de 7 zile de la incheierea perioadei de consultare a publicului se vor afisa atat pe site-ul institutiei cat si pe panou rezultatele informarii si consultarii populatiei