Controlori de opinie


Începând cu data de 14 iulie 2010, ghişeele de relaţii cu publicul din cadrul Centrului de Informare pentru Cetăţeni, din str, Moţilor nr 7 sunt dotate cu un sistem electronic numit “controlor de opinie”. Sistemul este format dintr-un dispozitiv electronic montat pe biroul fiecărui angajat de la CIC si fotografia, numele complet al angajatului si trei butoare marcate cu “nesatisfăcător”, “bine”, “foarte bine”.

Dispozitivul este electronic şi transmite datele unei staţii centrale care înegistrează ora, staţia şi mesajul transmis. În acest fel, fiecare cetăţean care intră în legătură cu funcţionarii de la CIC va putea, la finalul întrevederii, să dea o “notă” prin care să aprecieze calitatea serviciului de care a beneficiat.

Dispozitivul este amplasat experimental pentru 30 de zile, si permite realizarea unei evaluari a percepţiei cetăţenilor asupra calităţii serviciilor primite, putand ulterior sa îmbunătăţim, acolo unde este cazul, aceste servicii.

Sistemul permite obţinerea de date comparative pe anumite perioade pe aceeaşi staţie, astfel vom vedea dacă randamentul scade sau creşte în funcţie de anumite condiţionări (spre exemplu, anumite intervale orare în care scade calitatea serviciilor). Se pot obţine astfel statistici, zilnice, săptămânale, lunare, anuale etc, pe angajaţi, pe ghişee, pe servicii etc.

La sfarsit de luna, la evaluarea finală, se vor obţine şi indicatori cu privire la cel mai apreciat funcţionar de către cetăţeni, iar acesta va primi titlul de ”angajatul lunii”.

Centrul de Informare pentru Cetăţeni este unul dintre cele mai solicitate dintre ghişeele de relaţii cu publicul din municipiu, dar şi din ţară (potrivit reprezentanţilor companiei care ne oferă controlorii de opinie, care are cifre din alte primării). În săptămâna trecută au apelat la serviciile CIC 8.106 persoane.