Ref: Clujenii accesează serviciile on-line ale Primăriei Cluj-Napoca

Primăria municipiului Cluj-Napoca a iniţiat o serie de proiecte pentru a le oferi cetăţenilor posibilitatea de a accesa servicii publice on-line.

În perioada septembrie 2010 – ianuarie 2011 numărul clujenilor care şi-au urmărit stadiul de soluţionare al cererilor sau documentaţiilor depuse, accesând site-ul instituţiei, www.primariaclujnapoca.ro, a fost 32.824. Dintre acestea 971 de persoane au accesat secţiunea Registratura on line în 2011.

Situaţi accesărilor on line a Registraturii on line:
– septembrie 2010 – 7009 sesizări
– octombrie 2010 – 8683 sesizări
– noiembrie 2010 – 9558 sesizări
– decembrie 2010 – 6603 sesizări
– ianuarie 2011 – 971 sesizări

Un alt serviciu on–line introdus din acest an este cel al înregistrării cererilor pentru obţinerea unui loc de parcare în cartiere. Până în acest moment 92 de clujeni au preferat să evite aglomeraţia de la ghişee şi să depună aceste cereri pentru parcare on-line. Dintre aceştia 65 sunt bărbaţi, iar 27 sunt femei. 17 clujeni sub 25 de ani, 48 între 26 şi 40 de ani, iar 27 au peste 40 de ani. Clujeanul cu vârsta cea mai mare dintre solicitanţi are 69 de ani.

În ceea ce priveşte posibilitatea de a achita taxele şi impozitele locale on-line, până în acest moment 43 de persoane au accesat programul, valoarea încasărilor prin această modalitate de plată fiind de 13.960 de lei.

Serviciul on-line de programare a căsătoriilor civile a devenit activ de la 1 decembrie 2010. Până în prezent, 209 cupluri au preferat să-şi programeze data nunţii direct de acasă, iar 51 dintre acestea au făcut rezervările în 2011.