Primaria municipiului Cluj-Napoca a atribuit contractul de servicii de producerea unui site de promovare a orasului si a potentialului turistic al acestuia. Compania cu cea mai buna oferta la licitatie a fost SC HOLISUN SRL Ieri la finalul zilei, in ultima zi de contestare s-a depus o contestatie a unuia dintre ofertanti, Loading Media SRL care contesta pretul prea mic al castigatorului. “Conform procedurilor de achizitii publice am cerut firmei, inainte de atribuire, sa justifice si sa sustina ofertele, astfel incat suntem convinsi ca aceasta contestatie se inscrie in seria celor facute de dragul de a incurca bunul mers al lucrurilor si va fi respinsa de CNSC”, a precizat primarul Sorin Apostu. 
 
Licitatia prevede atribuirea serviciilor de proiectare a site-ului prin care se va facilita accesul potentialilor vizitatori la informatia turistica referitoare la obiectivele de interes ale orasului.
 
Prin proiect se va realiza designul, proiectarea, constructia pentru platforma de baza, apoi dezvoltarea si finalizarea site-ului si completarea acestuia cu harti interactive, imagini 3D etc., cu respectarea caietului de sarcini stabilit.
 
Primaria a optat pentru varianta realizarii unui portal web deoarece este mijlocul cel mai uzitat de accesare a informatiilor, inclusiv a celor de interes turistic. Va fi un site interactiv, cu imagini, harti si trasee turistice, care va contine descrierea tuturor categoriilor de produse turistice promovate in limbile romana, engleza, germana, maghiara, italiana, franceza.
 
Toate paginile vor contine elementele de identitate vizuala a proiectului, conform manualului de identitate vizuala.
 
Termen de realizare al portalului: 3 luni de la semnarea contractului.
 
La licitatia organizata in data de 17 mai 2011 pentru realizarea portalului web au participat, alaturi de S.C. HOLISUN S.R.L., care a oferit cel mai bun pret – 35.200 lei, alte 3 firme: S.C. SMILE MEDIA SRL (43.140 lei), SC LOADING MEDIA SRL (42.896 lei), SC ITC SA (48.900 lei).
 
Proiectul „La pas prin orasul comoara” prevede alte doua activitati importante prin care Primaria urmareste cresterea gradului de atractivitate al municipiului Cluj-Napoca prin promovarea produselor sale turistice specifice.
 
Alte doua licitatii au fost organizate de primarie in acest sens si se afla in evaluare.
 
Este vorba despre:
Promovarea prin campanii publicitare a patru categorii de produse turistice: ansamblul urban „Centrul istoric al municipiului Cluj-Napoca", muzeele din Cluj-Napoca, Gradina Botanica „Alexandru Borza" si Parcul National Etnografic „Romulus Vuia” (Sectia in aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei), prin desfasurarea de actiuni de marketing pe internet, marketing direct si alte activitati de marketing si reclama (campanii publicitare), participarea la targuri de turism in tara si organizarea unui eveniment de promovare turistica;
 
La aceasta licitatie a participat firma QUAL MERDIA GROUP cu o oferta finaciara de 144.743 lei (a avut loc in 10.06.2011) si este in acest moment in evaluare.
 
A treia licitatie a fost organizata pentru contractarea unor servicii privind imbunatatirea imaginii destinatiei turistice Cluj-Napoca prin realizarea unor materiale de promovare a destinatiei (un film de prezentare si spoturi video, CD-uri / DVD-uri, pliante, brosuri, ghiduri turistice etc.), cat mai utile si prezentabile/aspectuoase care sa fie orientate spre nevoile reale ale turistilor;
 
La aceasta licitatie (care a avut loc in 11 mai 2011) au fost depuse 4 oferte, care sunt in evaluare:
–          QUAL MEDIA (275.000 LEI)
–          ESPADA MEDIA (371.228,8 LEI)
–          Asocierea AMM DESIGN – GODMOTHER (417.365,64 LEI)
–          TACT SRL (373.844 LEI)
 
Primaria a semnat contractul de finantare din fonduri europene pentru proiectul “La pas prin orasul comoara, Cluj-Napoca” in luna ianuarie a acestui an.
Durata totala a proiectului va fi de 24 de luni.