Ref: Peste 6000 de vizitatori au fost interesati de orasul nostru in cadrul Targului de Turism de la Madrid.
 
Peste 6000 de vizitatori au fost interesati de orasul nostru ca destinatie turistica in cadrul Targului de Turism de la Madrid, FITUR 2012. Cluj-Napoca a fost singurul oras din tara prezent la targ in cadrul standului Romaniei.
 
Pe durata targului au fost distribuite circa 10.000 de materiale de promovare a orasului de pe Somes printre care brosuri si pliante cu “Clujul – Capitala Culturala Europeana in 2020”, “The best of”, “Discover Transilvania”, “Napoca romana”, “TIFF” , “Comedy Cluj” sau “Stiati ca…”, precum si noile harti cu centrul istoric si pixuri cu logo-ul “Visit Cluj”.
 
Majoritatea celor care s-au oprit la standul nostru au fost interesati de ce ofera Cluj-Napoca din perspectiva candidaturii la Capitala Culturala Europeana in 2020. Accesibilitatea orasului ca destinatie turistica a fost un alt aspect apreciat de vizitatori, avand in vedere nu numai legaturile aeriene directe cu toate marile orase ale Europei, inclusiv Madridul, dar si localizarea orasului in inima Transilvaniei, fiind astfel un perfect punct de pornire in excursiile de o zi (Day trips) catre destinatiile turistice din regiune. Succesul de care s-a bucurat municipiul Cluj-Napoca ne-a confirmat faptul ca strategia de a participa la astfel de targuri este cea potrivita, motiv pentru care in perioada 7-12 martie 2012 vom participa la Targul International de la Berlin.”  a explicat Ovidiu Campean, Seful Serviciului Relatii Comunitare si Turism din cadrul Primariei Cluj-Napoca.
 
Targul de la Madrid, FITUR 2012, aflat la cea de a 32-a editie este unul dintre cele mai prestigioase targuri internationale de turism. Targul s-a desfasurat in capitala Spaniei in perioada 18 – 22 ianuarie 2012.
 
Biroul Mass-media
Primaria Cluj-Napoca