Obiectivul continuu al municipiului Cluj-Napoca este îmbunătăţirea calităţii procesului educaţional prin realizarea de investiţii în extinderea, reabilitarea şi modernizarea infrastucturii de învățămînt.
Oportunitatea implementării măsurilor care să conducă la cele expuse mai sus este determinată de necesitatea asigurării accesului la educaţie pentru elevii cu nevoi speciale, precum şi crearea de facilităţi pentru aceştia, asigurarea unui sistem modern şi calitativ de educaţie accesibil tuturor categoriilor, inclusiv cele defavorizate, respectiv de necesitatea achiziționării de obiecte de inventar/mijloace fixe necesare desfășurării procesului educațional la standarde europene.
Prin implementarea proiectelor propuse se urmăreşte reducerea ratei abandonului şcolar timpuriu, care conform Strategiei Europa 2020 are o ţintă de 11,3% pentru România. Astfel, asigurarea unei baze materiale adecvate (clădiri reabilitate/ modernizate, condiții sanitare necesare pentru funcționare, dotarea cu echipamente, material didactic, etc) pentru desfășurarea actului educațional este o condiție esențială pentru co-interesarea elevului, pentru descurajarea absenteismului și reducerea fenomenului de abandon/părăsire timpurie a școlii, în vederea creșterii ratei de absolvire și tranziție spre niveluri superioare de educație.
În municipiul Cluj-Napoca funcţionează un număr de 116 unităţi de învăţământ de stat, din care 1 centru şcolar pentru educaţie incluzivă, 14 colegii, 56 grădiniţe, 27 licee (teoretice şi tehnologice), 17 şcoli gimnaziale şi un seminar teologic ordotox.
Intervenții propuse asupra obiectivelor de investiții:
- Lucrări de modernizare, reabilitare (după caz), extindere, care vor avea în vedere și creșterea eficienței energetice și scăderea consumului de utilități;
- Construirea unei săli de sport;
- Dotarea și echiparea infrastructurii școlare pentru creșterea calității actului educațional;
- Modernizarea curții școlii, inclusiv terenurile de sport, și dotarea cu mobilier urban;
- Amenajare acces pentru persoanele cu dizabilități, inclusiv adaptarea/amenajarea grupurilor sanitare;
- Modernizare/amenajare, după caz, sistem de supraveghere video.
Proiect prioritar: ”Modernizarea, reabilitarea, extinderea și creșterea eficienței energetice Colegiului Tehnic Ana Aslan”
Propune: Creşterea calităţii procesului educaţional şi asigurarea accesului la educaţie obligatorie, soluția găsită împreună cu autoritățile publice locale ale Municipiului Cluj Napoca este redistribuirea unor funcțiuni în imobilul existent, echiparea clădirii existente cu facilități pentru persoane cu dizabilități: rampe, grup sanitar pe fiecare nivel și ascensor cu cabină cu dimensiuni adecvate pentru scaun rulant, supraetajarea imobilului cu un nivel pentru săli de clasă și grupuri sanitare, extinderea imobilului cu spații de învățământ spre nordul incintei cu un corp nou în condițiile comunicării cu imobilul existent, construirea unei săli de sport cu gradene, îngropată parțial în sol.
Rezultate așteptate: Numărul total de participanţi la procesul educaţional, ciclul gimnazial, în unitatea de infrastructură subiect al proiectului: de la 425 elevi actualmente, la aproximativ 625 la cinci ani de la implementarea proiectului.
Proiect prioritar: ”Modernizarea, reabilitarea, extinderea și creșterea eficienței energetice a liceului Onisifor Ghibu”.
Propune: Creşterea calităţii procesului educaţional şi asigurarea accesului la educaţie obligatorie, soluția găsită împreună cu autoritățile publice locale ale Municipiului Cluj Napoca este construcția unui nou corp de clădire. Extinderea şcolii cu încă un corp de clădire, proiectat pentru 22 săli de clasă, cu efective cuprinse între 25 – 30 de elevi va permite accesul simultan la procesul educaţional, făcând posibilă desfăşurarea activităţii şcolare într-un singur schimb, cel de dimineaţă, extinderea zonei anexelor sălii de sport cu spații dispuse la parter și etaj.
Rezultate așteptate: Numărul total de participanţi la procesul educaţional, ciclul gimnazial, în unitatea de infrastructură subiect al proiectului: de la 522 elevi actualmente, la aproximativ 990 la cinci ani de la implementarea proiectului.
Municipiul Cluj-Napoca anunță finalizarea proiectului ,,Modernizarea și creșterea eficienței energetice în clădirile publice – Liceul Onisifor Ghibu – clasele V-VIII” – SMIS 122884”. Proiectul este finanțat în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020 prin Fondul European de Dezvoltare Regională in baza Contractul de finanțare nerambursabilă nr. 5609/24.06.2020 Cod SMIS 122884 dintre Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei în calitate de Autoritate de Management, Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 și unitatea administrativ teritorială Municipiul Cluj-Napoca în calitate de Beneficiar.
Valoarea totală a proiectului este de 29.024.166,20 lei. Valoarea totală eligibilă este de 28.193.684,75 lei, din care:
• 23.964.632,05 lei finanțare nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională (85%);
• 3.665.179,00 lei finanțare nerambursabilă din bugetul național (13%);
• 563.873,70 lei cofinanțare din bugetul Municipiului Cluj-Napoca (2%).
Valoarea totală neeligibilă este de 830.481,45 lei și se suportă din bugetul Municipiului Cluj-Napoca.
Obiectivul general al proiectului proiectului constă în modernizarea, extinderea şi creşterea eficienţei energetice în clădirile publice Liceul Onisifor Ghibu-clasele V-VIII.
Obiectivele specifice ale proiectului constau în îmbunătăţirea şi extinderea infrastructurii de învăţământ a Liceului Onisifor Ghibu-clasele V-VIII prin reabilitarea termică a corpului de clădire existent şi extinderea pe verticală a acestuia, construirea unei săli de sport, creșterea accesului, calităţii şi a atractivităţii educaţiei, scăderea consumurilor energetice în exploatarea spaţiilor de învăţământ.
Impactul proiectului constă în :
-Creşterea capacităţii instituţiei de învăţământ, respectiv număr de elevi, număr de săli de clasă, număr spaţii funcţionale specializate: laboratoare sala multifuncţională, sala de mese, grupuri sanitare, construirea unei săli de sport moderne.
-Creșterea accesului, calităţii şi a atractivităţii educaţiei prin dotarea cu echipamente didactice, echipamente IT, modernizarea utilităţilor şi crearea de facilităţi speciale pentru persoanele cu dizabilităţi în vederea reducerii abandonului şcolar şi a părăsirii timpurii a şcolii, scăderea consumurilor energetice în exploatarea spațiilor respective dedicate educației.
Implementarea proiectului a avut ca rezultat:
-Beneficiaza in mod direct 787 elevi, precum și de cadrele didactice, personalul auxiliar/administrativ din cadrul unității de învățământ. Aceștia au fost consultați și implicați în procesul de dezvoltare a proiectului, în special privind nevoile și nivelul de dotare și echipare a clădirii.
Proiect prioritar: ”Modernizarea, reabilitarea, extinderea și creșterea eficienței energetice a școlii Nicolae Iorga”.
Propune: Pentru creşterea calităţii procesului educaţional şi asigurarea accesului la educaţie obligatorie, soluția găsită împreună cu autoritățile publice locale ale Municipiului Cluj Napoca este construcția unui nou corp de clădire. Extinderea şcolii cu încă un corp de clădire, proiectat pentru 18 săli de clasă şi 3 laboratoare va permite accesul simultan la procesul educaţional, făcând posibilă desfăşurarea activităţii şcolare tot într-un singur schimb, cel de dimineaţă, construirea unei sali de sport cu anexele necesare
Rezultate așteptate: Numărul total de participanţi la procesul educaţional în unitatea de infrastructură subiect al proiectului, de la 170 elevi actualmente, la aproximativ 450 elevi – la cinci ani de la implementarea proiectului.
Proiect prioritar: ”Modernizarea, reabilitarea, extinderea și creșterea eficienței energetice a Seminarului Liceal Ortodox”.
Propune: Pentru creşterea calităţii procesului educaţional şi asigurarea accesului la educaţie obligatorie, soluția găsită împreună cu autoritățile publice locale ale Municipiului Cluj Napoca este extinderea imobilului cu spaţii de învăţământ, prin supraetajarea cu un nivel, ceea ce va permite accesul simultan la procesul educaţional, făcând posibilă desfăşurarea activităţii şcolare tot într-un singur schimb, cel de dimineaţă, construirea unei săli de sport cu anexele necesare.
Rezultate așteptate: Numărul total de participanţi la procesul educaţional în unitatea de infrastructură subiect al proiectului – creșterea de la 149 elevi în ciclul gimnazial, la aproximativ 450 elevi – la cinci ani de la implementarea proiectului.
Anunț implementare proiect cu fonduri europene
„Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale
a unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Cluj-Napoca”
Municipiul Cluj-Napoca investește fonduri europene de aproape 9 milioane euro în dotarea a 64 grădinițe, școli și licee, cu obiectivul de a susține creșterea actului educațional, îmbunătățirea experienței elevilor la grădiniță și școală și a performanței în educație pentru elevii și profesorii clujeni.
Cu denumirea „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Cluj-Napoca”, proiectul este finanțat în cadrul Planului Național de Redresare si Reziliență (PNRR) – Componenta C15: Educație – Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe – Competiția 2023, Pilonul VI. Politici pentru noua generație.
Este vorba despre o investiție în educație cu valoare totală proiect de 44.947.851,61 lei, inclusiv T.V.A pentru 64 beneficiari – reprezentați de unitățile de învățământ ai căror elevi vor utiliza noile dotări. Din suma de mai sus, 37.355.842,08 lei reprezintă cheltuieli eligibile asigurate din Planul Național de Redresare și Reziliență, la care se adaugă T.V.A. în valoare de 7.097.609,99 lei.
Prin acest proiect se urmărește să fie asigurate dotări pentru sălile de clasă preuniversitare și laboratoarele/atelierele școlare, în vederea creșterii capacității de reziliență unităților de învățământ din Cluj-Napoca – 64 grădinițe, școli și licee din municipiu prin acest proiect european. Se dorește modernizarea infrastructurii educaționale și a dotării aferente, în corelare cu nevoile prezente și viitoare, în vederea asigurării participării la un proces educațional de calitate, modern și incluziv.
Așadar, vor beneficia de proces copii de la 13 grădinițe, 37 licee și colegii și 14 școli gimnaziale din Municipiul Cluj-Napoca. Beneficiarii proiectului implementat pentru dotarea unităților de învățământ:
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „ZÂNA ZORILOR” CLUJ-NAPOCA
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „UNIVERSUL COPIILOR” CLUJ-NAPOCA
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „POIENIȚA” CLUJ-NAPOCA
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „NEGHINIȚĂ” CLUJ-NAPOCA
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „MICUL PRINȚ” CLUJ-NAPOCA
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „MĂMĂRUȚA” CLUJ-NAPOCA
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „LUMEA COPIILOR” CLUJ-NAPOCA
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „FLOARE DE IRIS” CLUJ-NAPOCA
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „BUBURUZA” CLUJ-NAPOCA
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „BAMBI” CLUJ-NAPOCA
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „ALBINUȚA” CLUJ-NAPOCA
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „ALBĂ CA ZĂPADA” CLUJ-NAPOCA
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT „ACADEMIA PITICILOR” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL ORTODOX MITROPOLITUL „NICOLAE COLAN” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL TEHNIC „ANA ASLAN” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL DE SERVICII ÎN TURISM „NAPOCA” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL TEHNIC DE COMUNICAȚII „AUGUSTIN MAIOR” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL NAȚIONAL PEDAGOGIC „GHEORGHE LAZĂR” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL NAȚIONAL „GEORGE COȘBUC” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL TEHNIC „RALUCA RIPAN” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL TEHNIC ENERGETIC CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL TEHNIC DE TRANSPORTURI „TRANSILVANIA” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL TEHNIC „ANGHEL SALIGNY” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL ECONOMIC „IULIAN POP” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL NAȚIONAL „EMIL RACOVIȚĂ” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL NAȚIONAL „GEORGE BARIȚIU” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL DE MUZICĂ „SIGISMUND TODUȚĂ” CLUJ-NAPOCA
COLEGIUL NAȚIONAL „GHEORGHE ȘINCAI” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEHNOLOGIC „ALEXANDRU BORZA” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEHNOLOGIC „AUREL VLAICU” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEORETIC „VICTOR BABEȘ” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEORETIC „BATHORY ISTVAN” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEORETIC „AVRAM IANCU” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEORETIC „NICOLAE BĂLCESCU” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEORETIC „BRASSAI SAMUEL” CLUJ-NAPOCA
LICEUL DE INFORMATICĂ „TIBERIU POPOVICIU” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEORETIC „MIHAI EMINESCU” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEORETIC „APACZAI CSERE JANOS” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEORETIC „ONISIFOR GHIBU” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEORETIC „LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEORETIC „EUGEN PORA” CLUJ-NAPOCA
LICEUL CU PROGRAM SPORTIV CLUJ-NAPOCA
LICEUL GRECO-CATOLIC „INOCHENTIE MICU” CLUJ-NAPOCA
LICEUL DE ARTE VIZUALE „ROMULUS LADEA” CLUJ-NAPOCA
LICEUL DE COREGRAFIE ȘI ARTĂ DRAMATICĂ „OCTAVIAN STROIA” CLUJ-NAPOCA
LICEUL UNITARIAN „JANOS ZSIGMOND” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEOLOGIC ADVENTIST „MARANATHA” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEOLOGIC BAPTIST „EMANUEL” CLUJ-NAPOCA
LICEUL TEOLOGIC REFORMAT CLUJ-NAPOCA
LICEUL WALDORF CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „ALEXANDRU VAIDA VOEVOD” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „HOREA” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „TRAIAN DÂRJAN” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „ION AGÂRBICEANU” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „CONSTANTIN BRÂNCUȘI” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „NICOLAE TITULESCU” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „LIVIU REBREANU” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „IULIU HAȚIEGANU” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „ION CREANGĂ” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ DE MUZICĂ „AUGUSTIN BENA” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „NICOLAE IORGA” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „OCTAVIAN GOGA” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „EMIL ISAC” CLUJ-NAPOCA
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „IOAN BOB” CLUJ-NAPOCA
Proiectul propune acțiuni pe 3 paliere importante în vederea creșterii capacității de reziliență a unităților de învățământ preuniversitar, respectiv sprijin pentru transformarea digitală a școlilor (care aparțin rețelei de învățământ profesional și tehnic) și facilitare pentru învățare online:
– investiții în infrastructuri digitale pentru predare și instrumente digitale de predare și de echipare a atelierelor de practică a acestor unități de învățământ profesional și tehnic (I13 si I14)
– asigurarea infrastructurii și resurselor tehnologice necesare pentru unitățile de învățământ preuniversitar, permițând accesul elevilor la tehnologie prin laboratoare informatice și echipamente dedicate (I9):
– asigurarea dotărilor necesare pentru îndeplinirea standardelor de calitate în sălile de clasă și în laboratoarele/atelierele școlare (i11).
Obiectivele specifice ale proiectului european:
1.Creșterea capacității de reziliență a 15 școli profesionale și tehnice, prin transformare digitală și echipare a 6 atelierele de practică;
2.Asigurarea infrastructurii și resurselor tehnologice necesare pentru accesul elevilor la tehnologie în 35 laboratoare informatice;
3.Asigurarea dotărilor necesare pentru 49 unități de învățământ în vederea îndeplinirii standardelor de calitate în sălile de clasă, laboratoare și cabinete școlare.
Data începerii și finalizării proiectului: 25.07.2023 – 31.12.2024.
Contractul a fost încheiat între Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior a Cercetării, a Dezvoltării și Inovării în numele și pentru Ministerul Educației și Municipiul Cluj-Napoca.
Cod proiect (Cod final de înregistrare): F-PNRR-Dotari-2023-5161
Date de contact: U.A.T. Municipiul Cluj-Napoca / Primăria Cluj-Napoca www.primariaclujnapoca.ro.
Creșterea calității infrastructurii antepreșcolară și preșcolară în vederea asigurării accesului sporit la educație timpurie și sprijinirea participării părinților pe piața forței de muncă, Axa 4 POR 2014-2020, OS 4.4
Proiect prioritar: ”Construire creșă în cartierul Mărăști”.
Propune: Investiția planificată vizează construirea unei clădiri noi ce cuprinde funcțiunile specifice și dotările tehnico-edilitare, inclusiv dotarea cu echipamente adaptate nevoilor beneficiarilor (copii antepreșcolari), necesare desfășurării în condiții moderne a educației de nivel antepreșcolar. Construcția va fi dimensionată în conformitate cu normele și standardele în vigoare pentru acest domeniu. Funcționalitatea creșei va fi asigurată de spații specifice, cum ar fi:
- spațiu acces,săli de grupă, spațiu medical;
- spațiu administrativ;
- spațiu tehnico-gospodăresc.
Pe amplasament va fi amenajată și curtea care va fi prevazută cu spații verzi, plante și arbori ornamentali, loc de joacă pentru copii, parcări.
Rezultate așteptate: Investiția va asigura aprox. 100 de locuri suplimentare pentru copii, într-o creșă cu confort și dotări moderne, respectiv 100 de participanți direcți la procesul educațional de la nivelul creșei.
Proiect prioritar: ”Modernizarea, reabilitarea, extinderea și creșterea eficienței energetice a grădiniței Căsuța Poveștilor”.
Propune: reabilitarea și modernizarea corpurilor de clădire cu funcțiune de grădiniță, inclusiv dotarea cu echipamente adaptate nevoilor beneficiarilor preșcolari, pentru derularea de activități educative și achiziționare de obiecte de inventar și/sau mijloace fixe, necesare desfășurării etapelor procesului educațional, în vederea creării condiţiilor necesare pentru dezvoltarea fizică şi psihică armonioasă şi integrării eficiente în viaţa şcolară şi socială a copiilor.
Rezultate așteptate: Investiția va asigura minim 100 de locuri pentru copii de vârstă preșcolară (beneficiari direcți), într-o gradiniță cu confort și dotări moderne.
Proiect prioritar: ”Modernizarea, reabilitarea, extinderea și creșterea eficienței energetice a grădiniței Floare de Iris”.
Propune: reabilitarea și modernizarea corpurilor de clădire cu funcțiune de gradiniță, inclusiv dotarea cu echipamente adaptate nevoilor beneficiarilor preșcolari, pentru derularea de activități educative și achiziționare de obiecte de inventar și/sau mijloace fixe, necesare desfășurării etapelor procesului educațional, în vederea creării condiţiilor necesare pentru dezvoltarea fizică şi psihică armonioasă şi integrării eficiente în viaţa şcolară şi socială a copiilor.
Obiectiv general al proiectului: Obiectivul general al proiectului il constituie imbunatatirea calitatii infrastructurii de educatie pentru asigurarea unui proces educational la standarde europene si a cresterii participarii populatiei scolare la procesul educational prin reabilitarea, extinderea, modernizarea si echiparea gradinitei ”Floare de Iris”, situata in municipiul Cluj-Napoca, Str. Razboieni, Nr. 67A, județul Cluj.
Acest obiectiv raspunde obiectivul Programului Operațional Regional 2014-2020, axa prioritara 4 – Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile, Prioritatea de investiții 4.4 – Investițiile în educație, în formare, inclusiv în formare profesionala pentru dobândirea de competente si învațare pe tot parcursul vieții prin dezvoltarea infrastructurilor de educație si formare, Obiectiv Specific 4.4 – Cresterea calitații infrastructurii educationale a Gradiniței Floare de Iris, oferind ocupanților condiții de confort ridicat si spațiu generos pentru desfasurarea activitaților prescolare.
Interventiile asupra functiunilor constau in reconfigurarea si extinderea pe orizontala si verticala a corpului C2 din amplasament, necesara pentru a adapta constructia existenta la nevoile actuale ale municipiului Cluj-Napoca, concomitant cu asigurarea capacitații construcției gradiniței de 225 locuri, la standardele cele mai înalte .
Prin intermediul acestui proiect vor fi sprijinite activitati pentru imbunatatirea Infrastructurii educationale, infrastructura care este esentiala pentru educatie, dezvoltarea timpurie a copiilor, pentru construirea de abilitati sociale si a capacitatii de integrare sociale.
Obiectivele specifice ale proiectului:
1. Îmbunatațirea si extinderea infrastructurii de învațamânt a Gradiniței Floare de Iris.
2. Cresterea accesului, calitații si a atractivitații educației prin dotarea cu echipamente didactice, echipamente IT, modernizarea utilitaților si crearea de facilitați special pentru persoanele cu dizabilitați, în vederea dobândirii de competente de învațare pe tot parcursul vieții.
3. Crearea infrastructurii educationale esentiala pentru educatie, dezvoltarea timpurie a copiilor, pentru construirea de abilitati sociale si a capacitatii de integrare sociala ceea ce va conduce la cresterea accesului, calitatii si a atractivitatii educatiei, contribuind la cresterea ratei de participare la diferite niveluri de educatie, la reducerea abandonului scolar si a parasirii timpurii a scolii, la o rata mai mare de absolvire a invatamantului obligatoriu si la cresterea ratei de tranzitie spre niveluri superioare de educatie.
Rezultate asteptate:
1. Numarul total de participanti la procesul educational în unitatea de infrastructura subiect al proiectului
Valoare la începutul implementarii proiectului – 195 persoane,
Valoare estimata la finalul implementarii proiectului – 225 persoane,
2. Categoria infrastructurii subiect al proiectului: prescolar
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă
invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro , www.inforegio.ro (site-ul web al Programului Operaţional Regional 2014-
2020) și pagina de Facebook a programului (facebook.com/inforegio.ro)