Primăria municipiului Cluj-Napoca a inițiat procedura de consultare publică, în conformitate cu prevederile Legii 52/2003 privind consultarea publică și transparența decizională referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate și a modalității de gestiune a aserviciului de iluminat public din municipiul Cluj-Napoca, a Regulamentului, a Caietului de sarcini, precum și a proiectului contractului de delegare a gestiunii serviciului
- Referat de aprobare
- Proiect de hotărâre
- Raport de specialitate
- Anexa 1 Studiul
- Anexa 2 Regulament
- Anexa 3 Caietul de sarcini
- Anexa 4 Contract
Etapa consultării publice are loc în perioada 30 mai – 13 iunie 2022. Persoanele interesate pot trimite sesizările, observațiile, punctele de vedere la adresa de email: consultarepublica@primariaclujnapoca.ro sau pot înregistra adrese scrise la Serviciul Centrul de Informare pentru Cetățeni, str. Moților nr.7 sau la orice primărie de cartier.