CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
H O T Ă R Â R E
privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu – Construire imobil mixt,
S+P+5E+R, str. Constantin Brâncuși nr. 134
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu – Construire imobil mixt, S+P+5E+R, str. Constantin Brâncuși nr. 134 – proiect din iniţiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 252237/1/23.02.2023 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 252280/433/23.02.2023 al Direcţiei Generale de Urbanism și al Direcției Juridice, prin care se propune aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu – Construire imobil mixt, S+P+5E+R, str. Constantin Brâncuși nr. 134, beneficiari: LORINCZ ISTVAN ȘI LORINCZ PIROSKA;
Reținând Avizul Arhitectului șef nr. 203 din 20.09.2022 și avizele organismelor teritoriale interesate;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit prevederilor art. 56 al Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare şi ţinând cont de prevederile Regulamentului Local de Urbanism, aprobat prin Hotărârea nr. 493/2014, cu modificările și completările ulterioare;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. – |
Documentația reglementează:
Suprafața de teren necesară regularizării străzii Constantin Brâncuși va fi dezmembrată din parcela inițială și înscrisă în CF cu titlul de „drum” anterior emiterii autorizației de construire pe parcelă, iar până la recepția construcției va fi adusă la aceeași îmbrăcăminte rutieră ca strada Constantin Brâncuși și transferată în domeniul public, cu titlu gratuit (conform propunerii din planșa P-5- Obiective de utilitate publică). La faza D.T.A.C., documentația va fi supusă avizării în Comisia de estetică urbană.
| |
Art. 2. – | Se stabileşte perioada de valabilitate a documentaţiei de doi ani de la aprobare. | |
Art. 3. – | Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Generală de Urbanism. | |
Preşedinte de şedinţă, Ec. Dan Ștefan Tarcea | ||
Nr. 117 din 3 martie 2023 (Hotărârea a fost adoptată cu 23 voturi) | Contrasemnează: Secretarul general al municipiului, Jr. Aurora Roşca | |