CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

CLUJ-NAPOCA

H O T Ă R Â R E

privind aprobarea solicitării avizului conform al ministrului educației și cercetării în vederea schimbării destinației imobilului situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Calea Baciului nr. 18

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă extraordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea solicitării avizului conform al ministrului educației și cercetării în vederea schimbării destinației imobilului situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Calea Baciului nr. 18 – proiect din iniţiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 115942/1/27.02.2020 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 116088/45/30/27.02.2020 al Direcţiei patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii și al Direcției juridice, prin care se propune aprobarea solicitării avizului conform al ministrului educației și cercetării în vederea schimbării destinației imobilului situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Calea Baciului nr. 18;

Potrivit prevederilor art. 112 alin. 2 și 6 din Legea nr. 1/2011 a educației naționale, ale Ordinului nr. 5819/2016 al Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și ale art. 87 alin. 5 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

Văzând avizul comisiei de specialitate;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. 2, 139 și 196 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1. Se aprobă solicitarea avizului conform al ministrului educației și cercetării în vederea schimbării destinației imobilului situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Calea Baciului nr. 18, identificat prin nr. topo. nou 20288/2/1/1/1/1/1/1/1/1/1/1/1/1/1/1/1/1/1 și 8317/2, teren în suprafață de 4082 mp. și construcția cu regim de înălțime Subsol parțial+parter, pe fundații de beton, zidărie din cărămidă, acoperită cu țiglă, compusă din: la subsol – arhivă și hol, la parter – șapte săli de clasă, sală profesorală, bibliotecă, birou director, birou, cinci holuri, debara, wc, două grupuri sanitare, pentru realizarea unui centru rezidențial de îngrijire și asistență pentru persoane vârstnice.

Art. 2. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii.

Preşedinte de şedinţă,

Ec. Dan Ștefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roşca

Nr. 118 din 28 februarie 2020

(Hotărârea a fost adoptată cu 20 voturi)