CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUIAT:

C L U J – N A P O C A

H O T Ă R Â R E

privind desemnarea reprezentanților consiliului local în comisia de evaluare, constituită în vederea atribuirii contractelor de închiriere a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică şi a chioşcurilor multifuncţionale, situate pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind desemnarea reprezentanților consiliului local în comisia de evaluare, constituită în vederea atribuirii contractelor de închiriere a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică şi a chioşcurilor multifuncţionale, situate pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca – proiect din inițiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 240968/1/12.04.2021 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 241609/452/13.04.2021 al Direcției Patrimoniul municipiului și evidența proprietății și al Direcției Juridice, prin care se propune desemnarea reprezentanților consiliului local în comisia de evaluare, constituită în vederea atribuirii contractelor de închiriere a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică şi a chioşcurilor multifuncţionale, situate pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca,

zând avizul comisiei de specialitate;

Potrivit prevederilor art. 333, alin. (1) și (5), ale art. 338, ale art. 317 alin. (1) – (5) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. 1, 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1. Se aprobă desemnarea reprezentanților consiliului local în comisia de evaluare, constituită în vederea atribuirii contractelor de închiriere a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică şi a chioşcurilor multifuncţionale, situate pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca, după cum urmează:

Dan Ştefan Tarcea – președinte

Iulia Ardeuş – director Direcția Patrimoniul municipiului și evidența proprietății

Corina Ciuban – director Direcţia Generală de Urbanism

Ioan Bogdan – șef Serviciu Financiar

Art. 2. Se aprobă desemnarea membrilor supleanți în comisia de evaluare constituită în vederea atribuirii contractelor de închiriere a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică şi a chioşcurilor multifuncţionale situate pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca, după cum urmează:

Olah Emese – președinte

Dacia Crișan – șef Serviciu Autorizări comerț

Olimpia Moigrădan – director Direcția Economică

Ramona Gabor – inspector Serviciul Achiziții publice

Art. 3. Comisia de evaluare constituită în vederea atribuirii contractelor de închiriere a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică şi a chioşcurilor multifuncţionale situate pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca se constituie pe perioada exercitării mandatului consiliului local.

Art. 4. Cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, își încetează aplicabilitatea Hotărârea nr. 117/2020 (desemnarea reprezentanților consiliului local în comisia de evaluare constituită în vederea atribuirii contractelor de închiriere a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică şi a chioşcurilor multifuncţionale situate pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca).

Art. 5. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii.

Preşedinte de şedinţă,

Ec. Dan Ştefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roșca

Nr. 148 din 21 aprilie 2021

(Hotărârea a fost adoptată cu 25 voturi)