CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
C L U J – N A P O C A
HOTĂRÂRE
privind aprobarea listei provizorii de priorităţi pentru anul 2025, în vederea
repartizării, prin închiriere, a locuinţelor sociale, precum și aprobarea termenului de
depunere a contestaţiilor şi a componenţei Comisiei mixte de soluţionare a contestaţiilor
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea Listei provizorii de priorităţi pentru anul 2025, în vederea repartizării, prin închiriere, a locuinţelor sociale, precum și aprobarea termenului de depunere a contestaţiilor şi a componenţei Comisiei mixte de soluţionare a contestaţiilor – proiect din iniţiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 485015/1/29.04.2025 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 485219/451/29.04.2025 al Direcției Patrimoniul municipiului și evidența proprietății și al Direcției Juridice, prin care se propune aprobarea Listei provizorii de priorităţi pentru anul 2025, în vederea repartizării, prin închiriere, a locuinţelor sociale, precum și aprobarea termenului de depunere a contestaţiilor şi a componenţei Comisiei mixte de soluţionare a contestaţiilor;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Reținând prevederile art. 127 alin. (3), art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. c), alin. (7) lit. q) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 21 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 1275/2000 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii locuinței nr. 114/1996, actualizată, cu modificările și completările ulterioare, ale Hotărârii nr. 583/2021 privind aprobarea criteriilor în baza cărora se repartizează locuințele sociale, în regim de închiriere, începând cu anul 2021, a formularelor de înscriere pe lista de priorităţi, a documentelor justificative pentru întocmirea dosarelor, stabilirea datei şi a locului de depunere a dosarelor, precum şi modul de comunicare a acestor informaţii către solicitanţi și ținând cont de Procesul-verbal nr. 465357 din data de 16.04.2025, al Comisiei mixte pentru repartizarea locuinţelor sociale, a locuințelor de serviciu și a locuințelor de necesitate;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE:
Art. 1. Se aprobă Lista provizorie de priorităţi pentru anul 2025, în vederea repartizării, prin
închiriere, a locuinţelor sociale, conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Se aprobă afişarea Listei provizorii de priorităţi pentru anul 2025, în vederea repartizării, prin închiriere, a locuinţelor sociale, după aprobarea acesteia, la sediul Primãriei municipiului Cluj-Napoca, precum şi pe site-ul autorităţii locale, respectiv www.primariaclujnapoca.ro.
Art. 3 Se aprobă termenul de depunere a contestaţiilor privind punctajul acordat solicitanţilor cuprinşi în Lista provizorie de priorităţi pentru anul 2025, în vederea repartizării, prin închiriere, a locuinţelor sociale, de 30 de zile calendaristice de la data afişării listei.
Art. 4. Se constituie Comisia mixtă de soluţionare a contestaţiilor, în următoarea componență:
Preşedinte: Dan Ștefan Tarcea, consilier local și viceprimar;
Membri: 1. Florin-Valentin Gliga, consilier local;
2. Andacs Zsolt-Levente, consilier local;
3. Anca Florinela Ciubăncan, consilier local;
4. Adriana Cristian, consilier local;
5. Consilier juridic în cadrul Serviciului Juridic, legislație, contracte;
6. Consilier în cadrul Serviciului Autorizări comerț;
7. Inspector în cadrul Direcției de Asistență Socială și Medicală;
8. Inspector în cadrul Serviciului Rate, chirii, tarife, prețuri.
Secretarul Comisiei: Inspector în cadrul Serviciului Administrare spaţii, terenuri.
Membri supleanți: Președinte Alexandra Oană, consilier local;
1. Flavia-Mihaela Petruș, consilier local;
2. Azzola Katalin, consilier local;
3. Aurel Damian, consilier local;
4. Adela-Maria Șpaimoc, consilier local;
5. Consilier juridic în cadrul Serviciului Juridic, legislație, contracte;
6. Şeful Serviciului Evidență patrimoniu și cadastru;
7. Inspector în cadrul Direcției de Asistență Socială și Medicală;
8. Inspector în cadrul Serviciului Rate, chirii, tarife, prețuri.
Secretarul Comisiei: Inspector în cadrul Serviciul Administrare spaţii, terenuri.
Art. 5. Comisia prevăzută la art. 4 se constituie pe perioada mandatului consiliului local și are ca obiective soluționarea contestațiilor formulate de solicitanții cuprinși în listele provizorii anuale de priorități împotriva punctajelor acordate.
Art. 6. Modul de soluţionare a contestaţiilor şi lista finală de priorităţi pentru anul 2025 vor fi supuse aprobării Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.
Art. 7. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii, Direcția Juridică și Compartimentul Mass-media.
Preşedinte de şedinţă,
Ec. Dan Ștefan TARCEA
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora ROŞCA
Nr. 183 din 12 mai 2025
(Hotărârea a fost adoptată cu 23 voturi)