CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

CLUJ-NAPOCA

H O T Ă R Â R E

privind modificarea Anexei la Hotărârea nr. 593/2019

(aprobarea tarifelor pentru activitatea Centrului de gestionare a câinilor fără stăpân din cadrul R.A.D.P. Cluj-Napoca), astfel cum a fost modificată prin Hotărârea nr. 459/2022

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind modificarea Anexei la Hotărârea nr. 593/2019 (aprobarea tarifelor pentru activitatea Centrului de gestionare a câinilor fără stăpân din cadrul R.A.D.P. Cluj-Napoca), astfel cum a fost modificată prin Hotărârea nr. 459/2022 – proiect din iniţiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr.429181/1/28.03.2023 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 429228/462/28.03.2023 al Direcției Ecologie urbană și spații verzi – Serviciul Ecologie Urbană, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune modificarea Anexei la Hotărârea nr. 593/2019 (aprobarea tarifelor pentru activitatea Centrului de gestionare a câinilor fără stăpân din cadrul R.A.D.P. Cluj-Napoca), astfel cum a fost modificată prin Hotărârea nr. 459/2022;

zând avizul comisiei de specialitate;

Reținând prevederile art. 5, art. 18 lit. a), art. 21, art. 26, art. 29 și art. 30 din Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de ecarisaj în municipiul Cluj-Napoca, Anexa nr. 1 la Hotărârea nr. 68/2006, ale art. 3 alin. (1) lit. m), art. 5 pct. 1 lit.b), art. 7 alin. (1), art. 19 și art. 28 lit. j) din O.G. nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, cu modificările și completările ulterioare, ale art.1^1 si ale art. 2 alin. (1) și (3) din O.U.G. nr. 155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a câinilor fără stăpân, cu modificările și completările ulterioare și ale Ordinului nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidența şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;

Văzând Avizul nr. 306984/23.03.2023 al Comisiei de prețuri și tarife din cadrul Primăriei municipiului Cluj Napoca;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. I. Se aprobă modificarea Anexei la Hotărârea nr. 593/2019 (aprobarea tarifelor pentru activitatea Centrului de gestionare a câinilor fără stăpân din cadrul R.A.D.P. Cluj-Napoca), astfel cum a fost modificată prin Hotărârea nr. 459/2022, în ceea ce privește modificarea tarifului pentru activitatea de întreținere a câinilor, prevăzut la lit. B) pct. 17, conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. II. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Ecologie urbană și spații verzi și Direcţia Economică.

Art. III. Prezenta hotărâre va fi comunicată R.A.D.P. Cluj-Napoca

Preşedinte de şedinţă,

Ec. Dan Ștefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roşca

Nr.190 din 4 aprilie 2023

(Hotărârea a fost adoptată cu 23 voturi)