CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
H O T Ă R Â R E
privind darea în administrare, în favoarea Direcției de Asistență Socială și Medicală, a imobilului înscris în CF nr. 353371 Cluj-Napoca, în vederea înființării unui Centru rezidențial de recuperare pentru persoane cu adicții
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind darea în administrare, în favoarea Direcției de Asistență Socială și Medicală, a imobilului înscris în CF nr. 353371 Cluj-Napoca, în vederea înființării unui Centru rezidențial de recuperare pentru persoane cu adicții – proiect din iniţiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 934229/1/31.12.2024 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 934265/45/41/30/31.12.2024 al Direcţiei Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii, al Direcției Economice și al Direcției Juridice, prin care se propune darea în administrare, în favoarea Direcției de Asistență Socială și Medicală, a imobilului înscris în CF nr. 353371 Cluj-Napoca, în vederea înființării unui Centru rezidențial de recuperare pentru persoane cu adicții;
Potrivit prevederilor art. 5 lit. w), 87 alin. (5), 108 lit. a), 129 alin. (2) lit. c), alin. (6) lit. a), alin. (7) lit. b), 297 alin. (1) lit. a), 299 și 300 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 867-870 Cod civil, ale Hotărârii nr. 574/2023 privind însușirea Documentației tehnice de primă înscriere în sistemul integrat de cadastru și carte funciară a unui imobil teren, situat în municipiul Cluj-Napoca, zona Valea Gârbăului și declararea acestuia ca bun de interes public local, precum și ale Actului nr. 923824/805/19.12.2024 al Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. (1) Se aprobă darea în administrare, în favoarea Direcției de Asistență Socială și Medicală, a imobilului înscris în CF nr. 353371 Cluj-Napoca, în proprietatea Municipiului Cluj-Napoca, domeniul public, teren în suprafață de 10.504 mp., identificat cu nr. cad. 353371, având valoarea de inventar de 3.150.800 lei.
(2) Imobilul va fi dat în administrare Direcției de Asistență Socială și Medicală în vederea înființării unui Centru rezidențial de recuperare pentru persoane cu adicții, pe perioada desfășurării activității specifice acestuia, prin protocol de predare-primire, încheiat în termen de 30 de zile de la data adoptării prezentei hotărâri.
(3) Direcția de Asistență Socială și Medicală are următoarele drepturi și obligații:
a) folosirea şi dispunerea de bunul dat în administrare conform activității specifice;
b) asigurarea pazei, protecţiei şi conservarea bunului, ca un bun proprietar, şi suportarea tuturor cheltuielilor necesare unei bune funcţionări;
c) efectuarea de lucrări de investiţii asupra bunului, în vederea înființării unui Centru rezidențial de recuperare pentru persoane cu adicții în condiţiile legislaţiei în materia achiziţiilor publice;
d) suportarea tuturor cheltuielilor necesare pentru aducerea bunului la starea corespunzătoare de folosinţă, în cazul degradării acestuia, ca urmare a utilizării necorespunzătoare sau a neasigurării pazei;
e) obţinerea avizelor pentru planul urbanistic zonal fără schimbarea uzului şi interesului public şi destinaţiei bunului;
f) obţinerea avizelor pentru lucrări de îmbunătăţire şi menţinere a caracteristicilor tehnice ale bunului;
g) reevaluarea bunului, în condiţiile legii;
h) semnarea procesului-verbal de vecinătate, fără schimbarea regimului juridic al bunului;
i) semnarea acordului de avizare a documentaţiei de carte funciară pentru obţinerea certificatului de atestare a edificării construcţiilor.
(4) Dreptul de administrare se înscrie în cartea funciară de către titularul acestui drept.
Art. 2. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii și Direcția Economică.
Preşedinte de şedinţă,
Ec. Dan Ștefan Tarcea
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora Roșca
Nr. 2 din 17 ianuarie 2025
(Hotărârea a fost adoptată cu 24 voturi)