CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

C L U J – N A P O C A

H O T Ă R Â R E

privind aprobarea Regulamentului pentru stabilirea condițiilor de exercitare a dreptului de acces pe proprietatea municipiului Cluj-Napoca, în vederea construirii, instalării, întreținerii, înlocuirii sau mutării rețelelor de comunicații electronice sau a elementelor de infrastructură necesare susținerii acestora

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru stabilirea condițiilor de exercitare a dreptului de acces pe proprietatea municipiului Cluj-Napoca, în vederea construirii, instalării, întreținerii, înlocuirii sau mutării rețelelor de comunicații electronice sau a elementelor de infrastructură necesare susținerii acestora – proiect din inițiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 472107/1/27.04.2022, conex cu nr. 363943/1/ 4.03.2022, al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 472173/452/27.04.2022, conex cu nr. 363958/452/ 4.03.2022, al Direcției Patrimoniul municipiului și evidența proprietății, al Direcției Tehnice, al Direcției Generale Urbanism, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune aprobarea Regulamentului pentru stabilirea condițiilor de exercitare a dreptului de acces pe proprietatea municipiului Cluj-Napoca, în vederea construirii, instalării, întreținerii, înlocuirii sau mutării rețelelor de comunicații electronice sau a elementelor de infrastructură necesare susținerii acestora;

zând avizul comisiei de specialitate;

Potrivit prevederilor Legii nr. 159/2016 privind regimul infrastructurii fizice a reţelelor de comunicaţii electronice, precum şi pentru stabilirea unor măsuri pentru reducerea costului instalării reţelelor de comunicaţii electronice, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 4 punctele 6, 8 și 10 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 111/2011 privind comunicaţiile electronice, ale Deciziei nr. 997/2018 a președintelui Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii privind tarifele maxime care pot fi percepute pentru exercitarea dreptului de acces pe, deasupra, în sau sub imobilele proprietate publică, ale Deciziei nr. 134/2022 a președintelui Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii pentru stabilirea formatului şi a modalităţii de transmitere a informaţiilor privind dezvoltarea şi localizarea geografică a reţelelor publice de comunicaţii electronice şi a elementelor de infrastructură fizică asociate acestora, ale art. 3, alin. (1) lit. a), art. 11 alin. (1) lit. p) și alin. (7) lit e) și Anexei nr. 2 din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 2 alin. 2 lit. a) din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 87 alin. (5), art. 108, lit. e), art. 129 alin. (2) lit. c) și d), alin. (7) lit. k) și n), ale art. 285 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum şi ale Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administraţia publică, republicată;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. 1, 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1. Se aprobă Regulamentul pentru stabilirea condițiilor de exercitare a dreptului de acces pe proprietatea municipiului Cluj-Napoca, în vederea construirii, instalării, întreținerii, înlocuirii sau mutării rețelelor de comunicații electronice sau a elementelor de infrastructură necesare susținerii acestora, conform Anexei 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. Se aprobă tarifele pentru acordarea dreptului de acces pe proprietatea municipiului Cluj-Napoca a operatorilor de rețea/furnizorilor de rețele publice de comunicații electronice, conform Anexei 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii, Direcția Tehnică, Direcția Generală Urbanism şi Direcţia Economică.

Preşedinte de şedinţă,

Ec. Dan Ștefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roșca

Nr. 369 din 4 mai 2022

(Hotărârea a fost adoptată cu 19 voturi)