CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
H O T Ă R Â R E
privind darea în administrare, în favoarea Direcției de Asistență Socială și Medicală,
a apartamentelor nr. 44, 48 și 49 din imobilul situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Horea nr. 89-95
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind darea în administrare, în favoarea Direcției de Asistență Socială și Medicală, a apartamentelor nr. 44, 48 și 49 din imobilul situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Horea nr. 89-95 – proiect din iniţiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 66569/1/4.02.2025 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 68951/45/41/30/4.02.2025 al Direcţiei Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii, al Direcției Economice și al Direcției Juridice, prin care se propune darea în administrare, în favoarea Direcției de Asistență Socială și Medicală, a apartamentelor nr. 44, 48 și 49 din imobilului situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Horea nr. 89-95;
Reținând prevederile art. 5 lit. aa), 108 lit. a), 129 alin. (2) lit. c), alin. (6) lit. a), alin. (7) lit. b), 297 alin. (1) lit. a), 299 și 300 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 867-870 Cod civil, ale Hotărârii nr. 1030/2018 (trecerea din domeniul privat, în domeniul public al municipiului Cluj-Napoca, a unor imobile situate în municipiul Cluj-Napoca și darea acestora, în folosinţă gratuită, Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală), ale Hotărârii nr. 809/2022 (darea în administrare, în favoarea Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală, a unor imobile situate în municipiul Cluj-Napoca), ale Hotărârii nr. 587/2024 (declararea ca bun de interes public local a imobilului situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Anton Pann nr. 8-10, ap. 2, înscris în CF nr. 257404-C1-U1, trecerea acestuia în domeniul public al municipiului Cluj-Napoca și darea în administrare a imobilelor înscrise în CF nr. 257404-C1-U1 Cluj-Napoca și CF nr. 307793 Cluj-Napoca, în favoarea Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală) și văzând Actul nr. 553016/805/2024 al Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. (1) Se aprobă darea în administrare, în favoarea Direcției de Asistență Socială și Medicală, a următoarelor imobile aflate în proprietatea Municipiului Cluj-Napoca, domeniul public:
– imobilul situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Horea nr. 89-95, ap. 44, înscris în CF nr. 262425-C1-U6 Cluj-Napoca, identificat prin nr. cadastral 262425-C1-U6, având suprafața utilă de 77,25 mp., cu părți indivize comune în cotă de 4,40/100 parte;
– imobilul situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Horea nr. 89-95, ap. 48, înscris în CF nr. 262425-C1-U5 Cluj-Napoca, identificat prin nr. cadastral 262425-C1-U5, având suprafața utilă de 13,74 mp., cu părți indivize comune în cotă de 0,5/100 parte;
– imobilul situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Horea nr. 89-95, ap. 49, înscris în CF nr. 262425-C1-U30 Cluj-Napoca, identificat prin nr. cadastral 262425-C1-U30, cu părți indivize comune în cotă de 2,40/100 parte.
(2) Imobilele au valoarea totală de inventar de 857.599,48 lei.
(3) Imobilele vor fi date în administrare Direcției de Asistență Socială și Medicală, pentru și pe perioada desfășurării activității specifice, prin protocol de predare-primire, încheiat în termen de 30 de zile de la data adoptării prezentei hotărâri.
(4) Direcția de Asistență Socială și Medicală are următoarele drepturi și obligații:
a) folosirea şi dispunerea de bunurile date în administrare conform activității specifice;
b) asigurarea pazei, protecţiei şi conservarea bunurilor, ca un bun proprietar, şi suportarea tuturor cheltuielilor necesare unei bune funcţionări;
c) efectuarea de lucrări de investiţii asupra bunurilor, în condiţiile legislaţiei în materia achiziţiilor publice;
d) suportarea tuturor cheltuielilor necesare pentru aducerea bunurilor la starea corespunzătoare de folosinţă, în cazul degradării acestora, ca urmare a utilizării necorespunzătoare sau a neasigurării pazei;
e) obţinerea avizelor pentru planul urbanistic zonal fără schimbarea uzului şi interesului public şi destinaţiei bunurilor;
f) obţinerea avizelor pentru lucrări de îmbunătăţire şi menţinere a caracteristicilor tehnice ale bunurilor;
g) reevaluarea bunurilor, în condiţiile legii;
h) semnarea procesului-verbal de vecinătate, fără schimbarea regimului juridic al bunurilor;
i) semnarea acordului de avizare a documentaţiei de carte funciară pentru obţinerea certificatului de atestare a edificării construcţiilor.
(5) Dreptul de administrare se înscrie în cartea funciară de către titularul acestui drept.
Art. 2. Cu data prezentei hotărâri își încetează valabilitatea art. 2 al Hotărârii nr. 1030/2018.
Art. 3. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii și Direcția Economică.
Președinte de ședință,
Ec. Dan Ștefan Tarcea
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora Roșca
Nr. 41 din 17 februarie 2025
(Hotărârea a fost adoptată cu 24 voturi)