CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
H O T Ă R Â R E
privind aprobarea preţurilor practicate de către Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca pentru activitatea de „Modernizare, reparaţii şi întreţinere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri” de pe raza municipiului Cluj-Napoca
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea preturilor practicate de către R.A.D.P. Cluj-Napoca pentru activitatea de „Modernizare, reparaţii şi întreţinere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri” de pe raza municipiului Cluj-Napoca – proiect din iniţiativa primarului;
Analizând Referatul nr. 242089/441/08.05.2019 al Direcţiei tehnice prin care se propune aprobarea preţurilor practicate de către R.A.D.P. Cluj-Napoca pentru activitatea de „Modernizare, reparaţii şi întreţinere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri” de pe raza municipiului Cluj-Napoca;
În conformitate cu prevederile CAP. V. Preţuri şi tarife din Caietul de sarcini aprobat prin Hotarărea nr. 202/2017;
Văzând Avizul nr. 242033/08.05.2019 al comisiei de preţuri;
Reţinând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit dispoziţiunilor art. 36 pct. 4 lit 11 a11 , 39 şi 45 din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. Se aprobă preţurile unitare pentru activitatea de „Modernizare, reparaţii şi întreţinere a străzilor, aleilor, trotuarelor, sistemului rutier de pe poduri” de pe raza municipiului Cluj-Napoca, potrivit Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Cu data prezentei hotărâri, Hotărârea nr. 203/2017, Hotărârea nr. 465/2018, Hotărârea nr. 657/2018 şi Hotărârea nr. 658/2018 îşi încetează aplicabilitatea.
Art. 3. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca, Direcţia Tehnică şi Direcţia economică.
Nr. 440 din 8 mai 2019
(Hotărârea a fost adoptata cu 24 voturi)