CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

C L U J – N A P O C A

H O T Ă R Â R E

privind numirea administratorilor în Consiliul de administrație

al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind numirea administratorilor în Consiliul de administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca – proiect din iniţiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 550949/1/31.05.2022 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 551088/31.05.2022 al Direcţiei Tehnice și al Direcției Juridice, prin care se propune numirea administratorilor în Consiliul de administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca;

Văzând lista scurtă – Anexa 1 la Raportul nr. 110/7.04.2022 de recrutare și selecție pentru membrii Consiliului de administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca, înregistrat cu nr. 438302/8.04.2022, precum și Avizul nr. 769695/20.04.2022 al Ministerului Finanțelor Publice;

Reținând procesul-verbal al comisiei de validare, în urma votului secret exprimat și avizul comisiei de specialitate;

Luând în considerare prevederile art. 5 alin. 3, 6 și 9, ale art. 8 alin. 1, 2 și 3, ale art. 12 alin. 1 și 5, ale art. 13 alin. 1 și alin. 6 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum și ale art. 129 alin. 3 lit. d) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. 1, 139 și 196 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1. (1) Se aprobă numirea membrilor Consiliului de administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca, după cum urmează:

          1. Morocăzan Ioan;

          2. Popovici Septimiu Ciprian – reprezentant al autorității tutelare;

          3. Vaman Daniel;

          4. Filip Victor;

          5. Marina Otilia-Mărioara;

          6. Reprezentantul Ministerului Finanțelor.

(2) Se aprobă contractul de mandat pentru membrii Consiliului de administrație, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

(3) Se aprobă durata mandatului membrilor Consiliului de administrație, de patru ani.

(4) Se aprobă remunerația membrilor Consiliului de administrație, după cum urmează:

a) o indemnizație fixă brută lunară de 3.419 lei/lună;

b) o componentă variabilă, stabilită în baza indicatorilor de performanță negociați și aprobați de autoritatea publică tutelară.

(5) Remunerația variabilă a membrilor Consiliului de administrație, precum și obiectivele și indicatorii de performanță financiari și nefinanciari negociați cu autoritatea publică tutelară, vor fi stabilite prin act adițional la contractele de mandat.

Art. 2. (1) Se mandatează primarul municipiului Cluj-Napoca, domnul Emil Boc, să semneze contractele de mandat.

(2) Se mandatează domnul Gliga Florin Valentin, consilier local, în numele și pentru Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca, să negocieze, în baza planului de administrare, cu membrii Consiliului de administrație prevăzuți la art. 1, indicatorii de performanță financiari și nefinanciari, care vor fi supuși aprobării consiliului local.

Art. 3. Se aprobă mandatarea domnului Ion Pantelimon – director general al R.A.D.P. Cluj-Napoca, să îndeplinească toate formalităţile necesare pentru înregistrarea menţiunilor corespunzătoare la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj.

Art. 4. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează domnul Gliga Florin Valentin, consilier local, Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca şi Direcţia Tehnică.

Preşedinte de şedinţă,

Ec. Dan Ștefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roșca

Nr. 454 din 7 iunie 2022

(Hotărârea a fost adoptată cu 21 voturi, prin vot secret)