CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

CLUJ-NAPOCA

HOTĂRÂRE

privind acordarea sporului pentru condiții de muncă pentru salariații (funcționari publici și

personal contractual) care fac parte din familia ocupațională de funcții bugetare „Administrație” și pentru salariații care fac parte din familia ocupațională de funcții bugetare „Sănătate și asistență socială” din cadrul Direcției de Asistență Socială și Medicală

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind acordarea sporului pentru condiții de muncă pentru salariații (funcționari publici și personal contractual) care fac parte din familia ocupațională de funcții bugetare „Administrație” și pentru salariații care fac parte din familia ocupațională de funcții bugetare „Sănătate și asistență socială” din cadrul Direcției de Asistență Socială și Medicală – proiect din iniţiativa primarului municipiului Cluj-Napoca;

Reținând Referatul de aprobare nr. 546.264/1/27.05.2022 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 546.506/8/27.05.2022 al Direcției de Asistență Socială și Medicală, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune acordarea sporului pentru condiții de muncă pentru salariații (funcționari publici și personal contractual) care fac parte din familia ocupațională de funcții bugetare „Administrație” și pentru salariații care fac parte din familia ocupațională de funcții bugetare „Sănătate și asistență socială” din cadrul Direcției de Asistență Socială și Medicală;

Având în vedere prevederile art. 23 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, ale H.G. nr. 569/2017 pentru aprobarea Regulamentului privind stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal, mărimea concretă a sporului pentru condiții de muncă, precum și condițiile de acordare a acestuia pentru familia ocupațională de funcții bugetare „Administrație” din administrația publică locală, ale H.G. nr. 153/2018 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal, a mărimii concrete a sporului pentru condiţii de muncă prevăzut în Anexa nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, precum şi a condiţiilor de acordare a acestuia, pentru familia ocupaţională de funcţii bugetare „Sănătate şi asistenţă socială”, cu modificările și completările ulterioare, ale art. I alin. (5) din O.U.G. nr. 130/2021 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, coroborate cu dispozițiile art. 129 alin. (12) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Luând în considerare Buletinele de determinare prin expertizare a locurilor de muncă, emise de compartimentul de medicina muncii din cadrul D.S.P. a judeţului Cluj, cu nr. 11.625/30.03.2022, nr. 11.627/1/30.03.2022 și nr. 11.627/2/30.03.2022, înregistrate la DASM cu nr. nr. 442.147/80/11.04.2022, nr. 442.171/80/11.04.2022 și nr. 442.185/80/11.04.2022, precum și Adresa nr. 11.627/30.03.2022 a D.S.P. Cluj înregistrată la D.A.S.M. cu nr. 459.804/80/18.04.2022, prin care sunt indicate categoriile de personal încadrate la DASM pentru care eliberarea buletinelor de determinare prin expertizare a locurilor de muncă nu este o condiție necesară în vederea acordării în continuare a sporului pentru condiții de muncă, întrucât sunt incidente și aplicabile dispozițiile pct. II lit. A și ale pct. V lit. B subpct. 3 și 4 din Anexa 9 la Regulamentul-cadru aprobat prin H.G. nr. 153/2018, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de avizul Sindicatului Civitas, emis pe Referatele nr. 450.814/804/13.04.2022 și nr. 463.888/804/20.04.2022;

Văzând avizul comisiei de specialitate;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art. 1. Se aprobă acordarea sporului pentru condiții de muncă pentru salariații (funcționari publici și personal contractual) care fac parte din familia ocupațională de funcții bugetare „Administrație” și pentru salariații care fac parte din familia ocupațională de funcții bugetare „Sănătate și asistență socială” din cadrul Direcției de Asistență Socială și Medicală.

Art. 2. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredințează Direcția de Asistență Socială și Medicală.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,

Ec. Dan Ștefan TARCEA

CONTRASEMNEAZĂ:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora ROŞCA

Nr. 464 din 7 iunie 2022

(Hotărârea a fost adoptată cu 22 voturi)