CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
HOTĂRÂRE
privind însușirea Documentației tehnice pentru înscrierea imobilului strada Diaconu Coresi, din municipiul Cluj-Napoca,
în sistemul integrat de cadastru și carte funciară
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în ședință ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind însușirea Documentației tehnice pentru înscrierea imobilului strada Diaconu Coresi, din municipiul Cluj-Napoca, în sistemul integrat de cadastru și carte funciară – proiect din inițiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 637519/1 din 13.08.2024 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 637587/45/455 din 13.08.2024 al Direcției Patrimoniul municipiului și evidența proprietății, al Direcției Economice și al Direcției Juridice, prin care se propune însușirea Documentației tehnice pentru înscrierea imobilului strada Diaconu Coresi, din municipiul Cluj-Napoca, în sistemul integrat de cadastru și carte funciară;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Luând în considerare prevederile art. 87 alin. (5), art. 129 alin. (2), art. 286 alin. (1) și (4), art. 289 alin. (2) și (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 5 din Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 392/2020 privind Normele tehnice pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public și privat al comunelor, al orașelor, al municipiilor și al județelor, ale art. 10 alin. (2), art. 41 alin. (5) din Legea nr. 7/1996 a cadastrului și publicității imobiliare, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 18 lit. a), art. 76 alin. (4), art. 108 alin. (1) și (2) din Ordinul nr. 600/2023 al Directorului General al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 8 alin. (1) lit. c) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, precum și ale Hotărârii Guvernului nr. 193/2006, Anexa 11, poziția nr. 1239;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se aprobă înscrierea în Cartea funciară nouă, în favoarea Municipiului Cluj-Napoca, a imobilului strada Diaconu Coresi, cu suprafața măsurată de 3263 mp., provenind din C.F. nr. 264300 Cluj-Napoca, nr. top. 3379/43, C.F. nr. 335119 Cluj-Napoca, nr. top. 3316, C.F. nr. 335222 Cluj-Napoca, nr. top. 3351/2, C.F. nr. 264466 Cluj-Napoca, nr. top. 3379/44, C.F. nr. 335112 Cluj-Napoca, nr. top. 3381/13, C.F. nr. 354825 Cluj-Napoca, nr. top. 3382/12, C.F. nr. 354839 Cluj-Napoca, nr. top. 3383/12, C.F. nr. 354808 Cluj-Napoca, nr. top. 3384/12, C.F. nr. 264485 Cluj-Napoca, nr. top. 22979/1/1/1, cu destinație drum, domeniul public, în baza Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, art. 8 alin. (1): „Drumurile de interes local aparțin proprietății publice a unității administrative pe teritoriul căreia se află (…)”.
Art. 2. Se însuşeşte Documentaţia tehnică de înscriere în Cartea funciară nouă a imobilului strada Diaconu Coresi, din municipiul Cluj-Napoca, întocmită de S.C. Damar Consult S.R.L., Persoana Juridică Autorizată A.N.C.P.I., ce se constituie în Anexă, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3. Comisia specială de inventariere a domeniului public al municipiului Cluj-Napoca, reglementată de art. 289 alin. (2) și (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare și de art. 5 din Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 392/2020 privind Normele tehnice pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public și privat al comunelor, al orașelor, al municipiilor și al județelor, va asigura actualizarea Inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al municipiului Cluj-Napoca, cu imobilul ce face obiectul prezentei hotărâri.
Art. 4. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredințează Direcția Patrimoniul municipiului și evidența proprietății, Direcția Economică, Direcția Tehnică, Direcția Ecologie urbană și spații verzi și Direcția Generală de Urbanism.
Președinte de ședință,
Jr. Oláh Emese
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora Roșca
Nr. 575 din 29 august 2024
(Hotărârea a fost adoptată cu 21 voturi)