CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
C L U J – N A P O C A
H O T Ă R Â R E
privind modificarea și completarea Anexei 1 la Hotărârea nr. 268/2020 (închirierea prin licitație publică a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică, situate în municipiul Cluj-Napoca, pe zona pietonală Piața Unirii, latura vest)
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind modificarea și completarea Anexei 1 la Hotărârea nr. 268/2020 (închirierea prin licitație publică a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică, situate în municipiul Cluj-Napoca, pe zona pietonală Piața Unirii, latura vest) – proiect din inițiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 629764/1/5.07.2023 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 630058/452/5.07.2023 al Direcției Patrimoniul municipiului și evidența proprietății, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune modificarea și completarea Anexei 1 la Hotărârea nr. 268/2020 (închirierea prin licitație publică a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică, situate în municipiul Cluj-Napoca, pe zona pietonală Piața Unirii, latura vest);
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit prevederilor art. 332-348, coroborate cu dispozițiile art. 310 alin. (1) și (2) lit. a) și b), ale art. 312 alin. (2)-(4), (6) și (7) și ale art. 313 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale Codului Civil, republicat, precum și ale Legii nr. 9/2023 pentru modificarea și completarea O.U.G. nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. I. (1) Se aprobă modificarea și completarea Anexei 1 la Hotărârea nr. 268/2020, după cum urmează:
a) Se modifică fișa de date a procedurii licitației publice, pct. III „Instrucțiuni privind modul de elaborare și prezentare a ofertei”, respectiv pct. IV „Participanții la licitația publică” și pct. VI „Criterii de atribuire a contractului de închiriere”, în sensul că referitor la actele doveditoare privind calitățile și capacitățile ofertanților, astfel cum sunt precizate la Capitolul IV „Participanții la licitația publică”, se exceptează prezentarea:
– oricărui articol sau obiect de papetărie sau birotică necesar pentru depunerea actelor în vederea participării la licitație, care vor fi puse la dispoziția ofertantului prin grija autorității contractante;
dovezii privind achitarea obligaţiilor fiscale față de bugetul local al municipiului Cluj-Napoca;
dovezii privitoare la lipsa datoriilor restante la bugetul local;
dovezii deţinerii acordului de funcţionare pentru spaţiul ce deservește terasa și care asigură desfăşurarea activităţilor conexe funcţiunii de alimentaţie publică.
b) În Contractul de închiriere, cap. III. Obligațiile părților, art. 4 lit. p), se modifică termenul de plată a chiriei, în sensul că locatarul va vira chiria lunară până la data de 30 a fiecărei luni pentru luna următoare.
(2) Anexa la Hotărârea nr. 268/2020, revizuită conform alineatului precedent, se constituie în Anexă și face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. II. Celelelte prevederi ale Hotărârii nr. 268/2020 rămân neschimbate.
Art. III. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii, Direcția Juridică şi Direcţia Economică.
Preşedinte de şedinţă,
Ec. Dan Ștefan Tarcea
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora Roșca
Nr. 589 din 12 iulie 2023
(Hotărârea a fost adoptată cu 18 voturi)