CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
H O T Ă R Â R E
privind aprobarea Statului de funcții, a Organigramei şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare pentru
REGIA AUTONOMA A DOMENIULUI PUBLIC CLUJ-NAPOCA
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea Statului de funcții, a Organigramei şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare pentru REGIA AUTONOMA A DOMENIULUI PUBLIC CLUJ-NAPOCA – proiect din inițiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 648001/1/21.08.2024 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 648057/44.10/21.08.2024 al Direcţiei Tehnice, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune aprobarea Statului de funcții, a Organigramei şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare pentru REGIA AUTONOMA A DOMENIULUI PUBLIC CLUJ-NAPOCA;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit prevederilor art. 129 alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. c), d) și e) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, art. XXXII alin. (1) și (2), art. XXXIII pct. (1), art. XXXVII alin. (7), (71), (72), (8), (9), (10) și (11), art. LXXVII din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Hotărârii nr. 852/2023;
Văzând Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 36/21.12.2023 a Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca (R.A.D.P. Cluj-Napoca) privind implementarea la nivelul regiei a tuturor măsurilor prevăzute de Legea nr. 296/2023, cu completările și modificările ulterioare, înregistrată la Primăria municipiului Cluj-Napoca sub nr. 17088/9.01.2024, Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 37/21.12.2023 a R.A.D.P. Cluj-Napoca privind aprobarea Organigramei și a Statului de funcții, înregistrată la Primăria municipiului Cluj-Napoca sub nr. 17088/9.01.2024, precum și Hotărârea Consiliului de Administrație nr. 29/28.06.2024 a R.A.D.P. privind aprobarea formei revizuite a Regulamentului de Organizare și Funcționare, înregistrată la Primăria municipiului Cluj-Napoca sub nr. 616418/31.07.2024;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, art. 133 alin. (1), 139 și 196, din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. Se aprobă Statul de funcții, Organigrama și Regulamentul de Organizare și Funcționare ale Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca, conform Anexelor 1, 2 și 3, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, își încetează aplicabilitatea Hotărârea nr. 571/2017 și Hotărârea nr. 985/2017.
Art. 3. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca și direcțiile din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
Preşedinte de şedinţă,
Jr. Oláh Emese
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora Roșca
Nr. 600 din 29 august 2024
(Hotărârea a fost adoptată cu 19 voturi)