CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

CLU J – N A P O C A 

H O T Ă R Â R E

privind aprobarea demarării procedurii de selecție a unui administrator

în Consiliul de administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea demarării procedurii de selecție a unui administrator în Consiliul de administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca – proiect din iniţiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 535787/1/21.09.2021 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând raportul de specialitate nr. 535810/447/21.09.2021 al Direcției Tehnice și al Direcției Juridice, prin care se propune aprobarea demarării procedurii de selecție a unui administrator în Consiliul de administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca;

Văzând avizul comisiei de specialitate;

Reţinând prevederile art. 5 alin. 6 și ale art. 64^4 alin. 1 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a înteprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum și ale art. 129 alin. 3 lit. d) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare și ținând cont de Hotărârea nr. 26/31.08.2021 a Consiliului de administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. 1, 139 și 196 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1. Se constată încetarea mandatului de administrator, membru în Consiliul de administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca, al doamnei Balazs-Leszai Orsolya, numită prin Hotărârea nr. 815/2018 și vacantarea acestui post de administrator.

Art. 2. Se aprobă demararea procedurii de selecție a unui administrator în Consiliul de administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca.

Art. 3. Se aprobă efectuarea selecției de către un expert independent, în conformitate cu prevederile art. 5 alin. 6 din O.U.G. nr. 109/2011.

Art. 4. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Tehnică și Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca.

Preşedinte de şedinţă,

Ec. Dan Ștefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roșca

Nr. 645 din 4 octombrie 2021

(Hotărârea a fost adoptată cu 24 voturi)