CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

CLUJ-NAPOCA

H O T Ă R Â R E

privind aprobarea procedurii având ca obiect achiziţia unui imobil multifuncțional

cu funcțiuni sportive

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca, întrunit în ședință ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea procedurii având ca obiect achiziția unui imobil multifuncțional cu funcțiuni sportive – proiect din inițiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 739558/1/4.10.2024 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 739618/42/45/41/30/44/4.10.2024 al Direcției Evenimente publice și informare cetățeni, al Direcţiei Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune aprobarea procedurii având ca obiect achiziția unui imobil multifuncțional cu funcțiuni sportive;

Văzând avizul comisiei de specialitate;

Potrivit prevederilor art. 6, 7, 8 alin. (2), 9, 10, 11, 13, 127 alin. (3), și 286 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 858, 859 și 863 din Codul Civil, ale art. 29 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, precum și ale Hotărârii nr. 648/2024 privind aprobarea bugetului general rectificat al municipiului Cluj-Napoca pe anul 2024;

Potrivit dispoziţiunilor 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ș T E

Art. 1. Se aprobă procedura având ca obiect achiziția unui imobil multifuncțional cu funcțiuni sportive, potrivit Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. Se constituie Comisia de evaluare și negociere a prețului de achiziție a unui imobil multifuncțional cu funcțiuni sportive, în următoarea componență:

Consilier local Florin-Valentin Gliga

Consilier local Adriana Cristian

Consilier local Vladimir Mătușan

Consilier local Andacs Zsolt-Levente

Director Direcția Evenimente Publice și informare cetățeni

Director Direcția Patrimoniul municipiului și evidența proprietății

Director Direcția Economică

Șef Serviciu Juridic, legislație, contracte

Șef Serviciu Achiziții publice

Șef Serviciu Baze sportive

Șef Serviciu Evidență patrimoniu și cadastru

Membrii supleanți:

Consilier local Ovidiu Valeriu Florian

Consilier local Alexandra Oană

Consilier local Anca Florinela Ciubăncan

Viceprimar Oláh Emese

Secretariatul va fi asigurat de către Serviciul Evidență patrimoniu și cadastru.

Art. 3. Comisia prevăzută la art. 2 se constituie pe perioada derulării procedurii de achiziție a unui imobil multifuncțional cu funcțiuni sportive și are ca obiective punerea în aplicare a prevederilor procedurii prevăzută la art.1 din prezenta hotărâre, având ca obiect achiziția unui imobil multifuncțional cu funcțiuni sportive.

Art. 4. Raportul final al comisiei prevăzute la art. 2 va fi supus aprobării consiliului local.

Art. 5. Se aprobă declanșarea procedurii de achiziție de pe piața liberă a unui imobil multifuncțional cu funcțiuni sportive, potrivit procedurii prevăzute la art. 1, în limita sumei maxime de 20.000.000 lei.

Art. 6. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredințează Comisia de evaluare și negociere a prețului de achiziție a unui imobil multifuncțional cu funcțiuni sportive, Direcția Evenimente publice și informare cetățeni, Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii, Direcția Juridică și Direcția Economică.

Preşedinte de şedinţă,

Jr. Oláh Emese

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roşca

Nr. 667 din 11 octombrie 2024

(Hotărârea a fost adoptată cu 23 voturi)