CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

CLUJ-NAPOCA

HOTĂRÂRE

privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și de Urbanism și a subcomisiilor acesteia

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţa ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și de Urbanism și a subcomisiilor acesteia proiect din iniţiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 744981/1/8.10.2024, conex cu nr. 653640/1/26.08.2024, al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 745013/433/8.10.2024, conex cu nr. 654203/433/26.08.2024, al Direcţiei Generale de Urbanism și al Direcției Juridice, prin care se propune aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și de Urbanism și a subcomisiilor acesteia;

Reținând prevederile Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare;

Văzând avizul comisiei de specialitate;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei Tehnice de Amenajarea Teritoriului și de Urbanism și a subcomisiilor acesteia, conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2

Prezenta hotărâre intră în vigoare începând cu 1.01.2025, dată la care își încetează aplicabilitatea Hotărârea nr. 145/2017 și nr. 550/2020.

Art. 3

Cu îndeplinirea prevederilor Hotărârii se încredințează Direcția Generală de Urbanism.

Preşedinte de şedinţă,

Jr. Oláh Emese

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roşca

Nr. 687 din 11 octombrie 2024

(Hotărârea a fost adoptată cu 21 voturi)