CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

C L U J – N A P O C A

HOTĂRÂRE

privind prelungirea duratei de închiriere a unor contracte, având ca obiect unități de locuit, situate în municipiul Cluj-Napoca, str. Platanilor

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă extraordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind prelungirea duratei de închiriere a unor contracte, având ca obiect unități de locuit, situate în municipiul Cluj-Napoca, str. Platanilor – proiect din inițiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 761581/1/16.10.2024 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 761716/451/16.10.2024 al Direcției Patrimoniul municipiului și evidența proprietății, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune prelungirea duratei de închiriere a unor contracte, având ca obiect unități de locuit, situate în municipiul Cluj-Napoca, str. Platanilor;

Reținând prevederile art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. c), alin. (6) lit. b), ale art. 355 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 44 din Legea nr. 114/1996 privind locuințele, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 6 din Contractele de închiriere nr. 304390/16.12.2010 și nr. 304861/16.12.2010, astfel cum au fost modificate și completate prin actele adiționale ulterioare, și ținând cont de Procesul-verbal nr. 760352 din data de 16.10.2024 al Comisiei mixte de repartizare a locuințelor sociale, a locuințelor de serviciu și a locuințelor de necesitate;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (2), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art. 1. Se aprobă prelungirea duratei de închiriere a unor contracte, având ca obiect unități de locuit, situate în municipiul Cluj-Napoca, str. Platanilor, pe o perioadă de cinci ani de la data expirării, conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcția Patrimoniul municipiului și evidența proprietății, Direcția Juridică și Direcția Economică.

Preşedinte de şedinţă,

Jr. Oláh Emese

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roșca

Nr. 693 din 22 octombrie 2024

(Hotărârea a fost adoptată cu 21 voturi)