CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
HOTĂRÂRE
privind aprobarea normelor specifice de desfășurare a activității Unității Centralizate de Achiziții Publice Centralizate – U.C.A.
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în ședință ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea normelor specifice de desfășurare a activității Unității Centralizate de Achiziții Publice Centralizate – U.C.A. – proiect din inițiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 735980/1/31.08.2023, conex cu nr. 635140/1/7.07.2023, al primarului municipiului Cluj Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 736109/31.08.2023, conex cu nr. 636448/7.07.2023, al Direcției Tehnice și Direcției Juridice, prin care se propune aprobarea normelor specifice de desfășurare a activității Unității Centralizate de Achiziții Publice Centralizate – U.C.A.;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Având în vedere:
– art. 129 alin. (14) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
– art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică;
– art. 40 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
– Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
– H.G. nr. 901/2015 privind aprobarea Strategiei naționale în domeniul achiziţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare.
Ținând cont de prevederile:
– Protocolului de colaborare dintre Agenția Națională pentru Achiziții Publice și Municipiul Cluj-Napoca, privind elaborarea unei foi de parcurs în scopul înființării Unității Centralizate de Achiziții Publice la nivel local (U.C.A.), aprobat prin Hotărârea nr. 538/2022;
– Protocolului de colaborare dintre Agenția Națională pentru Achiziții Publice și Municipiul Cluj-Napoca, cu privire la înființarea și operaționalizarea unei Unități de achiziții centralizate (U.C.A.) la nivelul Municipiului Cluj-Napoca, aprobat prin Hotărârea nr. 481/2023;
Potrivit dispozițiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 şi 196 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE:
Art.1. Se aprobă normele specifice de desfășurare a activității Unității Centralizate de Achiziții Publice Centralizate – U.C.A., conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredințează Direcția Tehnica și Serviciul Achiziţii Publice.
Președinte de ședință,
Ec. Dan Ștefan Tarcea
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora Roșca
Nr. 705 din 7 septembrie 2023
(Hotărârea a fost adoptată cu 20 voturi)