CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
H O T Ă R Â R E
privind modificarea Anexei 4 la Hotărârea nr. 593/2022, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea nr. 125/2023 și încheierea unui act adițional la Contractul nr. 678768/10.08.2022 de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public al municipiului Cluj-Napoca
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în ședință ordinară,
Examinând proiectul de hotarâre privind modificarea Anexei 4 la Hotărârea nr. 593/2022, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea nr. 125/2023 și încheierea unui act adițional la Contractul nr. 678768/10.08.2022 de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public al municipiului Cluj-Napoca – proiect din inițiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 738239/1/1.09.2023 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator,
Analizând Raportul de specialitate nr. 738253 din 1.09.2023 al Direcției Tehnice, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune modificarea Anexei 4 la Hotărârea nr. 593/2022, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea nr. 125/2023 și încheierea unui act adițional la Contractul nr. 678768/10.08.2023 de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public al Municipiului Cluj-Napoca;
Luând în considerare avizul Comisiei de prețuri, înregistrat sub nr. 735587/31.08.2023;
Potrivit prevederilor art. 8 alin. (3) lit. d2) și k) ale Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utiliăți publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 35 alin. (1) din Legea nr. 230/2006 și ale art. 6, 8 ale Ordinului A.N.R.S.C. nr. 77/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a valorii activităţilor serviciului de iluminat public;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit dispozițiilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ș T E
Art. I. Se aprobă modificarea Anexei 4 la Hotărârea nr. 593/2022, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea nr. 125/2023 și încheierea unui act adițional la Contractul nr. 678768/10.08.2022 de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public al municipiului Cluj-Napoca, în sensul modificării și completării anexelor 5.1, 5.2, 5.2.1, 5.2.2 și 5.2.3 la contractul de delegare, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. II. Celelalte prevederi ale Hotărârii nr. 593/2022, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea nr. 125/2023, rămân neschimbate.
Art. III. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredințează Direcția Tehnică, Direcția Economică și Societatea Termoficare Napoca S.A.
Președinte de ședință
Ec. Dan Ștefan Tarcea
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora Roșca
Nr. 707 din 7 septembrie 2023
(Hotărârea a fost adoptată cu 19 voturi)