CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

CLUJ-NAPOCA

HOTĂRÂRE

privind constituirea Comisiei mixte pentru spații cu altă destinație

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind constituirea Comisiei mixte pentru spații cu altă destinație – proiect din inițiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 842802/1/8.11.2024 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 843219/451/8.11.2024 al Direcţiei Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii și al Direcției Juridice, prin care se propune constituirea Comisiei mixte pentru spații cu altă destinație;

Reținând prevederile art. 127 alin. (3), ale art. 129 alin. (2) lit. c), alin. (6) lit. a) și b) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificări și completările ulterioare, ale Hotărârii nr. 611/2016 privind aprobarea Regulamentului de închiriere a bunurilor aflate în domeniul public și privat al municipiului Cluj-Napoca, ale Hotărârii nr. 65/2013 privind procedurile de evaluare a persoanelor juridice constituite în temeiul Ordonanței Guvernului nr. 26/2000, actualizată, în vederea înscrierii pe lista de priorități pentru atribuirea unui spațiu pentru sediu, precum și ale dispozițiilor oricăror alte acte normative sau administrative aplicabile spațiilor cu altă destinație;

Văzând avizul comisiei de specialitate;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art. 1. Se constituie Comisia mixtă pentru spații cu altă destinație, în următoarea componenţă:

Președinte: Tarcea Dan Ștefan, consilier local și viceprimar;

Membri: Oláh Emese, consilier local și viceprimar;

Oană Alexandra, consilier local;

Cristea Aurelia, consilier local;

Cozma Călin-Valentin, consilier local;

Strugariu Ramona-Victoria, consilier local;

Director, Direcția Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii;

Șef serviciu, Serviciul Administrare spații, terenuri;

Șef serviciu, Serviciul Juridic, legislație, contracte;

Director, Direcția Economică;

Șef serviciu, Serviciul Autorizări, comerț.

Președinte supleant: Oláh Emese, consilier local și viceprimar;

Membri supleanți: Moldovan Ionuț-Daniel, consilier local;

Trif George-Ionuț, consilier local;

Mătușan Vladimir, consilier local;

Ciubăncan Anca Florinela, consilier local;

Holom Alexandra-Ioana, consilier local.

Secretariatul va fi asigurat de către Serviciul Administrare spații, terenuri.

Art. 2. Comisia prevăzută la art. 1 se constituie pe perioada exercitării mandatului Consiliului local 2024-2028 și are ca obiective punerea în aplicare a prevederilor Hotărârilor nr. 611/2016 privind aprobarea Regulamentului de închiriere a bunurilor aflate în domeniul public și privat al municipiului Cluj-Napoca, ale Hotărârii nr. 65/2013 privind procedurile de evaluare a persoanelor juridice constituite în temeiul Ordonanței Guvernului nr. 26/2000, actualizată, în vederea înscrierii pe lista de priorități pentru atribuirea unui spațiu pentru sediu, precum și ale dispozițiilor oricăror alte acte normative sau administrative aplicabile spațiilor cu altă destinație și formulează propuneri de soluționare.

Art. 3. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii.

Preşedinte de şedinţă,

Ec. Dan Ștefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roşca

Nr. 713 din 18 noiembrie 2024

(Hotărârea a fost adoptată cu 27 voturi)