CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
HOTĂRÂRE
privind constituirea Comisiei mixte de soluționare a contestațiilor, depuse în baza Regulamentului de finanțare nerambursabilă din fonduri publice a structurilor sportive
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind constituirea Comisiei mixte de soluționare a contestațiilor, depuse în baza Regulamentului de finanțare nerambursabilă din fonduri publice a structurilor sportive – proiect din iniţiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 843817/1/8.11.2024 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 843896/426/8.11.2024 al Direcției Generale Comunicare, dezvoltare locală și management proiecte, Serviciul Management proiecte sociale, culturale și sportive și al Direcției Juridice, prin care se propune constituirea Comisiei mixte de soluționare a contestațiilor, depuse în baza Regulamentului de finanțare nerambursabilă din fonduri publice a structurilor sportive;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit prevederilor art. 127 alin. (3) și ale art. 128 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Regulamentului de finanțare nerambursabilă din fonduri publice a structurilor sportive, aprobat prin Hotărârea nr. 22/2020;
Potrivit dispozițiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE:
Art. 1. Se constituie Comisia mixtă de soluționare a contestațiilor, depuse în baza Regulamentului de finanțare nerambursabilă din fonduri publice a structurilor sportive, în următoarea componență:
1. Oláh Emese, consilier local, președinte;
2. Mătușan Vladimir, consilier local, membru;
3. Ciubăncan Anca Florinela, consilier local, membru;
4. Șeful Serviciului Evenimente publice, membru;
5. Șeful Serviciului Management proiecte sociale, culturale și sportive, membru.
Art. 2. Perioada de desfășurare a activității Comisiei este pe durata mandatului consiliului local.
Art. 3. Obiectivul Comisiei este de a soluționa contestațiile, depuse în baza Regulamentului de finanțare nerambursabilă din fonduri publice a structurilor sportive.
Art. 4. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează membrii desemnați și Direcţia Generală Comunicare, dezvoltare locală şi management proiecte – Serviciul Management proiecte sociale, culturale și sportive.
Președinte de ședință,
Ec. Dan Ștefan Tarcea
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora Roşca
Nr. 715 din 18 noiembrie 2024
(Hotărârea a fost adoptată cu 27 voturi)