CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

CLUJ-NAPOCA

H O T Ă R Â R E

privind aprobarea Regulamentului de salubrizare a municipiului Cluj-Napoca

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de salubrizare a municipiului Cluj-Napoca – proiect din iniţiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 876773/1/26.11.2024, conex cu nr. 861454/18.11.2024, al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 876804/26.11.2024, conex cu nr. 861463/18.11.2024, al Direcției Ecologie urbană și spații verzi – Serviciul Ecologie urbană, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune aprobarea Regulamentului de salubrizare a municipiului Cluj-Napoca;

zând avizul comisiei de specialitate;

Luând în considerare Procesul verbal nr. 860496/18.11.2024, prin care a fost recepționat Studiul de oportunitate privind fundamentarea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare stradală şi deszăpezire în municipiul Cluj-Napoca, sector II și documentația de atribuire, din care face parte și Regulamentul de salubrizare;

Reţinând prevederile art. 8 alin. (3) lit. i) și ale art. 22 alin. (4) din Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 6 alin. (1) lit. h) și ale art. 12 alin. (3) din Legea nr. 101/2006 privind serviciul de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deşeurilor, ale Ordinului A.N.R.S.C. nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților, cu modificările și completările ulterioare, ale Ordinului M.F.P. nr. 1792/2002, pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, precum și ale Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art. 1 Se aprobă Regulamentul de salubrizare a municipiului Cluj-Napoca, conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2 Începând cu data aprobării prezentei, prevederile art. 1 din Hotărârea nr. 88/2019 își încetează aplicabilitatea.

Art. 3 Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Ecologie urbană și spații verzi, Direcția Generală Poliția locală și Direcţia Economică.

Art. 4 Prezenta hotărâre va fi comunicată operatorilor de salubrizare din municipiul Cluj-Napoca.

Preşedinte de şedinţă,

Ec. Dan Ștefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roşca

Nr. 772 din 2 decembrie 2024

(Hotărârea a fost adoptată cu 27 voturi)