H O T Ă R Â R E
privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu –
amenajare platformă depozitare, Calea Baciului nr. 2-4
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu – amenajare platformă depozitare, Calea Baciului nr. 2-4 – proiect din iniţiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 589361/1/14.11.2019 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 589396 din 14.11.2019 al Direcţiei Generale de Urbanism și al Direcției Juridice, prin care se propune aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu – amenajare platformă depozitare, Calea Baciului nr. 2-4, beneficiari: REMAT BRAȘOV S.A.;
Reținând Avizul Arhitectului șef nr. 934 din 27.09.2019 și avizele organismelor teritoriale interesate;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit prevederilor art. 56 al Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare şi ţinând cont de prevederile Regulamentului Local de Urbanism, aprobat prin Hotărârea nr. 493/2014, aşa cum a fost modificat şi completat prin Hotărârea nr. 118/2015, Hotărârea nr. 737/2017 și Hotărârea nr. 579/2018;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. 1, 139 și 196 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. – | Se aprobă Planul Urbanistic de Detaliu – amenajare platformă depozitare, Calea Baciului nr. 2-4, beneficiari: REMAT BRAȘOV S.A., pe o parcelă proprietate privată, cu nr. cad. 278675. Prin P.U.D se prevede amenajarea platformei de depozitare. Amenajarea presupune instalarea unui cântar auto și plantarea unei bariere verzi între zona de siguranța a căii ferate și platforma de depozitare. Intervențiile propuse nu afectează indicatorii urbanistici: – circulaţiile şi accesele: Calea Baciului; – staționarea autovehiculelor: în interiorul parcelei, șase locuri de parcare amenajate la sol; Toate investiţiile propuse prin această documentaţie de urbanism vor fi suportate de beneficiarii acesteia. | |
Art. 2. – | Se stabileşte perioada de valabilitate a documentaţiei de doi ani de la aprobare. | |
Art. 3. – | Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Generală de Urbanism. | |
Preşedinte de şedinţă, Ec. Dan Ștefan Tarcea | ||
Contrasemnează: Secretarul general al municipiului, Jr. Aurora Roşca |
Nr. 837 din 21 noiembrie 2019
(Hotărârea a fost adoptată cu 24 voturi)