CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

CLUJ-NAPOCA

HOTĂRÂRE

privind însuşirea Raportului de evaluare a terenului în suprafață de 130 mp. ,

identificat ca parte din imobilul situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Dragoș Vodă nr. 36-38, înscris în CF nr. 261702 Cluj-Napoca și aprobarea constituirii unui drept

de servitute de trecere auto și pietonală asupra acestuia

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind însuşirea Raportului de evaluare a terenului în suprafață de 130 mp., identificat ca parte din imobilul situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Dragoș Vodă nr. 36-38, înscris în CF nr. 261702 Cluj-Napoca și aprobarea constituirii unui drept de servitute de trecere auto și pietonală asupra acestuia – proiect din iniţiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 883234/1/23.11.2022 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 883319/45/30/23.11.2022 al Direcţiei Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii și al Direcției Juridice, prin care se propune însuşirea Raportului de evaluare a terenului în suprafață de 130 mp., identificat ca parte din imobilul situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Dragoș Vodă nr. 36-38, înscris în CF nr. 261702 Cluj-Napoca și aprobarea constituirii unui drept de servitute de trecere auto și pietonală asupra acestuia;

Văzând avizul comisiei de specialitate;

Luând în considerare prevederile art. 199 alin. 2 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 755, 756, 765, 768, 861, 862 și 1244 din Codul civil, ale art. 9 alin. 6 și 7 din Regulamentul din 9 iulie 2014 de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, anexă la Ordinul nr. 700/2014 al Directorului General al Agenţiei de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, ale art. 24 alin. 3 din Legea nr. 7/1996 a cadastrului şi publicităţii imobiliare, republicată, precum și ale Hotărârii nr. 413/2009 (darea în folosință gratuită a spațiului cu suprafața utilă de 249,20 mp. din imobilul situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Dragoș Vodă nr. 36-38, aflat în administrarea Consiliului local, în vederea desfășurării activității Direcției de Asistență Socială și Medicală organizată ca serviciu public în subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca), astfel cum a fost completată prin Hotărârea nr. 41/2010, adresele nr. 520916/812/22.10.2020, nr. 658674/812/23.11.2021 și nr. 685959/812/09.12.2021 ale Direcției de Asistență Socială și Medicală și Adresa S.C. Wattech Production S.R.L., înregistrată sub nr. 847089/4.11.2022;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. 1, 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art. 1. (1) Se însuşeşte Raportul de evaluare a imobilului teren în suprafață de 130 mp., situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Dragoș Vodă nr. 36-38, identificat ca parte din imobilul cu nr. cad. 261702, înscris în CF nr. 261702 Cluj-Napoca, în favoarea Municipiului Cluj-Napoca, domeniu public, în administrarea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca, în folosința Direcției de Asistență Socială și Medicală, organizată ca serviciu public în subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.

(2) Raportul de evaluare, întocmit de S.C. Neoconsult Valuation S.R.L., se constituie în Anexa 1 și face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. (1) Se aprobă instituirea unui drept de servitute de trecere auto și pietonală pe suprafața de 130 mp., în sarcina imobilului înscris în CF nr. 261702, nr. cad. 261702, proprietatea Municipiului Cluj-Napoca și în favoarea imobilului înscris în CF nr. 261703, nr. cad. 261703, proprietatea S.C. Wattech Production S.R.L., conform Anexei 2, ce face parte integrantă din prezenta hotărâre.

(2) Se aprobă înscrierea în cartea funciară a dreptului de servitute de trecere aprobat la alin. (1).

(3) Titularul dreptului de servitute are obligația de a efectua, pe cheltuiala sa, toate lucrările necesare amenajării, întreținerii și conservării servituții.

(4) Proprietarul fondului dominant are obligația de a nu agrava situația fondului aservit și nu poate produce prejudicii proprietarului fondului aservit prin exercitarea servituții.

Art. 3. (1) Se aprobă valoarea de 17.200 euro, la care se adaugă regimul T.V.A. de la data plății, reprezentând contravaloarea servituții de trecere instituită la art. 2.

(2) Plata sumei aprobate la alin. (1) va fi efectuată de către proprietarul imobilului cu nr. cad. 261703, la cursul B.N.R. din data plăţii, în favoarea Municipiului Cluj-Napoca, în termen de 60 de zile de la data comunicării prezentei hotărâri.

Art. 4. Se mandatează doamna Oláh Emese, viceprimar, pentru semnarea contractului de constituire a dreptului de servitute de trecere, în forma autentică.

Art. 5. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii şi Direcţia Economică.

Preşedinte de şedinţă,

Ec. Dan Ștefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roşca

Nr. 868 din 5 decembrie 2022

(Hotărârea a fost adoptată cu 23 voturi)